بازیگران مختلف برندینگ گردشگری سلامت

بیمارستان و شرکت تسهیلگر و واسطه‌ها چطور می‌توانند به تقویت برند درمانی یک کشور کمک کنند؟ امین بادامچی‌زاده، فعال گردشگری سلامت| هنگامی که از برندینگ صحبت می‌کنیم، یکی از اولین چیزهایی که در ذهن‌مان مجسم می‌شود، رابطه‌ای احساسی میان یک فرد…

درآمد 9 میلیارددلاری کلینیک کلیولند از کجا می‌آید؟

داستان موفقیت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین بیمارستان‌های زنجیره‌ای ایالات متحده که دومین بیمارستان برتر دنیاست تحریریه مدتورپرس| امروزه به ندرت می‌توان به ایالت اوهایو آمریکا رفت و یکی از مراکز درمانی یا تحقیقاتی کلینیک کلیولند را مشاهده…

داستانی از شوروی تا شنگن: گردشگری سلامت در لهستان

بیش از یک دهه است که لهستان پرچمدار گردشگری سلامت در شرق اروپا است؛ این رتبه چطور محقق شده است؟ نمی‌توان از گردشگری سلامت در لهستان نوشت اما پس‌زمینه ارتباط نظام سلامت این کشور با شوروی را نادیده گرفت. نظام درمانی شوروی سابق، میراثی را…

بازیگری نوظهور در شرق اروپا: گردشگری سلامت در بلاروس

چه عوامل و درمان‌هایی کشور بلاروس را برای گردشگری سلامت قابل اتکا ساخته است؟ در طی دهه گذشته بلاروس در تلاش بوده تا گردشگری سلامت را در درون مرزهای خود رواج دهد و تبدیل به مقصدی قابل اطمینان برای گردشگران سلامت کشورهای مجاورش شود. در این…

IPD ما، اعتباربخشی آن‌ها

چرا باید برای معرفی مستدل بیمارستان‌های ایران برنامه داشته باشیم؟ عاطفه زراع، شرکت سفیران سلامت کویر| آیا وجود دپارتمان بیماران بین‌الملل و رعایت مصوبات آن در مراکز درمانی، اثری در جذب صحیح و کارآمد بیماران خارجی توسط شرکت‌های تسهیلگر و…

امپراتوری درمانی بیمارستان آجی بادم

شرح موفقیت گروه سلامت بیمارستان‌های زنجیره‌ای آجی بادم ترکیه که توانست بزرگترین و معتبرترین فراهم‌کننده خدمات پزشکی در ترکیه و یک برند معتبر در دنیا شود پارسا خاکنژاد، رضا جمیلی، مدتورپرس| در این مطلب می‌خواهیم شما را با یکی از مهم‌ترین…

جلسه انجمن بین‌المللی خدمات سلامت با برخی فعالان این صنعت برگزار شد

بررسی جای خالی فعالیت صنفی منسجم در گردشگری سلامت جلسه جمعی از فعالان گردشگری سلامت با انجمن خدمات بین المللی سلامت روز دوشنبه هفته جاری به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه که با موضوع همفکری برای تقویت انجمن و احیای فعالیت‌های آن برگزار…

همه آنچه می‌خواهید درباره بازار افغانستان بدانید

درباره 11 چالشی که مانع از دست‌یابی ایران به بازار بکر گردشگری سلامت افغانستان شده است ایران و افغانستان دو کشور همسایه و دارای پیوندها و مشابهت‌های فرهنگی و اجتماعی زیادی نسبت به یکدیگر هستند. ایران از دیرباز در زمینه طب و پزشکی از کشورهای…

نبرد خونین برندها در صفحه یک گوگل!

مارکتینگ آنلاین مراکز درمانی در گردشگری سلامت چه راهکارهایی دارد؟ در دنیای دیجیتالی شده امروز فارغ از میزان کیفیت خدمات شما در بازارهای بین‌المللی، مشتریان بیش از هر چیز به یک مورد توجه می کنند: حضور و اعتبار آنلاین شما. ممکن است از نظر…

مارکتینگ آفلاین در گردشگری سلامت

ترویج گردشگری سلامت در چه بسترهای غیراینترنتی صورت می‌گیرد؟ پارسا خاکنژاد | مدتورپرس با تبدیل گردشگری سلامت به یک صنعت عظیم که بخش قابل توجهی از اقتصاد بسیاری از کشورها را تشکیل می‌دهد، تمرکز تعدادی نیز در این بخش به تبلیغات و مارکتینگ…