درخواست تلفنی آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان

شما میتوانید با سایت آمبولانس خصوصی امداد نیکان  و شماره های 09121402071 – 02122680115 تماس بگیرین تا در اسرع وقت آمبولانس خصوصی به شما برسد.

وقتی ناگهان حادثه ای رخ می دهد ما نیاز به آمبولانس پیدا میکنیم و ممکن است آمبولانس های دولتی برای یک سری امور سرویس ندهند و در این مواقع آمبولانس خصوصی پا به میدان میگذارند و آمبولانس خصوصی امداد نیکان یکی از در دسترس ترین مراکز آمبولانس خصوصی می باشد.

 

وقتی به آمبولانس نیاز داریم چطور دسترسی به آمبولانس پیدا کنیم؟

درخواست تلفنی آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان

وقتی ناگهان حادثه ای رخ می دهد ما نیاز به آمبولانس پیدا میکنیم و ممکن است آمبولانس های دولتی برای یک سری امور سرویس ندهند و در این مواقع آمبولانس خصوصی پا به میدان میگذارند و آمبولانس خصوصی امداد نیکان یکی از در دسترس ترین مراکز آمبولانس خصوصی می باشد.

برای مواقع سکته ناگهانی ، تغییر ناگهانی فشار خون، تزریق سرم و دارو ، انتقال بیماران و نوزادان و سالمندان توسط آمبولانس خصوصی امداد نیکان انجام می شود.

حتی در موارد خاص مثل انتقال بیمارن و سالمندان از شهرستان ها به بیمارستان ها و برعکس توسط سرویس آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان انجام می پذیرد.

شما میتوانید با سایت emergent.ir  و شماره های 09121402071 – 02122680115 تماس بگیرید

آمبولانس خصوصی چه خدماتی برای شما ارائه میدهد؟

تمام ما در طول زندگی برای بقا تلاش میکنیم. سالیان سال تلاش میکنیم تا سلامت و زنده باشیم.

ولی سیستم بدن یک سیستم پیچیده است که در برخی اوقات ممکن است با یک اختلال جزئی اگر رسیدگی اورژانسی و سریع انجام نشود دچار عواقب جبران ناپذیری شود.

آمبولانس و اورژانس برای همین امر راه اندازی شده است.

آیا تا به حال به آمبولانس نیاز پیدا کردید؟

آیا در شرایط بحرانی نمی دانید برای نجات جان عزیزان خود چه کاری انجام دهید؟

آیا با بیمار شدن یکی از اطرافیانتان دست و پای خود را گم کرده اید؟

قطعا برای همه ما پیش آمده است که به واسطه دلایل مختلفی عزیزانمان در معرض خطر قرار گرفته اند. در این شرایط باید با حفظ خونسردی و بدون هیچ گونه عجله ای فقط با آمبولانس های فعال در سطح شهر تماس گرفت و کار امداد و نجات را به آنها سپرد. آمبولانس ها به خوبی می دانند در شرایط بحرانی چه کاری باید انجام دهند. در ادامه مطلب قصد داریم در مورد آمبولانس های خصوصی و خدمات آن ها توضیحاتی را ارائه دهیم تا در مواقع بحرانی بتوانید درست ترین کار ممکن را انجام دهید.

آمبولانس خصوصی چیست؟

شاید برایتان این سوال به وجود آمده باشد آمبولانس خصوصی چه کاری انجام میدهد و منظور از آمبولانس خصوصی چیست؟

تفاوت آمبولانس های خصوصی با سایر آمبولانس ها در چیست؟

در پاسخ باید بگوییم آمبولانس های خصوصی امداد نیکان با مراکز درمانی که تجهیزات پزشکی کاملی را دارند، قرارداد بسته اند. این آمبولانس ها در کنار سایر آمبولانس های دولتی و 115 به مردم خدمت رسانی می کنند. نکته بسیار مهمی که نیاز است در ارتباط با آن صحبت کنیم این است که آمبولانس خصوصی تجهیزات بسیار کامل تری نسبت به سایر آمبولانس های دولتی دارند. این اما پایان کار نیست؛ چرا که آمبولانس خصوصی می توانند در خارج از شهر نیز تردد داشته باشند. آمبولانس های دولتی اما تنها اجازه تردد درون شهری دارند.

دیگر وجه تمایز آمبولانس خصوصی با آمبولانس دولتی در تنوع خدمت رسانی آن هاست. آمبولانس های خصوصی تنها وظیفه جابجایی بیماران را دارند. آمبولانس های دولتی اما فقط می توانند افرادی که دچار گازگرفتگی، سوختگی و… شده اند را جابجا نمایند. با توجه به این تفاسیر در صورتی که فرد به حوادث غیر مترقبه دچار شود، نمی تواند از خدمات آمبولانس خصوصی استفاده نماید.

انواع آمبولانس خصوصی

شاید برایتان جالب باشد بدانید که آمبولانس خصوصی نیز انواع مختلفی دارند. هر کدام از این آمبولانس ها وظایف جداگانه ای دارند. آشنا بودن با این موارد به شما کمک می کند تا بتوانید در مواقع بحرانی انتخابی درست داشته باشید.

آمبولانس استقرار را می توان اولین دسته از انواع آمبولانس های خصوصی دانست. این آمبولانس ها در یک مکان مشخص قرار داشته و آماده خدمت رسانی می باشند. به طور مثال در استادیوم های ورزشی این آمبولانس ها قرار دارند.

برای بیمارانی که حال وخیمی دارند، آمبولانس های CCU و ICU بهترین گزینه ممکن است. معمولا افرادی که دچار سکته های قلبی و مغزی می شوند، باید در سریع ترین زمان ممکن با این آمبولانس ها در ارتباط باشند.

آمبولانس های NICU از دیگر آمبولانس های خصوصی محسوب می شوند. این نوع آمبولانس ها مخصوص انتقال نوزادان می باشند.

شاید دیده باشید که در برخی مواقع برای جابجایی بیماران از آمبولانس های هوایی استفاده می شود. این آمبولانس ها مخصوص جابجایی افراد بد حال و یا افرادی که وضعیت پایداری ندارند، می باشند.

شما میتوانید با سایت emergent.ir  و شماره های 09121402071 – 02122680115 تماس بگیرین تا در اسرع وقت آمبولانس خصوصی به شما برسد.

تا به حال اسمی از آمبولانس های اسکورت پزشکی به گوشتان خورده است؟

آمبولانس اسکورت پزشکی معمولا برای تورهای مسافرتی و یا جاده ای مناسب می باشند. مسابقاتی که در جاده های مختلف شهر و یا کویر برگزار می شوند، نیاز به استفاده از آمبولانس های اسکورت را دارند. این آمبولانس ها در تمام طول سفر و یا مسابقات در کنار شما هستند تا خطری شخصی را تهدید نکند.

آمبولانس VIP را می توان مجهزترین آمبولانس در بین تمامی آمبولانس های خصوصی دانست. درون آمبولانس VIP یک ICU کوچک قرار دارد. بیماران بد حال تا رسیدن به بیمارستان باید از آمبولانس های VIP استفاده کنند.

آمبولانس های شهری

آمبولانس خصوصی

چه تفاوت هزینه ای میان آمبولانس ها وجود دارد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که همواره ذهن بسیاری از افراد را به خود درگیر کرده است، موضوع هزینه می باشد. طبیعتا هزینه آمبولانس های خصوصی به واسطه خدماتی که ارائه می دهند از آمبولانس های دولتی بیش تر است. از آن جایی که آمبولانس های دولتی انتقال برون شهری ندارند، بسیاری از افراد برای جابجایی عزیزان خود باید از آمبولانس خصوصی استفاده کنند.

هزینه آمبولانس بین شهری بر اساس فاکتورهای بسیار زیادی مشخص می شود. المان اول تاثیر گذار مسافت می باشد. طبیعتا هر چقدر مسافت بین مبدا و مقصد طولانی تر باشد، شخص باید هزینه بیش تری پرداخت نماید.

دوم موضوع نوع آمبولانس خصوصی است. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، آمبولانس های خصوصی انواع مختلفی دارند. به طور مثال آمبولانس VIP تعرفه بالاتری را نسبت به سایر آمبولانس ها دارند.

با توجه به شرایط بیمار، پرسنل مختلفی در حین سفر باید همراهش باشند. موضوع تعداد پرسنل و تخصص آن ها نیز می تواند بر روی تعرفه تاثیر بگذارد.

آمبولانس , آمبولانس خصوصی , آمبولانس ویژه آمبولانس آمبولانس VIPآمبولانس بین شهری آمبولانس خصوصی آمبولانس خصوصی تهران آمبولانس خصوصی امداد نیکان آمبولانس های CCU و ICUآمبولانس هوایی امبولانس خصوصی امبولانس هوایی تعرفه امبولانس خصوصی تعرفه آمبولانس های VIPهزینه آمبولانس هزینه آمبولانس بین شهری هزینه آمبولانس خصوصی

خدماتی همچون خدمات ویژه آمبولانس خصوصی و پرستار همراه و یا انتقال نوزادان توسط آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان و یا انتقال سالمندان از آسایشگاه سالمندان به منزل و یا بیمارستان ها از خدمات مرکز آمبولانس خصوصی اورژانسی امداد نیکان می باشد و شما میتوانید با شماره های

09121402071

02122680115

تماس بگیرین تا در اسرع وقت آمبولانس خصوصی به شما برسد.

درخواست تلفنی آمبولانس خصوصی اورژانس امداد نیکان

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.