هر کلینیک یک چاه نفت!

چرا سرمایه‌گذاری و بازارسازی در گردشگری سلامت، برای ایران بازدهی بهتری از نفت خواهد داشت گردشگری سلامت سال‌هاست که به یک صنعت چندهزار میلیون دلاری در دنیا تبدیل شده است. صنعتی که بسیاری از کشورها با سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی درست توانسته‌اند سهم قابل‌توجهی از درآمدهای ارزی خود را از آن کسب کنند. خصوصا در سالهای […]

EMT در قطب گردشگری چشمه‌های آب گرم ایتالیا برگزار شد

گردهمایی فعالان توریسم پزشکی جهان در ششمین کنفرانس گردشگری پزشکی اروپا کنفرانس جهانی توریسم پزشکی EMT در  شهر آبانوترمه ایتالیا برگزار شد. این رویداد سه روزه شامل چند رویداد مختلف بود که از روز سه‌شنبه ۷ ژوئن ۲۰۲۲ با نشست ویژه‌ی «بیمه و نقش آن در گردشگری سلامت» در هتل آبانو ریتز ترمه Abano Ritz […]

حضور مدتورپرس در رویداد گردشگری سلامت اروپا

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت اروپا (ETM 2022) از 17خرداد در شهر آبانوترمه ایتالیا آغاز به کار کرد.مدتورپرس به عنوان همکار رسانه‌ای این رویداد در کنار برخی برندها و شرکت‌های دیگر ایرانی حضور دارد. این رویداد بین‌المللی که با همکاری پلتفرم بین‌المللی بوکینگ‌مد برگزار شده  و تلاش دارد بازیگران مختلف آن در اروپا و دیگر نقاط […]

مدتورپرس؛ همکار رسانه‌ای رویداد گردشگری سلامت اروپا

فرصتی برای گردشگری سلامت ایران و بازیگران آن تیم مدتورپرس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلامت اروپا (ETM 2022) که از 17 تا 20 خردادماه در شهر آبانوترمه ایتالیا برگزار می‌شود در کنار برخی برندها و شرکت‌های دیگر ایرانی حضور خواهد داشت. این رویداد بین‌المللی که با همکاری پلتفرم بین‌المللی بوکینگ‌مد برگزار خواهد شد با تمرکز […]

گزارش جامع گردشگری ایران؛ چرا از رقبای منطقه‌ای جا ماندیم؟

توسعه GDP از طریق گردشگری، یکی از ایده‌های نوین اقتصاد ایران است. مقاله جامع FBJ با محوریت وضعیت گردشگری در جهان، این صنعت را در رتبه سوم صنایع بزرگ بر پایه صادرات قرار داد. گردشگری ترکیبی از صنایع مختلف است و تنها در اقامت و حمل‌و‌نقل خلاصه نمی‌شود. صنایع غذایی، صنایع خدماتی مختلف و حتی […]

فم‌تریپ؛ مسیر ورود ایران به بازار جهانی توریسم

واژه فم‌ تریپ با اینکه همزمان با ایجاد شبکه‌های اجتماعی وارد فرهنگ کمپین‌های تبلیغاتی شده، اما بازار جهانی این مدل تبلیغات در دنیا رو به گسترش است. فم‌تریپ، سفر افراد تأثیرگذار، اینفلوئنسرها و افراد شاخص جامعه برای آشنایی با مقاصد جدید گردشگری است و اینستاگرام با دو میلیارد کاربر فعال، در رأس سوشال‌مدیاها و شبکه‌های […]

بازار جهانی گردشگری سلامت و پزشکی تا سال 2027

بازار جهانی گردشگری پزشکی ناشی از هزینه‌های بالای درمان در کشورهای توسعه یافته است از طرفی در دسترس بودن آخرین فن‌آوری‌های پزشکی، انطباق رو به رشد با استانداردهای بین‌المللی، کیفیت بالای خدمات درکشورهای درحال توسعه هم علت دیگری از علل وجودی شکل‌گیری چنین صنعتی است. در یک کشور توسعه یافته، هزینه‌های درمان پزشکی بسیار زیاد […]

جنجال هزینه 303 هزاردلاری درمان کمر در کلرادو

وقتی دکتر به لیزا فرنچ گفت به دلیل مشکل دیسک کمرش ممکن است با یک افتادن ساده یا ضربه خوردن فلج شود او تصمیم گرفت فوری خود را درمان کند. او وقتی زیر تیغ جراحی رفت تا دیسک کمرش را درمان کند فکر می‌کرد نهایتا 1337 دلار غیر از هزینه‌هایی که بیمه متقبل خواهد کرد […]

چالش‌های رگولاتوری حوزه سلامت

در پنلی با حضور محمد شکوهی‌یکتا، دیتا ساینتیست در مایکروسافت و پژوهشگر حوزه سلامت دیجیتال، مهدی یوسف‌زاده مدیر طرح ملی سلامت الکترونیک شورای فناوری اطلاعات کشور، شاهین اکبریان‌طبری بنیان‌گذار چارگون و رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس برگزار شد     رضا جمیلی موفقیت سلامت دیجیتال بسیار کوچک باقی‌مانده است در ابتدای پنل، رضا جمیلی، ضمن اشاره […]

رویداد گردشگری سلامت اروپا 17خرداد در ایتالیا برگزار می‌شود

گفت‌وگوی اختصاصی مدتورتورس با ماریا آنتونیتا پرینسیواله مدیرعامل بوکینگ‌مدز و مدیر برگزاری رویداد EMT   رویداد گردشگری سلامت اروپا (EMT) خرداد 1401 در شهر آبنوترم ایتالیا برگزار خواهد شد. با برگزاری این رویداد شاهد بازاریابی، برندسازی و جهانی شدن شرکت‌های زیادی در جهان در عرصه گردشگری سلامت خواهیم بود. این اولین بار نیست که این […]

وبینار گردشگری سلامت، با همکاری مدتورپرس و دانشگاه شهرکرد برگزار شد

با هدف آشنایی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور با بازار و صنعت مدیکال توریسم ایران روز پنجشنبه هفته گذشته 29 اردیبهشت‌ماه وبینار آشنایی با کسب‌وکار گردشگری سلامت با همکاری مدتورپرس و دانشگاه شهرکرد برگزار شد. در این وبینار 5 ساعته که با همراهی انجمن‌های علمی گردشگری دانشگاه‌های گیلان، شهرکرد، تربیت مدرس، یزد و سمنان و انجمن […]