مدتورپرس، شریک رسانه‌ای نمایشگاه جهانی گردشگری پزشکی باکو

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پزشکی umtexpo در تاریخ دوم و سوم خرداد ۱۴۰۳ در آذربایجان و شهر باکو برگزار می‌شود

مدتورپرس، به عنوان شریک رسانه‌ای در نمایشگاه جهانی گردشگری پزشکی باکو (umtexpo) حضور دارد. این نمایشگاه بین‌المللی قرار است در تاریخ ۲-۳ خرداد ۱۴۰۳ (۲۲-۲۳ می ۲۰۲۴) در شهر باکو، پایتخت کشور آذربایجان برگزار شود. umtexpo یک رویداد مهم در حوزه گردشگری پزشکی است که با حمایت نهادهای دولتی برای توسعه صنعت پزشکی و درمانی برگزار می‌شود. این نمایشگاه به عنوان یک رویداد جهانی، آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های حوزه بهداشت و درمان، پیشگیری از بیماری‌ها، روش‌های درمانی موثر و همچنین جدیدترین تکنولوژی‌ها و خدمات موجود در بخش پزشکی جهان را به نمایش می‌گذارد.

UNITED MEDIACL TOURISM EXPOبه عنوان شریک رسانه‌ای این رویداد، مدتورپرس گزارش‌های مفصل و به‌روز از آخرین اخبار، برنامه‌ها و رویدادهای حاشیه‌ای نمایشگاه را در پوشش خبری خود قرار خواهد داد. این همکاری فرصت ارزشمندی برای مخاطبان مدتورپرس است تا بتوانند با دستاوردهای جدید در زمینه گردشگری پزشکی و خدمات درمانی در سطح بین‌المللی آشنا شوند.

گفتنی است، در طول این نمایشگاه، نمایندگان تأسیسات پزشکی از ده‌ها کشور جهان و همچنین بخش تجهیزات پزشکی حضور خواهند داشت. این رویداد در طول سال‌های گذشته، با ارائه نمایشگاه‌های متنوع و حضور بازدیدکنندگان با کیفیت، اعتماد عمومی و جامعه پزشکی را به خود جلب کرده است.

مدتورپرس، تیمی از متخصصان رسانه‌ای است که بر انتشار اخبار، ارائه پوشش رسانه‌ای و توسعه اکوسیستم در حوزه گردشگری پزشکی و سلامت دیجیتال متمرکز است. و تا کنون به عنوان شریک رسانه‌ای در رویدادهای بین‌المللی متعددی ازجمله “عمان هلث ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱” و سه دوره‌ی متوالی رویداد EMT (رویداد گردشگری پزشکی اروپا)، نمایشگاه گردشگری سلامت اربیل کردستان عراق، نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، رویداد گردشگری سلامت یزد، نمایشگاه گردشگری دبی (ATM)، همکاری داشته‌ است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.