وضعیت فعلی اکوسیستم سلامت دیجیتال کشور امیدوارکننده است/ فرصت‌های طلایی سلامت دیجیتال در حوزه دستیار پزشکی قرار دارند

آرش برجی‌خانی، مدیرارشد حوزه سرمایه‌گذاری سلامت دیجیتال در رویداد مدتک‌تاک هفتم بیان کرد

هفتمین رویداد فعالان، کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای اکوسیستم نوآور سلامت کشور با عنوان مدتک‌تاک (MTT7) روز پنجشنبه 10 اسفندماه 1402 به همت مدتورپرس در محل کانون زبان پارسی برگزار شد.

در بخش پایانی این رویداد، آرش برجی‌خانی، مدیرارشد حوزه سرمایه‌گذاری سلامت دیجیتال،در گفت‌وگویی دونفره با رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس در مورد  آخرین وضعیت سلامت دیجیتال ایران صحبت کردند و متختصات دیجیتال هلث ایران را بررسی کردند. برجی‌خانی در بخش نخست وضعیت سلامت دیجیتال ایران را امیدبخش برآورد کرد و فرصت‌های موجود در این حوزه را منحصربه‌فرد و سودآور دانست که نیازمند توجه و تمرکزها تیم‌ها و افراد تاثیر گذار حوزه سلامت است.
برجی‌خانی تاکید کرد: «نسل اول استارتاپ‌های دنیا در حوزه سلامت بوده‌اند و در خصوص فرصت های حوزه سلامت دیجیتال و لزوم حضور صنعت بیمه و پرداخت برای توسعه این حوزه به ارائه توضیحاتی پرداخت.»
به گفته برجی‌خانی که در کارنامه‌ی خود، همکاری با بسیاری از استارتاپ‌ها و کسب وکارهای موفق حوزه‌ی سلامت را دارد، بهترین فرصت‌های سلامت دیجیتال در حوزه دستیار پزشکی قرار دارند، چراکه رگولاتور به طور مشخص در آن ورود پیدا نمی‌کند. او همچنین سال ۱۴۰۳ را برای توسعه فعالیت اکوسیستم سلامت دیجیتال ایران مثبت ارزیابی کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.