مطالب مرتبط

۲ دیدگاه

  1. 1

    احمد

    خیلی ممنون از مد تورپرس برای تهیه این گزارش مفصل و طولانی خدا قوت میگم به تمام بر و بچه های خبرگزاری مد تور پرس

    پاسخ
  2. 2

    خردکار

    نقطه ای که متاسفانه در صنعت توریسم پزشکی ازش غفلت صورت گرفته همین مدیکال مارکتینگ است. هر چقدر هم سطح درمان و دانش پزشکی در ایران بالا باشد اما این رو مردم دنیا بهش آگاه نباشن فایده و ارزشی ندارد. مثل این که یک هنرمند آثار هنری خود را در انباری منزل خود قرار دهد و کسی نداند که چه آثار گرانبهایی در اینجا نهفته است.
    بنابراین تاثیر مارکتینگ مدیکال در صنعت مدیکال توریزم بسیار زیاد است و به اندازه ی درمان موثر است.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق برای سایت مدتورپرس محفوظ است