مراقب باشیم شرکتهای تخصصی توسط آژانسها حذف نشوند!
گفتگو با مسعود سپهرینیا مدیرعامل شرکت گردشگری سلامت نور طب اهواز
دکتر مسعود سپهری نیا موسس و مدیرعامل شرکت گردشگری سلامت نور طب اهواز است. او مدرک دکترای مدیریت استراتژیک در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی را از دانشگاه صنایع و معادن ایران…
بیماران به دنبال کدام فناوریها مسافرت میکنند؟
نگاهی به تکنولوژیهای پزشکی که موجب رونق گردشگری سلامت شده است
از جراحیهای روباتیک پیشرفته از راه دور، ویرایش ژنتیکی و نانوباتهای سرطانکش گرفته تا اپلیکیشنهای مانیتورینگ از راه دور مسمومیت عفونی بیمار و تصویربرداری از سرطان به کمک…
استراتژی های بازاریابی در گردشگری پزشکی
چطور میتوانیم بیماران خارجی را به بیمارستانها و کلینیکهای خود بکشانیم؟
جذب بیماران بینالمللی هسته اصلی بازار گردشگری پزشکی است. همزمان با رقابتیتر شدن این صنعت، بازیکنان اصلی نیز به واسطه توانایی شان در جذب مسافران پزشکی خارجی مشخص و…
آیا «مهر برند» میتواند رونقبخش صنعت گردشگری باشد؟
معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت برند و لوگوی گردشگری ایران با کمک دیگر ارگانها از جمله وزارت خارجه خبر میدهد
خلا برندسازی در صنعت گردشگری ایران، موجب شده است که جاذبههای گردشگری کشور ما برای بسیاری از گردشگران…
ویزای M هندیها همان ویزای T خودمان است اما…
هند میخواهد با تسهیل ورود بیماران خارجی از طریق ویزای M تا ۱۰درصد به حجم اقتصاد گردشگری سلامت خود اضافه کند
هندوستان به عنوان یکی از کشورهای مطرح در گردشگری پزشکی اینبار برای دستیابی به درآمدهای بالاتر از این صنعت پرسود سیاست نوینی برای…
دولت کمتر دخالت کند!
گفتوگو با حامد حسنی، مدیرعامل شرکت سلامت رهاورد هستی
شرکت سلامت رهاورد هستی یکی از شرکتهای فعال در حوزه گردشگری سلامت است که کار خود را از سال ۹۴ آغاز کرده است. حامد حسنی مدیرعامل این شرکت ۲۹ ساله و کارشناسی اورژانس دارد. او ارشد خود…
۱۰ نکته کلیدی برای توسعه گردشگری سلامت
نتایج بنچ مارک بازار گردشگری پزشکی
گروه مشاوره مرکوری به عنوان یک شرکت مشاوره در زمینه گردشگری سلامت، یافتههای خود از پژوهشهای جهانی در زمینه توریسم درمانی را منتشر کرده است. ماریا تاد، سرپرست این گروه با بیان اینکه «مشاوران و متخصصان…
آموزش استارتاپهای حوزه سلامت با اَوِسن
گپی با آیدین پرنیا از بنیانگذاران شرکت اَوِسن درباره اکوسیستم سلامت دیجیتال ایران
حوزه استارتاپهای سلامت حوزه جدیدی به حساب میآید که بحث آموزش در آن از اهمیت خاصی برخوردار است. از همین رو وجود مراکز و شرکتهایی که در این زمینه به…
شبکههای اجتماعی، فرصتی برای توسعه گردشگری سلامت
این روزها با داغ شدن تب شبکههای اجتماعی، صنعت گردشگری سلامت نیز وارد فاز تازهای شده است. تاثیر شبکه های اجتماعی بر گردشگری سلامت انکارناپذیر است.
به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، هر سال شاهد هستیم که شبکههای اجتماعی جدیدی ظهور…
بزرگترین مشکل اکوسیستم استارتاپی سلامت، تعدد مجوزهاست!
سبک زندگی سالم در استارتاپ دکتر بادی در گفتگو با بهنام جعفری
این روزها با صنعتی شدن زندگی شهری و کاهش تحرک بدنی، سبک زندگی سالم و توجه به سلامتی، بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد. استارتاپ دکتر بادی با همین هدف قصد دارد سبک زندگی سالم…