استارتاپهای سلامت، اولویت اکوسیستم استارتاپی شدهاند
گفتوگو با پیمان بخشنده، بنیانگذار استارتاپ تجهیزات پزشکی مدکمپ
تحریریه مدتورپرس| کرونا به جهش برخی استارتاپهای داخلی کمک شایانی کرد. یکی از این استارتاپها مدکمپ است که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاههای اکسیژنساز مشغول…
عملیات پیچیده خشنودسازی بیمار خارجی
مهمترین مولفههای ریفرال مارکتینگ که باید در گردشگری سلامت به آن توجه کرد چیست؟
امین بادامچیزاده، فعال گردشگری سلامت| به عنوان موجودی که قادر به تفکر است تا به حال بهاینکه دوست دارید شریک زندگیتان چه شکلی باشد و یا اصلا چه مدلی، عمیق…
فراخوان جذب نیروی انسانی در حوزه گردشگری سلامت
پارسیانرسا استخدام میکند
شرکت پارسیان رسا از مجموعه سما به دنبال جذب نیروی باتجربه در حوزه گردشگری سلامت است.
این شرکت در زمینههایی چون بازاریابی، فروش، توسعه محصول و توسعه بازار با تمرکز بر بازارهای منطقه و کشورهای همسایه به دنبال…
وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی ویژه مراکز درمانی
دوشنبه 20 بهمن ماه برگزار میشود
آگهی| با هدف آشنا کردن مراکز درمانی از جمله بیمارستانهای دارای واحد IPD وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی ویژه مراکز درمانی میشود. بنا به گفته هادی شجاری، مدیر اجرایی استارتاپ سیتوسا موضوع این وبینار…
سفر مشتری در بازار مدیکال توریسم: عنصر کلیدی بازارسازی
برای موفقیت در گردشگری سلامت، برای کیفیت و مزیت رقابتی هزینه کنید
مهشید معینی، کارشناس گردشگری سلامت| یکی از دلایل اهمیت نقش کیفیت در تمام صنایع این است که سازمانها به هزینههای بالای ناشی از کیفیت پائین ارائه خدمات پی بردهاند. کیفیت بر…
یک فضای کار اشتراکی برای تیمهای نوآور
با مشارکت مرکز نوآوری برق دانشگاه امیرکبیر شعبه دوم کارمانا راه افتاد
تحریریه مدتورپرس| فضای کار اشتراکی کارمانا، دومین مرکز خود را با همکاری مرکز نوآوری برق دانشگاه امیرکبیر راهاندازی کرد.
در نشست خبری آیین افتتاح این فضای کار اشتراکی…
اندازه بازار توریستهای درمانی افغانستان 1.5 میلیارد دلار است
گفتوگوی مدتورپرس با رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان از ظرفیتهای توسعه مدیکال توریسم ایران در افغانستان
رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در افغانستان با اشاره به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ایران در کابل اظهار کرد:…
گول سرمایهگذارهای رانتی را نخورید
آیا شراکت با مجموعههایی که به جای سرمایه به شما پیشنهاد ارتباطات و ظرفیتهای غیرشفاف را میدهند تصمیم درستی است؟
تحریریه مدتورپرس| سرمایهگذاری در پلتفرمهای آنلاین و کسبوکارهای مبتنی بر وب آداب و روشهای خاصی دارد. روشهایی که در دو دهه…
چرا مهر طلایی JCI میتواند آینده یک کسبوکار درمانی را عوض کند؟
نقش محوری «کمیسیون مشترک اعتباربخشی سازمانهای مراقبت از سلامت» در گردشگری سلامت
تحریریه مدتورپرس| امروزه با تبدیل شدن گردشگری سلامت به یک صنعت بزرگ، مستقل و در حال رشد سریع، بسیاری ازبیمارستانها در سراسر دنیا در حال توسعه بخشهایIPD یا…
دردی به نام ویزای درمان!
ویزای درمان چیست و این روزها چطور میتوان آن را گرفت؟ چرا فهرست بیمارستانهای IPD وزارت خارجه و وزارت بهداشت یکی نیست؟
سفر کردن و از کشوری به کشور دیگر، امروزه رفتن امری معمول و پذیرفته شده و حتی ضروری است. گسترش امکانات و زیرساختهای حمل…