ثبت‌نام سریع در رویداد مدتک‌‌تاک هفتم

هفتمین دوره رویداد مدتورتاک، اسفند‌ماه امسال با حضور فعالان، کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای اکوسیستم نوآوری در صنعت سلامت (Health)، تندرستی (Welness)، خدمات بین‌الملل سلامت برگزار می‌شود

گروه رسانه‌ای مدتورپرس در نظر دارد هفتمین دوره رویداد مدتک‌تاک را 10 اسفند‌ماه امسال با حضور فعالان، کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای اکوسیستم نوآوری در صنعت سلامت (Health)، تندرستی (Welness)، خدمات بین‌الملل سلامت برگزار کند. این رویداد دورهمی که با هدف نتورکینگ و شبکه‌سازی بین اعضای پریمیوم و VIP این صنعت تعریف شده است دارای دو بخش مهم انتقال تجربه و استیج ویژه‌ی آشنایی با ایده‌های‌ نوآورانه و استارتاپ‌های مرتبط با صنعت سلامت خواهد بود. در این راستا تمرکز اصلی این رویداد، بر معرفی دستاوردهای فناورانه کسب‌وکارهای نوآور سلامت در ایران و انتقال تجربه آنها به دیگران و نیز بررسی فضای نوآورانه این حوزه و بررسی جنبه‌های مختلف تحولات یک سال‌ اخیر و سناریوهای محتمل اکوسیستم سلامت و بازار آن در سال‌های آینده خواهد بود.

هفتمین دوره رویداد MTT همچون دوره‌های گذشته با هدف توسعه اکوسیستم سلامت کشور و بررسی فرصت‌های کسب‌وکاری و اقتصادی پیش‌روی فعالان این حوزه در داخل کشور و نیز در فضای بین‌المللی، برگزار می‌شود. این رویداد منحصر به مدیران ارشد و همه‌ی تاثیرگذاران و چهره‌های برتر صنعت سلامت ایران است و فرصتی بی‌نظیر برای بینش‌سازی، شبکه‌سازی و هم‌افزایی اکوسیستمی تلقی می‌شود.

بخش‌ها و محورهای اصلی این رویداد شامل معرفی دستاوردهای نوآورانه و پیشرفت‌های قابل‌توجه اکوسیستم سلامت ایران در سال ۱۴۰۲، طرح و بررسی استراتژی‌های کسب‌وکار برای پیشبرد اهداف اکوسیستم سلامت در سال پیش‌رو و نگاهی به روندها و ترندهای نوآورانه‌ی صنعت سلامت در چشم‌اندازی جهانی است. تلاش برگزارکنندگان این رویداد همچنین ایجاد فرصت‌های شبکه‌سازی و پیوند با سرمایه‌گذاران و تصمیم‌گیرندگان کلیدی در دل رویداد است.

سخنرانی‌های کلیدی بخش اصلی این رویداد وی‌‌آی‌‌پی را تشکیل می‌دهد که در برگیرنده تعدادی ارائه و سخنرانی از بزرگان صنعت سلامت ایران و جهان خواهد بود.

برای دسترسی به برنامه جزئی و لیست سخنرانان و محورهای مورد بحث در مدتک‌تاک هفتم لطفاً به صفحه ما در اینستاگرام مراجعه کنید.

 

برای ثبت‌نام فوری در این رویداد QR CODE زیر را اسکن کرده

یا روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت‌نام در رویداد از طریق سایت ایوند

 

در ویدیوی زیر قاب‌هایی از رویدادهای پیشین MTT را می‌بینید:

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.