رویداد گردشگری خلاق جنوب: نقطه عطفی در گردشگری جنوب کشور با حضور بازیگران برتر صنعت

با نگاهی به افق‌های درخشان گردشگری در جنوب کشور ایران،«رویداد گردشگری خلاق جنوب» در عمارت تاریخی نوذری، در میان بافت تاریخی و جادویی بندر بوشهر برگزار می‌شود. گردهمایی برجسته‌ترین کنشگران و ایده‌پردازان صنعت گردشگری ایران، در روز ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲، وعده‌گاهی است برای آینده‌نگران و نوآوران این صنعت تا ضمن صحبت‌ از وضعیت امروز گردشگری در جنوب ایران در مورد روندهای تغییر و فرصت‌های نوآورانه‌ی گردشگری این منطقه گفت‌وگو کنند.

حضور اسامی نامدار در عرصه گردشگری و بنیان‌گذاران کسب‌وکارهای موفق اکوسیستم گردشگری ایران، از جمله رابینو زنگانه (بنیان‌گذار دهگردی و مدیر محصول جاباما)، رضا جمیلی (بنیان‌گذار مدتورپرس و مدیر توسعهه کسب و کار راهکار) رید یکانی (مدیر عامل اسنپ‌تریپ)، سعید انوری نژاد(مدیر پروژه بوم بندر کنگ)،شایان بهرامی (بنیان‌گذار بومگردی پیسو)، امیر حسن زاده (مدیر مارکتینگ فلاتیو)، محمد تاجران (جهانگرد و سفیر صلح)، رسول پولادی (تهیه کننده و کارگردان پلیسوک) ارزش این گردهمایی را برای علاقه‌مندان، سرمایه‌گذاران، صاحبان کسب‌وکار و دیگر فعالان اکوسیستم گردشگری دوچندان ساخته است.

این رویداد نمونه‌ای شایسته برای نمایش پیوند میان گردشگری سنتی و نوآوری‌های نوین است که قلب گردشگری جنوب را به تپش در می‌آورد. این رویداد نه تنها محفلی برای اشتراک دانش و تجارب ارزنده در این حوزه است، بلکه در سراسر این رویداد، فضایی وجود دارد تا از نزدیک با متخصصانی که ردپایی ماندگار در صنعت گردشگری بر جای گذاشته‌اند، گفتگو کرده و از آنها الهام بگیریم. این رویداد با هدف‌گذاری بر رویکردهای پیشروانه و تلاش در جهت ارتقاء استعدادهای بالقوه به بالفعل، قدمی است بزرگ در جهت پرورش محیطی پایدار و خلاق برای هنر و صنعت گردشگری.

در این رویداد که از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۱ در تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در عمارت نوذری – خیابان لیان غربی، کنار دانشکده هنر و معماری خلیج فارس- برگزار می‌شود، هدف اصلی غنی‌سازی چشم‌اندازهای نوین در صنعت گردشگری ایران با تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری جنوب ایران است.

این رویداد بخش‌های مختلفی دارد که یکی از آنها برگزاری کارگاه‌‌های تخصصی است که به موضوعات زیر می‌پردازند:

  • “طراحی محصول برای صنعت گردشگری خلاق” که به معرفی ایده‌های بدیع و طراحی ویژه‌ای می‌پردازد که می‌توان در جذب گردشگر اثرگذار باشد.
  • “گردشگری دریا و راه‌اندازی کسب و کار کوچک و متوسط”، ارائه راهکارها و استراتژی‌های لازم برای پرورش کسب و کارهای خرد و متوسط با استفاده از ظرفیت‌های دریایی.
  • “تولید محتوا و نقش آن در اکوسیستم‌های خلاق” به بررسی اهمیت محتوا در جهت دهی به تجربیات گردشگری و ارتقاء آگاهی عمومی می‌پردازد.
  • “طراحی تجربه و نسل جدید گردشگران”، فراخوانی برای خلق تجارب به‌یادماندنی با توجه به خواسته‌ها و انتظارات جدید گردشگران.
  • “مارکتینگ و فروش در گردشگری” که تاکید بر روش‌های نوین بازاریابی و فروش در صنعت گردشگری دارد و نگاهی است به افزایش موفقیت تجاری.

در کنار این کارگاه‌ها، نمایشگاه جانبی صنایع دستی، این رویداد را بیش از پیش ارزشمند می‌سازد. رویداد گردشگری خلاق جنوب، دعوتنامه‌ای است به فردایی روشن‌تر، جایی‌که یکدلی و همکاری پایه‌های اثرگذاری و تغییر را می‌چینند. هدف از برگزاری این رویداد این مهم است که گردشگری نو در هم‌آمیزی با هویت فرهنگی جنوب، مسیرهایی تازه بگشایند و بر موج نوآوری سوار شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.