آمادگی «پارس‌حیات» برای سرمایه‌گذاری روی ایده‌ها و استارتاپ‌های نوآورانه

در گردهمایی شرکت پارس‌حیات با نمایندگان رسانه‌های مطرح به مناسبت شب یلدا مطرح شد

 

در گردهمایی شرکت پارس‌حیات با نمایندگان رسانه‌های معتبر به مناسبت شب یلدا، آمادگی این شرکت برای سرمایه‌گذاری در ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های صنعت سلامت و بهداشت فردی مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش مدتورپرس، هدف از  این گردهمایی که در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۲ در خانه کارمان برگزار شد، اطلاع‌رسانی درباره ابعاد مختلف فعالیت‌های شرکت پارس‌حیات در ایران و نیز فعالیت‌های جهانی هلدینگ حیات بود. در این جلسه، شرکت پارس‌حیات به مسیر پویای خود در ایران اشاره کرد و به تعهداتش نسبت به مصرف‌کنندگان و ذی‌نفعان این سازمان پرداخت.

مدیرعامل شرکت پارس‌حیات، عدنان هوجااغلو، ابتدا از اصول و مبانی هلدینگ حیات و تاکید همیشگی بر کیفیت و ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه در ایران سخن گفت. وی همچنین به جایگاه شرکت به عنوان چهارمین تولیدکننده برتر محصولات پوشک و بزرگترین تولیدکننده محصولات دستمال کاغذی در منطقه خاورمیانه، اروپای شرقی و آفریقا اشاره کرد.

آقای هوجااغلو با افتخار به رشد قابل توجه شرکت پارس‌حیات در ایران در گذشته اشاره کرد و از آغاز تولید محصولات مراقبت از منزل با برند تِست در سال ۱۳۹۷ خبر داد. وی بیان کرد که محصولات تست، با ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به برند پیشگام در زمینه حوزه بهداشت در آینده‌ای نزدیک برخوردارند.

 

در حاشیه‌ی این جلسه گردهمایی، عدنان هوجااغلو، مدیرعامل شرکت پارس‌حیات، در پاسخ به پرسشی که رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس مطرح کرد، اعلام کرد که آمادگی کامل دارد تا در صنعت بهداشت فردی، شوینده، مراقبت‌های کودکان و زنان به سرمایه‌گذاری در ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های مرتبط با این زمینه بپردازد.

 

نازیلا هومان، مدیر ارتباطات و امور برون‌سازمانی شرکت پارس‌حیات، نیز به دستاوردهای شرکت از آغاز فعالیت‌هایش در ایران اشاره کرد و بر تعهد سازمان به شفافیت و ارتباطات دوطرفه به عنوان ارزش اصلی سازمان تأکید کرد. او اهمیت انطباق با قوانین جهانی و داخلی در حوزه بهداشت را برشمرد و حضور پرافتخار و مستمر پارس‌حیات برای بیش از ۱۵ سال در کشور را گواهی بر این ادعا دانست.

 

 

سمیرا شهرابی، مدیر مارکتینگ شرکت پارس‌حیات، نیز در ادامه این شب‌نشینی، برندها و محصولات پارس‌حیات را معرفی کرد. او نوآوری در محصولات را به عنوان اصلی‌ترین عامل افزایش محبوبیت محصولات معرفی کرد و  توضیحاتی را در مورد توسعه مراکز مدرن تحقیق و توسعه حیات به عنوان مراکزی برای بهبود فرآیند تولیدات به اصحاب رسانه ارائه کرد.

 

 

 

در حاشیه‌ی این جلسه گردهمایی، عدنان هوجااغلو، مدیرعامل شرکت پارس‌حیات، در پاسخ به پرسشی که رضا جمیلی بنیان‌گذار مدتورپرس مطرح کرد، اعلام کرد که آمادگی کامل دارند تا روی ایده‌های نوآورانه و استارتاپ‌های مرتبط با در صنعت سلامت و بهداشت فردی سرمایه‌گذاری کنند. این اعلام آمادگی نشان‌دهنده نگرش فعال و پویای شرکت پارس‌حیات به سمت پشتیبانی از نوآوری و توسعه در صنعت بهداشت و سلامت ایران و افق‌گشایی در این صنعت است.

مدیرعامل شرکت پارس‌حیات، عدنان هوجااغلو، ابتدا از اصول و مبانی هلدینگ حیات و تاکید همی شگی بر کیفیت و ارائه محصولات با بالاترین کیفیت و مقرون‌به‌صرفه در ایران سخن گفت. وی همچنین به جایگاه شرکت به عنوان چهارمین تولیدکننده برتر محصولات پوشک و بزرگترین تولیدکننده محصولات دستمال کاغذی در منطقه خاورمیانه، اروپای شرقی و آفریقا اشاره کرد.

با اعلام آمادگی برای سرمایه‌گذاری در ایده‌های نوآورانه، پارس‌حیات نشان داده که تاکنون به عنوان یکی از پیشگامان در زمینه تولید محصولات بهداشتی و درمانی، به دنبال پیشروی در جلب ایده‌ها و پروژه‌های نوآورانه برای توسعه صنعت سلامت و بهداشت فردی و خانگی است و می‌بایست این اقدام را به عنوان یک گام مثبت در جهت ارتقاء فناوری و ارائه محصولات بهداشتی به شکل بهتر و کارآمدتر تلقی کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.