بهترین کلینیک های پوست و کاشت مو تهران
معرفی خدمات کلینیک های زیبایی، پوست و کاشت مو تهران
این متن ضمن معرفی خدمات کلینیک های زیبایی، پوست و کاشت مو تهران به بررسی خدمات آنها می پردازد.
میل به زیبایی یکی از خصوصیات بارز انسانهاست که در اعصار مختلف همواره مورد توجه بوده و…
۳ خبر سیاسی که گردشگری سلامت باید از آن خوشحال باشد
تحولات این روزهای ترکیه، چین و عراق چه ارتباطی با مدیکال توریسم دارد؟
وسط موج دوم کرونا هستیم. هیچ کاری این روزها بهتر از امیدوار بودن به آینده نیست. برای داشتن امیدواری هم، باید نشانههایش را جستوجو کرد. در وقفهای که این روزها در…
ترکیه را فرصت ببینید نه تهدید (پاسخ به کمپین)
یادداشتی از مجید زنگوئی دبیرکل مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی
ترکیه یکی از کشورهای موفق در گردشگری و گردشگری سلامت منطقه است که ارزشافزوده بسیار بالایی را برای خود در این زمینههای ایجاد کرده است. ما باید از ترکیه بهعنوان یک…
با برندسازی خدمات زیبایی سهممان را از ترکیه پس بگیریم (پاسخ به کمپین)
دکتر علی وفائی متخصص پوست و مو و مدیر کلینیک تخصصی پوست و مو سپهر
در سالهای اخیر و به دلیل تفاوت ارزش ریال با دلار جاذبههای پزشکی ایران برای خارجیها دوچندان شده است؛ زیرا اعمال تشخیصی، درمانی و روشهای جراحی بسیار گرانقیمت و پیچیده با…
۴ رویکرد استراتژیک و ۷ اقدام عملیاتی برای گردشگری سلامت ایران (پاسخ به کمپین)
یادداشتی از هادی شجاری بنیانگذار آریامدتور
پیش از کرونا بارها گفته بودم که اگر در صنعت گردشگری سلامت با این دست فرمان حرکت کنیم، قطعا حذف خواهیم شد و رونق این صنعت در چند سال اخیر هم تنها بهدلیل شوک دلار بود. به این معنا اگر قیمت دلار…
بازاریابی هوشمند ابزار ماست (پاسخ به کمپین)
یادداشتی از سهیل مهرزاد، مدیرعامل شرکت تریتا باستان
امروز ترکیه رقیب بسیار قدرتمندی برای صنعت گردشگری سلامت ایران است و اگر حالا فکری برای آن نکنیم ممکن است فردا دیر شود. من معتقد هستم اگر ابزار کارآمد بازاریابی دراختیار باشد، میتوان با…
نامه به رئیس جمهور (پاسخ به کمپین)
پیشنهاد حامد شکری مدیرعامل شرکت آترینا برای عبور از بحران
با توجه به مشکلات و معضلاتی که در حوزه گردشگری سلامت وجود دارد و ما فعالان این صنعت چندین سال است که با آنها درگیر هستیم، پیشنهادی دارم و آن نامه به رئیس جمهور است.
همانطور که…
ایراد از خود ماست (پاسخ به کمپین)
یادداشتی از احسان عباسی مدیر و موسس شرکت تسهیلگری سلامت در حال تاسیس در مشهد
شاید بتوان گفت که در شرایط ارزی کنونی بهترین کمک ما به خود و کشور ارزآوری و تمرکز بیش از پیش بر آن باشد. در بسیاری از کشورها دولتها هزینههای گزافی بابت معرفی و…
پلتفرمها جهانی رقیب اصلی گردشگری سلامت ایران (پاسخ به کمپین)
یادداشتی از اشکان خاوند مدیرعامل ایرانیان سرژری
بهراستی رقیب اصلی ایران در صنعت گردشگری سلامت چه چیز است؟ کشورهای هند و ترکیه یا پدیدهای به نام پلتفرمها؟
اگر بخواهیم کشورهایی مانند ترکیه، هند، برزیل یا آمریکا را بهعنوان تنها رقبای…
متناسب با فرهنگ گردشگران سلامت به آنها خدمت ارائه دهیم (پاسخ به کمپین)
یادداشتی از زهرا حسینی، بازاریاب، فعال و لیدر گردشگری سلامت
گردشگری سلامت یکی از صنعتهای پردرآمد است که میتواند در شرایط کنونی ارزآوری بسیار خوبی را برای کشور داشته باشد، اما بیتدبیری و عدم استراتژی مناسب، این بازار را هر روز برای ایران…