فالوآپ بیمار با استارتاپ مدافون

گفت‌و‌گو با سارا حی، مدیرفنی استارتاپ خدمات مشاوره آنلاین پزشکی مدافون مدافون، یک استارتاپ مشاوره پزشکی آنلاین است که سال 97 راه‌اندازی شده و کاربران با پرداخت هزینه‌ای اندک از مشاوره‌های متخصصان آن در بیش از 30 حوزه مختلف بهره‌مند…

گردشگران سلامت ثانویه چه کسانی هستند و چرا مهم‌اند؟

وقتی گردشگر معمولی تبدیل به گردشگر سلامت می‌شود وقتی صحبت از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت می‌کنیم، اغلب صاحبان سرمایه به دنبال شیوه‌های خاصی از تبلیغات برای جلب نظر گردشگران به مقصد موردنظرشان خواهند رفت. درحالی که ظاهرا…

گردشگری سلامت؛ تقاطع دو صنعت پردرآمد!

تعریف انستیتو سلامت جهانی از گردشگری سلامت و گزارش رشد آن وقتی صحبت از گردشگری سلامت و فرصت‌های قابل توجه اقتصادی آن می‌کنیم، لازم است در نظر داشته باشیم این بخش جدید از صادرات نامرئی در واقع محل تلاقی دو صنعت بسیار سودآور قرن حاضر یعنی…

10 مقصد در حال ظهور در گردشگری سلامت دنیا

از این به بعد رقبای ما فقط هند و ترکیه نیستند، قطر و رژیم اسرائیل هم برای گردشگری سلامت کیسه دوخته‌اند! گردشگری درمانی در دنیا، مدعیان زیادی دارد. از هند و ترکیه و برزیل گرفته تا کشورهای پیشرفته‌ای چون اسپانیا و انگلستان تا نام‌های کمتر…

باید برند یکپارچه بیمارستانی بسازیم

گفت‌وگو با سعید صدری فعال حوزه گردشگری سلامت درباره الزمات بازارسازی در این صنعت دکتر سعید صدری، کارشناس حوزه گردشگری سلامت است که نزدیک به ۱۴سال سابقه فعالیت حرفه‌ای و اجرایی را در این صنعت دارد. او دارای مدرک پزشکی عمومی است و همچنین در…

برند بزرگ و معتبر بیمارستان‌های هلیوس چگونه ساخته شد؟

بیمارستان هلیوس: بزرگترین بیمارستان‌ زنجیره‌ای خصوصی در اروپا و آلمان رضا جمیلی، پارسا خاکنژاد؛ تحریریه مدتورپرس| در میان ابربیمارستان‌های زنجیره‌ای و امپراطوری‌های درمانی کشور آلمان، نام دو برند بالاتر و درخشان‌تر از بقیه دیده می‌شود.…

۸ راهکار کاربردی برای معرفی توانمندی‌های یک بیمارستان

یکی از مهمترین نکات در بازاریابی گردشگری پزشکی معرفی مراکز درمانی به بازارهای هدف است مدتورپرس مدت‌هاست تلاش دارد این موضوع مهم را در گردشگری سلامت ایران تثبیت کند که بدون برندسازی بیمارستان‌های ایرانی امکان رقابت در این صنعت وجود ندارد.…

هزینه‌های درمان در دبی

چگونه با وجود قیمت‌های درمانی بالا، امارات متحده عربی با رقبای ارزان ولی با کیفیت خود رقابت می‌کند؟ پارسا خاکنژاد، تحریریه مدتورپرس| در میان مقاصد محبوب گردشگری سلامت در خاورمیانه، نام سه کشور ایران ترکیه و امارات متحده عربی بالاتر از بقیه…

جنگ قدرت در گردشگری سلامت مشهد

گزارشی درباره ابعاد جدید نقش‌آفرینی صاحبان قدرت، دلال‌ها، محدودیت‌ها و موانع فعالیت جوانان صاحب ایده در گردشگری سلامت ایران ویروس کرونا مدت‌هاست که میهمان ماست و جز اینکه تاکنون 40 هزار جان عزیز را از هموطنان ما گرفته، حلقه‌های محاصره‌اش…

تریتا باستان به دنبال شفافیت و رقابتی‌تر شدن بازار است

گفت‌و‌گو با دکتر حسن راشکی، درباره رونمایی از پلتفرم گردشگری سلامت تریتا باستان مسعود شاه‌حسینی، مدتورپرس| شرکت تریتا باستان یکی از شرکت‌های تسهیلگر دارای مجوز از وزارت بهداشت است که به صورت تخصصی در صنعت گردشگری سلامت فعالیت می‌کند. صنعتی…