گزارش ویدیویی مدتورپرس از بخش نمایشگاهیEMT2023 (رویداد گردشگری سلامت اروپا)
جای خالی شرکتهای ایرانی در بخش نمایشگاهی هفتمین رویداد گردشگری سلامت اروپا در ایتالیا
از نقاط قوت EMT2023 بخش نمایشگاهی آن بود که شرکتهای گردشگری سلامت مختلفی از نقاط مختلف جهان در آن غرفه داشتند تا به ارائهی ظرفیتهای شرکت خود یا حتی کشور خود بپردازند. برای مثال غرفهی بزرگ فیلیپین هم به نحوی به برندینگ این کشور و نقاط جذاب آن مشغول بود و هم بسیاری از شرکتهای معتبر صنعت گردشگری تندرستی این کشور در این غرفه در حال معرفی و تبلیغ ظرفیتهای خود بودند. یک نمونهی خوب از حضوری همگرا برای یک هدف بزرگ. در این بین جای نمایندگانی از ایران بسیار خالی بود. درست است که هزینهی غرفهداری در رویداد EMT2023 چیزی بین ۴ تا ۱۰ هزار یورو بود و این برای کشورهایی نظیر ایران بسیار زیاد و هزینهای چشمگیر است اما به نظر میرسد با توجه به پتانسیلهای زیاد کشور ایران و همچنین حوزه سلامت و درمان ایران، چنانچه نمایندگانی در این رویداد جهانی و یا نظایر این رویداد حضور بیابند میتوانند سهم بازار قابل توجهی از آن خود کنند و یا دستکم نقاط قوت صنعت گردشگری تندرستی و سلامت را به فعالان این حوزه در جهان معرفی کنند. و به نحوی برای آینده گردشگری ایران از امروز سرمایهگذاری کند.
–
هفتمین دوره از رویداد گردشگری سلامت اروپا در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهر رم و در منطقه زیبای توسکانی در شهر کوچکی به نام کیانچانو ترمه برگزار شد. منطقهای که از نامش پیداست یکی از قطبهای آب گرم ایتالیا و مقصد توریستهایی است که برای تندرستی و آبدرمانی به ایتالیا سفر میکنند.برای تیم مدتورپرس که در هفت سال گذشته در هوای گردشگری و تندرستی نفس کشیده همیشه حضور در رویدادهای بینالمللی یک راهبرد بوده تا از این طریق بتواند هم مهمترین و بهروزترین تحولات این صنعتها را دنبال و هم فرصتهایی که میتوان از آنها در فضای کسبوکارهای داخلی این حوزهها بهره برد را شناسایی کند.
امسال هم با همین هدف و برنامهریزی قبلی مدتورپرس در رویداد گردشگری سلامت اروپا (European Medical Tourism) حضور پیدا کرد و ضمن برگزاری مسترکلاس و کارگاه، گزارشها و تحلیلهایی در مورد این رویداد مهم دنیا تهیه کرده است.
*حامیان تیم رسانهای مدتورپرس برای پوشش خبری این رویداد فلایتیو، طبمدتوریسم و کلینیک دندانپزشکی آمیتیس هستند.
Поиск в гугле