گزارش ویدیویی مدتورپرس از EMT2023 -بخش چهارم

محور ویژه هفتمین دوره از رویداد گردشگری سلامت اروپا توجه به جایگاه‌ آب‌های گرم معدنی در صنعت گردشگری تندرستی بود

به طور کلی تم و محور کلیدی سخنرانی‌های کنفرانس هفتمین دوره‌ی «رویداد گردشگری سلامت اروپا» توسعه‌ و ترویج فواید درمانی آب‌های گرم و معدنی خصوصا در اروپا بود. به طور ویژه مقامات وزارت بهداشت ایتالیا که در مراسم افتتاحیه این رویداد EMT2023 حضور داشتند در سخنرانی خود تاکید می‌کردند که دولت ایتالیا به طور جدی بحث‌های درمانی و تندرستی از طریق آب گرم برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدتی را در نظر دارد. همچنین شهردار ونیز یکی از سخنران‌های اصلی مراسم افتتاحیه بود در مورد افتتاخ خط راه آهن از ونیز به منطقه‌ی توسکانی خبر داد که قرار است جریانی از توریست‌های ونیز را به سمت مناطق اب‌گرم خیز ایتالیا هدایت کند.
هفتمین دوره از رویداد گردشگری سلامت اروپا در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهر رم و در منطقه زیبای توسکانی در شهر کوچکی به نام کیانچانو ترمه برگزار شد. منطقه‌ای که از نامش پیداست یکی از قطب‌های آب گرم ایتالیا و مقصد توریست‌هایی است که برای تندرستی و آب‌درمانی به ایتالیا سفر می‌کنند.برای تیم مدتورپرس که در هفت سال گذشته در هوای گردشگری و تندرستی نفس کشیده همیشه حضور در رویدادهای بین‌المللی یک راهبرد بوده تا از این طریق بتواند هم مهم‌ترین و به‌روزترین تحولات این صنعت‌ها را دنبال و هم فرصت‌هایی که می‌توان از آن‌ها در فضای کسب‌وکارهای داخلی این حوزه‌ها بهره برد را شناسایی کند.
امسال هم با همین هدف و برنامه‌ریزی قبلی مدتورپرس در رویداد گردشگری سلامت اروپا (European Medical Tourism) حضور پیدا کرد و ضمن برگزاری مسترکلاس‌ و کارگاه، گزارش‌ها و تحلیل‌هایی در مورد این رویداد مهم دنیا تهیه کرده است.

*حامیان تیم رسانه‌ای مدتورپرس برای پوشش خبری این رویداد فلایتیو، طب‌مدتوریسم و کلینیک دندانپزشکی آمیتیس هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.