پتانسیل بالای استان گیلان برای ارتقای گردشگری سلامت

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به جایگاه استان گیلان در گردشگری سلامت گفت: استان گیلان به دلیل گردشگر پذیربودن و همچنین باتوجه به اینکه از استان‌های مرزی محسوب می‌شود، می‌تواند علاوه بر گردشگری استان در حوزه گردشگری سلامت نیز خدمات خوبی ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، علی خاوری با تاکید بر مطلب و با اشاره به وضعیت بیمارستان‌های در دست ساخت استان گفت: استان گیلان به دلیل گردشگر پذیربودن و همچنین باتوجه به اینکه از استان‌های مرزی محسوب می‌شود، می‌تواند علاوه بر گردشگری استان در حوزه توریست‌درمانی نیز خدمات خوبی ارائه کند.

وی ادامه داد: دولت با درک درست از نیازهای مردم، پروژه‌های خوبی را در بخش درمانی تعریف کرده که بیمارستان‌های آستارا، رضوانشهر، سیاهکل، دیلمان و شفت از همین پروژه‌هاست و توسط همین دولت تقدیم مردم شده است.

خاوری با اشاره به جایگاه استان گیلان در گردشگری سلامت افزود: بیمارستان‌های لاهیجان، لنگرود، تالش و رشت در حال ساخت است که پس از اتمام ۹۸۰ تخت به ظرفیت درمان و بستری اضافه می‌شود. بیمارستان رشت یک بیمارستان ۴۰۰ تخته است که تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

نظرات بسته شده است.