گزارش ویدیویی مدتورپرس از EMT2023 (رویداد گردشگری سلامت اروپا)-بخش سوم

نگاهی به فرصت‌ها و تهدیدهای تفاوت سنی آشکار مدیران شرکت‌های صنعت سلامت و گردشگری پزشکی دنیا با ایران

یکی از تفاوت‌های آشکار کامیونیتی فعالان گردشگری سلامت دنیا و مدیران ارشد و میانی کسب و کارهای بزرگ این صنعت در دنیا خصوصا کشورهای اروپایی با مدیران کسب و کارهای گردشگری سلامت در کشور ایران وجود دارد تفاوت سنی و پیر و یا میان‌سال بودن گروه نخست است.به طوریکه اکثر اکثر افراد شرکت‌کننده در EMT2023 از همین طیف سنی بودند و کمتر می‌توانستی در بین شرکت‌کنندگان چهره‌های جوان را پیدا کنی. در ویدیوی زیر توضیح داده‌ایم که چرا این تفاوت وجود دارد و ایران و شرکت‌‌ها و کسب وکارها و مدیران جوان حوزه گردشگری سلامت در ایران چطور می‌توانند از این پدیده را به چشم فرصت نگاه کنند؟

لازم به ذکر است که رویداد گردشگری سلامت اروپا از مهم‌ترین رویدادهای حوزه گردشگری تندرستی و سلامت در دنیاست و دوره هفتم آن در توسکانی و در شهر کوچکی به نام کیانچانو ترمه در تاریخ ۱۶ و ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ برگزار شد. منطقه‌ای که از نامش پیداست یکی از قطب‌های آب گرم ایتالیا و مقصد توریست‌هایی است که برای تندرستی و آب‌درمانی به ایتالیا سفر می‌کنند.برای تیم مدتورپرس که در هفت سال گذشته در هوای گردشگری و تندرستی نفس کشیده همیشه حضور در رویدادهای بین‌المللی یک راهبرد بوده تا از این طریق بتواند هم مهم‌ترین و به‌روزترین تحولات این صنعت‌ها را دنبال و هم فرصت‌هایی که می‌توان از آن‌ها در فضای کسب‌وکارهای داخلی این حوزه‌ها بهره برد را شناسایی کند.
امسال هم با همین هدف و برنامه‌ریزی قبلی مدتورپرس در رویداد گردشگری سلامت اروپا (European Medical Tourism) حضور پیدا کرد و ضمن برگزاری مسترکلاس‌ و کارگاه، گزارش‌ها و تحلیل‌هایی در مورد این رویداد مهم دنیا تهیه کرده است.

*حامیان تیم رسانه‌ای مدتورپرس برای پوشش خبری این رویداد فلایتیو، طب‌مدتوریسم و کلینیک دندانپزشکی آمیتیس هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.