گزارش ویدیویی مدتورپرس ازEMT2023-بخش دوم

فعالان گردشگری سلامت دنیا در بازاریابی خلاق‌تر و بسیار حرفه‌ای تر از دوره‌های قبل ظاهر شدند

در نمایشگاه و کنفرانس گردشگری سلامت اروپا که در ۱۶ و ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ برگزار شد یکی از نکات قابل توجه مارکتینگ و تبلیغات حرفه‌ای و حساب‌شده‌ای بود که بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها و دیگر شرکت‌های فعال در اکوسیستم گردشگری سلامت دنیا برای ارتباط با شرکا و ذی‌نفعان این بازار به کار گرفته بودند. از استفاده حداکثری از فضای نمایشگاهی گرفته تا تبلیغات خلاقانه‌ی محیطی و ساختن ویدیوها و موشن‌گرافی‌های چشم‌نواز از حوزه‌ی فعالیت‌های خود. همچنین همه این شرکت‌کنندگان در بخش b2b بسیار پررنگ ظاهر شدند و توانستند جلسات و مذاکرات مهمی را در این رویداد بین‌المللی پیش ببرند.
باید گفت که رویداد گردشگری سلامت اروپا چندین دوره است که توسط شرکت بوکینگز‌مد در ایتالیا برگزار می‌شود و امسال از حمایت و همراهی بخش‌های دولتی بزرگی همچون وزارت بهداشت ایتالیا نیز برخوردار بود. ششمین دوره‌ی رویداد گردشگری سلامت اروپا سال گذشته در نزدیکی ونیز برگزار شده بود اما امسال در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهر رم و در منطقه زیبای توسکانی در شهر کوچکی به نام کیانچانو ترمه برگزار شد. منطقه‌ای که از نامش پیداست یکی از قطب‌های آب گرم ایتالیا و مقصد توریست‌هایی است که برای تندرستی و آب‌درمانی به ایتالیا سفر می‌کنند. برای تیم مدتورپرس که در هفت سال گذشته در هوای گردشگری و تندرستی نفس کشیده همیشه حضور در رویدادهای بین‌المللی یک راهبرد بوده تا از این طریق بتواند هم مهم‌ترین و به‌روزترین تحولات این صنعت‌ها را دنبال و هم فرصت‌هایی که می‌توان از آن‌ها در فضای کسب‌وکارهای داخلی این حوزه‌ها بهره برد را شناسایی کند.
امسال هم با همین هدف و برنامه‌ریزی قبلی مدتورپرس در رویداد گردشگری سلامت اروپا (European Medical Tourism) حضور پیدا کرد و ضمن برگزاری مسترکلاس‌ و کارگاه، گزارش‌ها و تحلیل‌هایی در مورد این رویداد مهم دنیا تهیه کرده است که در ویدیوی زیر بخش دوم این سلسله گزارش‌ها رو می‌بینید.

*حامیان تیم رسانه‌ای مدتورپرس برای پوشش خبری این رویداد فلایتیو، طب‌مدتوریسم و کلینیک دندانپزشکی آمیتیس هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.