کیش، میزبان نمایندگان و مربیان گلدن رامااسپا

گزارش تصویری

سومین نمایشگاه سفر کیش در مرکز همایش‌های بین‌المللی جزیره کیش در روز چهارشنبه ۲۱ تیر آغاز به کار کرد. در این رویداد نمایندگان و مربیان گلدن راما اسپا از شهرهای تهران، آمل، اصفهان، کرمان، مشهد و کیش به معرفی و نمایش توانمندی‌های خود پرداختند.

بازدید مصطفی فاطمی، مدیر کل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از غرفه راما اسپا در سومین نمایشگاه سفر کیش
فاطمی در سخنرانی افتتاحیه سومین نمایشگاه سفر کیش و با تاکید بر هویت دوگانه کیش: جزیره کیش دارای یک هویت تاریخی و دیرینه است و جزیره‌ای کلیدی در خلیج فارس است و روستاهای کیش سفیر این هویت هستند. هویت دیگر بخش گردشگری و پیشرفته کیش است که شاهد رویدادهای گوناگون و مرکز توجه صنعتگران است.
بازدید حسین رضایی‌زاده معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از غرفه رامااسپا در سومین نمایشگاه سفر کیش
شبکه‌سازی با حضور مینا لبافیان، مدیر مرکز اسپای آلان با مربیان و نمایندگان رامااسپا

پریسا عباسی نماینده گلدن رامااسپا در تهران و معین شمیرانی، معاون مجموعه علوم و فنون تهران درحال شبکه‌سازی. این دو مجموعه قرار است به زودی همکاری‌های آموزشی با یکدیگر داشته باشند.

حسین تولا مدیرعامل مجموعه حمام قاضی: مرکز اسپای مجموعه قاضی یکی از اسپاهای برتر به انتخاب گلدن رامااسپا است.

 

برگزاری کارگاه اصلاح مزاج در دفتر نمایندگی گلدن رامااسپا در جزیره کیش. دکتر حسین رضایی‌زاده معاون توسعه سلامت دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مدیریت این کارگاه را بر عهده دارد. سومین نمایشگاه و همایش سفر کیش با حضور فعالان گردشگری و نمایندگان شرکت گلدن رامااسپا در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش درحال برگزاری است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.