شرایط ثبت‌نام و حضور در رویداد گردشگری سلامت اروپا (EMT2023)

EMT2023؛ فرصتی بی‌نظیر برای بازاریابی، شبکه‌سازی و برندسازی شرکت‌های گردشگری سلامت ایرانی در سطح جهان

 

جمیله گنجعلیخانی‌زاده |با حضور بیش از 300 شرکت بین‌المللی، رویداد گردشگری سلامت اروپا EMT2023 یکی از مهمترین و بزرگترین رویدادهای صنعت گردشگری سلامت در اروپا به شمار می‌آید. این رویداد که به صورت کنفرانس، جلسات B2B و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود، با گردهمایی تمام ذینفعان و فعالان این صنعت از سرتاسر جهان، فرصت منحصر به فردی را برای برندسازی، جذب مشتریان جدید و گسترش شبکه ارتباطی کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

این رویداد در تاریخ 25 و 26 آبان ماه در شهر چیانچیانو ترمه در ایتالیا و در چند کیلومتری شهر رم برگزار می‌شود. این مکان جذاب با محیط آرام و زیبا، ارائه محتوای بسیار غنی و فرصت‌های شبکه‌سازی با شرکت‌های اروپایی و بین‌المللی، زمینه‌ساز برای تبادل تجاری و معرفی خدمات گردشگری سلامت به مشتریان هدف می‌شود.

 

چه شرکت‌هایی در رویداد گردشگری سلامت اروپا شرکت می‌کنند؟ 

 

 

شاید از خود بپرسید که حضور در این رویداد برای چه کسانی مناسب است؟ ابتدا باید بدانید که شرکت در رویداد EMT2023 برای همه کسانی که به فعالیت در حوزه گردشگری سلامت علاقه‌مندند، به عنوان یک فرصت منحصر به‌فرد محسوب می‌شود.

رویداد گردشگری سلامت اروپا، اولین بار در سال ۲۰۱۶  با همت World Fine Selections srl (BookingsMed) برگزار شد. در اولین دوره این رویداد ۴۰ شرکت اروپایی حضور داشتند اما در رویداد ۲۰۲۳ اما تاکنون بیش از ۳۰۰ شرکت از سرتاسر جهان در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد تجربه سال ها شبکه سازی با شرکا و مکاتبات پیوسته با کشورهای خارجی و به کارگیری رویکردهای جدید در بازاریابی به رشد هرچه بیشتر این رویداد کمک کرده است. در واقع باید گفت که هفتمین رویداد گردشگری سلامت اروپا نیز با استقبال بی‌نظیر شرکت‌ها روبرو شده است بطوریکه با این بیش از ۴ ماه تا برگزاری رویداد باقیمانده بسیاری از غرفه های این نمایشگاه به فروش رفته است.

با توجه به اهمیت و محبوبیت این رویداد، تعداد شرکت‌ها و بازدیدکنندگان هر ساله افزایش یافته است. این امر نشان‌دهنده رونق و رشد این صنعت در سطح جهانی می‌باشد و برای همه کسانی که در این صنعت فعالیت می‌کنند، این رویداد یک فرصت حیاتی است که نباید از آن غافل شوند.

 

 

هر دوره جمع بزرگی از بازیگران این صنعت از سراسر جهان به هم می‌پیوند و امسال هم در رویداد EMT2023 جمع کثیری از ارائه دهندگان خدمات درمانی و پزشکان تا بیمارستان‌ها، کلینیک‌های خصوصی، آزمایشگاه‌ها، سازمان‌های بهداشت و سلامت، مراکز فیزیوتراپی، اسپاهای تندرستی و پزشکی، مراکز تندرستی و هتل‌های درمانی، هتل‌ها و تفرج‌گاه‌ها و …حضور دارند. همچنین مشاوران، آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های تسهیل‌گر، تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و مقامات دولتی و شرکت‌های بیمه و نمایندگان فروش تجهیزات پزشکی نیز به این رویداد می‌آیند تا در مهم‌ترین رویداد گردشگری اروپا بپیوندند و با شرکت‌ها و بازیگران مهم این حوزه دیدار کنند و در جریان آخرین دستاوردها و ترندهای روز گردشگری سلامت در سال ۲۰۲۳ قرار گیرند.

از این رو همه فعالان گردشگری سلامت می‌توانند با شرکت در EMT2023 ارتباطات و شبکه‌های بین‌المللی خود را بسط داده، در جلسات B2B خدمات خود را به دیگر شرکت‌ها معرفی کرده و از آخرین ترندهای جهانی گردشگری سلامت مطلع شوند. این رویداد فرصتی عالی برای ورود به بازار گردشگری سلامت اروپا و توسعه کسب‌وکارهای فعال در سطح جهان است.

در این رویداد، چندین بخش اصلی به منظور تبادل تجارب و ارتقای دانش از جمله کارگاه‌های تخصصی (ورکشاپ‌های آموزشی) نیز برگزار خواهند شد. این کارگاه‌ها به شرکت‌کنندگان فرصت می‌دهند تا با آخرین استراتژی‌ها، خط‌مشی‌ها و استانداردها در گردشگری سلامت آشنا شده و از تجربیات کارشناسان برجسته این صنعت بهره‌مند شوند.

در EMT 2023 خریداران (Buyer) زیادی از کشورهای مختلفی حاضر هستند که غرفه دارند. در واقع در حوزه گردشگری سلامت، فروشنده خدمات همان ارائه دهندگان خدمات پزشکی، بیمارستان و کلینیک‌ها هستند و خریداران آن دسته از شرکت‌هایی هستند که قصد دارند از این خدمات استفاده کنند که برجسته‌ترین آن‌ها شرکت‌های تسهیلگر گردشگری سلامت و آژانس های مسافرتی که بیماران را به این مراکز ارجاع می‌دهند و شرکت‌های بیمه که با عقد قرارداد با مراکز درمانی شرایط سفر درمانی را برای بیماران تسهیل می‌کنند، هستند. شما با ارتباط با این شرکت‌ها و معرفی خدمات خود می‌توانید بیمار خارجی جذب و بیزنس خود را ارتقا دهید. شاید هزینه اجاره غرفه در نمایشگاه برای بسیاری از شرکت‌های گردشگری سلامت زیاد باشد، اما شما می‌توانید به عنوان بازدیدکننده (Visitor) نیز در این نمایشگاه حضور داشته باشید. (باید اشاره کرد که خدمات ارسال دعوت‌نامه برای دریافت ویزا، رزرو هتل، ترانسفر به بازدیدکنندگان نیز ارائه می‌شود.)

 

برای ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی معتبر در کلاس جهانی،‌ با ما تماس بگیرید.

Email: info@medtourpress.ir
Whatsapp: +989305994228

 

برنامه رسانه‌ای ویژه EMT2023 برای هرچه بهتر دیده‌شدن شرکت‌کنندگان

کمپین تبلیغاتی رویداد EMT2023 به صورت استراتژیک و گسترده‌ای طراحی شده است. این کمپین شامل فعالیت‌ها و برنامه‌های رسانه‌ای مختلف است که هدف اطلاع‌رسانی قبل، حین و بعد از رویداد به شرکت‌کنندگان و مخاطبان مرتبط است. از جمله فعالیت‌های این کمپین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اطلاع‌رسانی و پوشش خبری رویداد:این بخش قبل از رویداد است که شامل انتشار اخبار و به‌روزرسانی‌های مرتبط با رویداد است که شامل اهداف و فرصت‌های رویداد، مصاحبه‌ها با شرکت‌کنندگان، سخنرانان و برگزارکنندگان رویداد می‌شود.
  • انجام مصاحبه‌های ویدیویی:همچنین در طول رویداد، 20 مصاحبه تصویری از شرکت‌کنندگان، شرکت‌ها و حامیان انتخاب شده انجام می‌شود.
  • تبلیغ در نمایشگاه‌های بزرگ جهانی گردشگری پزشکی:این کمپین به پایگاه داده حدود 1.000.000 آدرس متخصصان گردشگری پزشکی (پزشکان، کلینیک‌ها، بیمارستان‌ها، تسهیل‌گران و …) دسترسی دارد و از ‌آن در هرچه بهتر دیده شدن کمپین رسانه‌ای استفاده می‌کند.
  •  ارسال 100.000 پیام WhatsApp: قبل و در طول نمایشگاه 100.000 پیام به WhatsApp به فعالان و متخصصان صنعت گردشگری پزشکی ارسال می‌شود.
  • دعوت از مقامات ایتالیایی و بین‌المللی برای حمایت از رویداد.
  • پوشش رسانه‌ای رویداد در تلویزیون ایتالیایی و برخی از کانال‌های رادیویی.
  • ارسال دعوت‌نامه به شخصیت‌های برجسته: برای جذب حضور شخصیت‌های معتبر از بازرگانان، مدیران شرکت‌ها و مقامات، دعوت‌نامه‌های مخصوصی از طریق ایمیل ارسال می‌شود.
  • چاپ پوسترها و بروشورها: پوسترها و بروشورهای تبلیغاتی زیادی در مورد نمایشگاه چاپ خواهند شد تا اطلاعات رویداد به مخاطبان منتقل شود.

این کمپین تبلیغاتی با استفاده از تمامی این فعالیت‌ها و روش‌های اطلاع‌رسانی، به مخاطبان اطلاعات دقیق و جذاب درباره رویداد EMT2023 را ارائه می‌دهد و شرکت‌کنندگان و مخاطبان را برای شرکت در این رویداد ترغیب می‌کند.

 

 

چرا باید در این رویداد شرکت کرد؟

شرکت در رویداد EMT2023 برای شرکت‌کنندگان مزایای‌ مهمی دارد که به صورت خلاصه شامل موارد زیر است:

  • دسترسی به بازار در حال رشد: شرکت‌کنندگان این رویداد دسترسی مستقیم به بازاری که همواره در حال رشد است، یعنی بازار گردشگری سلامت، پزشکی و آب‌گرم را دارند.
  • جلسات B2B و B2C: در این رویداد، فرصتی مناسب برای تعامل با تصمیم‌گیرندگان و مشتریان حال و آینده وجود دارد که باعث افزایش تجارت و فروش محصولات و خدمات شرکت‌کنندگان می‌شود.
  • ارتقای آگاهی از برند شرکت: حضور در این رویداد به شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشخصات و رویت‌پذیری خود را در صنعت گردشگری سلامت و پزشکی بهبود دهند.
  • ایجاد فرصت‌های بیزینسی فوری: شرکت‌کنندگان می‌توانند فرصت‌های تجاری فوری را با تعامل با شرکای موجود یا مخاطبان جدید به دست آورند.
  • کسب اطلاعات به‌روز: شرکت‌کنندگان در کنفرانس‌ها و میزگرد‌ها، کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های آموزشی موضوعی، به‌روزترین اطلاعات، روندها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های پیشرفته درمانی را در زمینه بهبود کیفیت مراقبت‌های بهداشتی یاد می‌گیرند.

تسهیلات ویزا برای شرکت‌کنندگان

در رویداد EMT2023، خدمات ویزا برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود تا فرآیند دریافت ویزا برای سفر به اروپا و حضور در رویداد را آسان‌تر کند. این تسهیلات ویزا عبارتند از:

پشتیبانی در صدور ویزا:

سازمان برگزارکننده رویداد EMT2023 از شرکت‌کنندگان حمایت می‌کند و کمک می‌کند که مراحل صدور ویزا برای شرکت‌کنندگان به‌طور کامل و بدون مشکل انجام شود. این پشتیبانی شامل ارائه مشاوره و راهنمایی در مورد مدارک مورد نیاز، مراحل درخواست ویزا و زمانبندی مراحل است.

این مطالب هم خواندنی‌ست

ارائه دعوت‌نامه معتبر:

رویداد EMT2023 به تمام شرکت‌کنندگان نامه دعوت ارائه می‌دهد. این نامه دعوت می‌تواند به عنوان اثباتی برای حضور در رویداد و درخواست ویزا در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین‌المللی مورد استفاده قرار گیرد. این خدمات مرتبط با ویزا فقط برای شرکت‌کنندگانی است که ثبت‌نام کرده‌اند و در رویداد حضور دارند. افرادی که به عنوان شرکت‌کننده در رویداد ثبت نام نکرده‌اند، از این خدمات مستفید نمی‌شوند.

***

در نهایت، شرکت در رویداد گردشگری سلامت اروپا EMT2023 برای هر کسی که به جذب مشتریان بین‌المللی و توسعه کسب‌وکارهایش علاقه‌مند است، به عنوان یک فرصت منحصر به‌فرد و نیازمند توجه درنظر گرفته می‌شود. این رویداد با برگزاری در مکانی دلنشین و با حضور تمام ذینفعان صنعت گردشگری پزشکی، یک پل ارتباطی بین شرکت‌ها و بازارهای هدف در اروپا و جهان را فراهم می‌آورد و از این رو، برخورداری از این فرصت به همه شرکت‌ها، کلینیک‌ها و فعالان گردشگری سلامت ایران توصیه می‌شود.

 

 

🔸️شرکت‌ها و فعالان گردشگری سلامت ایرانی می‌توانند برای کسب اطلاعات در مورد ثبت‌نام و حضور در رویداد گردشگری سلامت اروپا (EMT2023) با شماره‌های زیر تماس بگیرند.🔸️

09171741003    📞
 09305994228   💬 

 

با اسکن کردن تصویر بالا به واتس‌اپ مدتورپرس منتقل می‌شوید

 

 

 

مطالب مرتبط:

EMT2023؛ رویداد برتر گردشگری پزشکی در اروپا

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.