آیا اسنپ می‌تواند در آینده یک بازیگر گردشگری سلامت باشد؟

دامنه فعالیت‌های اسنپ به بخش درمان رسید

شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی باعث شد تا استفاده از انواع خدمات آنلاین از سوی مردم روزبه‌روز افزایش پیدا کند. این خود فرصت دیگری برای این مجموعه به‌وجود آورد تا سرویس جدیدی با نام درخواست پزشک و مشاور را به مجموعه خود اضافه کنند. این سرویس جدید اسنپ در ۳۲حوزه مختلف از جمله روانپزشکی و سلامت روان، مشاوره و روانشناسی، سلامت پوست و مو، تغذیه و تناسب اندام، مشاوره دارویی، سلامت کودکان و نوزادان، مامایی و بارداری، طب فیزیکی و ورزش، بیماری‌های داخلی، گوارش و غدد، گوش، حلق و بینی، قلب، عروق و فشار خون، نورولوژی، مغز و اعصاب، رادیولوژی و تصویربرداری، طب سنتی، آزمایشگاه، ارتوپدی و شکستگی، بیماری‌های عفونی، هپاتیت و ایدز، بدخیمی و سرطان، جراحی عمومی، سلامت بینایی و چشم‌پزشکی، دهان و دندان و در نهایت کروناویروس خدمت ارائه می‌دهد.

اپلیکیشن اسنپ در زمستان ۱۳۹۳ فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. این اپلیکیشن در ابتدا تنها یک سرویس درخواست خودرو آنلاین برای سفرهای بین‌شهری بود که با گذر زمان امکانات دیگری همچون سفارش غذا، درخواست پیک‌موتوری، فروش بلیط، اجاره اقامتگاه و… به آن اضافه شد.

با لینکدین مدتورپرس همراه شوید

با وجود رشد و گستردگی ارائه خدمات این مجموعه، آیا اسنپ در آینده می‌تواند یکی از بازیگران گردشگری سلامت باشد؟

آنگونه که به‌نظر می‌رسد که فعالیت‌های این مجموعه باتوجه به نیاز روز مردم و همچنین سوددهی بازارهای مختلف هر روز گسترده‌تر می‌شود. به این ترتیب با توجه به وسعت و ارزش افزوده گردشگری سلامت و همچنین ظرفیت‌هایی نظیر ظرفیت‌ پلتفرمی، شبکه جامع حمل‌ونقل، سرویس‌های گردشگری و ارائه خدمات درمانی و پزشکی اسنپ، بعید به نظر نمی‌رسد که اسم اسنپ را در گردشگری سلامت بشنویم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.