آموزش ساخت اپل آیدی در زمان کوتاه‌!

در سالهای اخیر تعداد کاربران گوشیها و محصولات شرکت اپلنسبت به گذشته بیشتر شده است. اگر شما هم در زمرهآیفونداران باشید، احتمالاً بهخوبی میدانید که بسیاری ازعملکردهای محصولات این شرکت از طریق داشتن اپل آیدی دردسترس قرار میگیرد و قابلاستفاده میشود. گاهیاوقات به سببدلایل مختلف نظیر خراب شدن گوشی، از بین رفتن تنظیمات آن وشما نیازمند ساخت اپل آیدی جدید هستید. ما در این مطلبقصد داریم یکی از بهترین و سادهترین راههای ساخت اپل آیدی را به شما آموزش دهیم. لذا در صورت تمایل تا پایان با ما همراهباشید.

برای ساخت اپل آیدی راه‌های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین، مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه‌ها برای ساخت اپل آیدی استفاده از کامپیوتر و نرم‌افزار آیتونز است. ما در ادامه قصد داریم نحوه ساخت اپل آیدی را با استفاده از آیتونز در کشور ایران به شما آموزش دهیم.

برای ساختن اپل آیدی با استفاده از آیتونز مراحل زیر را انجام دهید:

1. ابتدا با استفاده از یک فیلترشکن به سروری در خارج از ایران ( نظیر آمریکا، کانادا و …) وصل شوید. سپس وارد صفحه دانلود آیتونز شده و آن را روی لپ‌تاپ و یا کامپیوترخود نصب نمایید.
2. برنامه آیتونز را باز و اجرا کنید. در اولین ورود به برنامه باید با شرایط استفاده از آیتونز موافقت کرده و سپس بر روی agree کلیلک نمایید.

3. صفحه‌ای پیش روی شما باز می‌شود که در این صفحه باید روی گزینه sign in to itunes کلیک کنید.
4. سپس صفحه‌ای باز می‌شود که در این صفحه شما باید رویcreate new apple ID کلیک نمایید.
5. حال در صفحه‌ای که روبه‌روی شما باز می‌شود اطلاعات لازم نظیر ایمیل و رمز عبوری شامل اعداد و حروف کوچک و بزرگ را وارد کنید. توجه داشته باشید که بهتر است در قسمتی که مربوط به انتخاب country/region است کشور آمریکا(united state) را انتخاب کنید و سپس تیک مربوط به موافقت با شرایط و مقررات را بزنید. دکمه continue را فشار دهید.

6. اکنون وارد صفحه جدیدی خواهید شد. در این صفحه باید اطلاعات شخصی‌تان را وارد نمایید. در پایین این صفحه نیز سه سوال امنیتی وجود دارد. با دقت به این پرسش‌ها پاسخ دهید و پاسخ آن‌ها را به خاطر بسپارید. این سوالات در زمانی که شما رمزعبورتان را فراموش کرده باشید به بازیابی مجدد رمز عبور و اکانت کمک شایانی خواهد کرد.
7. ادامه صفحه مربوط به تکمیل اطلاعات بانکی است. شما در کشور ایران لازم نیست این قسمت را تکمیل کنید. پس روی گزینه None کلیک کنید.

8. حال وارد صفحه جدیدی خواهید شد. در این قسمت باید آدرس وارد نمایید. از آنجایی که امکان وارد کردن آدرس ایران در این قسمت وجود ندارد بهتر است وارد سایت fake adress generator  شوید و به‌صورت رندوم یک آدرس برایخود پیدا کنید و با استفاده از آن جاهای خالی را پر کنید وسپس گزینه continue را انتخاب کنید.
9. پس از چند دقیقه ایمیلی حاوی  کد تأیید ارسال خواهد شد. این کد را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و در خاتمهدکمه continue را بفشارید.

تبریک می‌گوییم. ساخت اپل آیدی شما به پایان رسیده است. هم‌اکنون شما یک اپل آیدی دارید و در مواقع لزوم می‌توانید از آن استفاده نمایید. امیدواریم با استفاده از مطالب این مقاله بتوانید بدون صرف هزینه برای خود اپل آیدی جدید بسازید. از اینکه وقت گران‌بهایتان را در اختیار ما قرار دادید و ما را تا پایان همراهی کردید بینهایت سپاسگزاریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.