فلای مدی یک اکوسیستم آنلاین گردشگری سلامت است!

آشنایی با یکی از پلتفرم‌های قدرتمند گردشگری سلامت جهان

با درنظر گرفتن افزایش تقاضای سفر به گوشه و کنار جهان برای دریافت خدمات پزشکی با کیفیت‌تر و ارزان‌تر فرصت‌های مختلفی برای سرمایه‌گذاری در این بخش از صنعت گردشگری فراهم شده که یکی از آنها ارائه خدمات آنلاین به متقاضیان این نوع از سفرهاست.

به گزارش مدتور پرس، خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، این درحالی است که سرمایه‌گذاری در بخش‌های ارائه خدمات آنلاین گزینه‌ای قابل توجه برای اغلب فعالان عرصه گردشگری سلامت در گوشه‌وکنار دهکده جهانی مطرح شده و هر روز شاهد رونق بیشتر آن هستیم.

یکی از استارت‌آپ‌های فعال در این بخش از خدمات گردشگری سلامت فلای مدی است که تقریبا فعالیت خود را از اوایل سال گذشته میلادی آغاز کرده است، این شرکت با درنظر گرفتن اهمیت دسترسی متقاضیان دریافت خدمات پزشکی خارج از محل اقامتشان تلاش کرده تا اطلاعات کاربردی و قابل توجهی در اختیار آنها قرار دهد.

براساس سیاست‌های استارت‌آپ‌ فلایمدی ارائه خدمات آنلاین به گردشگران پزشکی؛ آن گروه از مسافران که به دنبال دستیابی به خدمات موردنیازشان هستند می‌توانند اطلاعات دقیق و بروزی از بیمارستان‌ها و کلینیک‌های معتبر بین المللی در گوشه و کنار دهکده جهانی در اختیار داشته باشند.

محیط کار فلای مدی
محیط کار استارتاپ فلای مدی

به این ترتیب قبل از هرگونه تصمیم‌گیری گردشگران سلامت اطلاعاتی از جمله، مشاوره‌های مربوطه، چگونگی دسترسی به بیمارستان موردنظر و از همه مهمتر هزینه‌هایی که باید پرداخت کنند را به دست آورده و متناسب با آنچه تصمیم‌گرفته‌اند برنامه‌ریزی کرده و در نهایت بار سفر می‌بندند.

این استارت‌آپ در واقع اکوسیستمی آنلاین طراحی کرده تا با استفاده از این شیوه بهترین خدمات را به متقاضیان سفرهای گردشگری سلامت ارائه کند و این خدمات در مرحله اول از ارائه مشاوره به متقاضیان آغاز خواهد شد، به این دلیل که سیاست‌گذاران «فلای مدی» براین باورند مشاوره‌های اصولی می‌تواند زمینه صرفه‌جویی قابل توجهی برای متقاضیان ایجاد کند.

ارائه خدمات رایگان از ابتدا تا پایان سفر گردشگران امتیازی است که می‌تواند در مراجعه متقاضیان به این شرکت اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد به این دلیل که یکی از مهمترین نکات برای گردشگران سلامت موضوع مجموعه صورتحسابی است که در نهایت برای دریافت یک خدمات خاص می‌پردازند، از این رو گروه تصمیم‌گرفته برای تامین هزینه‌ها و البته سود شرکت سیاست‌گذاری متفاوتی نسبت به سایر رقبای خود داشته باشد.

بنیانگذاران استارتاپ فلای مدی

فلای مدی چطور وارد میدان می‌شود؟

اصولا اولین گام از سوی مراجعه کننده به این درگاه اینترنتی انتخاب نوع خدمات مورد نیاز و البته مقصد احتمالی است تا به این ترتیب بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و بطور کلی مراکز ارائه دهنده خدمات مورد نظر به صورت فهرستی دقیق در اختیارش قرار گیرد.

در پی این مرحله فهرستی از تمامی ارائه دهندگان خدمت مورد نظر (IVF، کاشت مو، دندان‌پزشکی، جراحی‌های زیبایی، ارتوپدی و چشم‌پزشکی) با قیمت اولیه در اختیار متقاضی قرار می‌گیرد که به نوعی می‌توان آن را مرحله‌ای ابتدایی برای آغاز ارائه خدمات «فلای مدی» درنظر گرفت به این دلیل که از این پس اگر متقاضیان انتخابی داشته باشند، نوبت به ارائه خدمات تخصصی چه در بخش درمانی و چه دربخش مسافرت آغاز خواهد شد.

هنگام نمایان شدن مراکز ارائه‌دهنده خدمات موردنظر، متقاضی می‌تواند با استفاده از اطلاعات دقیقی از چگونگی ارائه خدمت آن مرکز (از نظر زمان، دوره درمان، هزینه، تعداد متخصصان ارائه دهنده خدمت، محل دقیق کلینیک در شهر مورد نظر، نظرات کاربران قبلی و …) گزینه‌ای مناسب را با درنظر گرفتن شرایط موجود  انتخاب کند. نکته قابل‌توجه در این بخش مربوط به ارائه تمامی گواهینامه‌ها و مجوزهای قانونی فعالیت مراکز درمانی و همچنین فیلم‌های کوتاه از انجام خدمات مشابه به دیگران و بطور کلی فضای داخلی بیمارستان است که می‌تواند کمک شایانی به انتخاب دقیق مسافران داشته باشد.

گردشگری سلامت در ترکیه چگونه است؟

در این بخش البته امکان ارتباط مستقیم متقاضی با مرکز درمانی نیز فراهم شده است که گردشگر می‌تواند با توجه به شرایط شخصی خود مستقیم با مرکز ارتباط گرفته و در نهایت مشاوره‌ای تخصصی رایگان نیز دریافت کند.

البته برای تکمیل این مرحله لازم است که برخی از مدارک مورد نیاز برای بررسی متخصصان مرکز نیز از سوی متقاضی ارائه شود تا این مرکز بتواند دقیقا متناسب با نیاز واقعی وی برنامه‌ریزی کرده و در نهایت پاسخ مناسب را در اختیارش قرار دهد.

انتخاب و خرید بسته مورد نظرپس از اینکه متقاضی با درنظر گرفتن خدمت مورد نظرش مرکز درمانی خود را انتخاب کرد مرحله بعدی آغاز می‌شود که در واقع مربوط به خرید بسته است این بسته علاوه بر انجام فرآیند رزو خدمات مورد نیاز در مرکز پزشکی یاد شده کلیه خدمات مورد نیاز متقاضی از قبیل بلیت سفر، رزرو هتل، مترجم، بیمه و تهیه مدارک مورد نیاز دریافت ویزا (درصورت نیاز) را دربر می‌گیرد تا متقاضی بتواند بدون هرگونه نگرانی از انجام مراحل یاد شده تنها برای دستیابی به خدماتی که انتخاب کرده برنامه‌ریزی کند.

PLACIDWAY پلتفرمی موفق در گردشگری پزشکی

پشتیبانی از خریداران در فلای مدی

در این مرحله تقریبا تمامی اطلاعات میان متقاضی و فلای مدی رد و بدل شده و اسناد و مدارک هم براساس زمانبندی مورد نظر انجام می‌شود اما همه می‌دانیم که در این نوع خدمات احتمال نیاز به مشاوره سریع و ارتباط هرچه بیشتر میان دو طرف وجود دارد که این امکانات هم از سوی استارت‌آپ یاد شده تدارک دیده شده است. بنابراین متقاضیان می‌توانند هرزمان از ۲۴ ساعت شبانه روز که لازم بود به صورت مستقیم با کارشناسان مربوطه ارتباط گرفته و در نهایت اطلاعاتی که نیاز دارند را دریافت کنند و نکته اصلی اینجاست که این خدمات با زبان مورد نظر متقاضی ارائه می‌شود، چون در مرحله قبل متقاضی هنگام خرید بسته مورد نظر زبان مادری خود را نیز انتخاب کرده و در صورت نیاز به مترجم تیک مورد نظر را انتخاب کرده است.

کلیه خدمات فلایمدی رایگان است!

طی فرایند یاد شده احتمالا از خودتان پرسیده‌اید که چطور این شرکت خدماتش را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد و آیا واقعا با این امتیاز می‌تواند خدمات ارائه شده اطمینان داشت؟

براساس سیاست‌های مدیریتی استارت آپ فلای مدی بسته‌های ارائه شده درمانی به‌گونه‌ای تنظیم شده‌اند که درصدی از هزینه‌های مراکز (درمانی؛ اقامتی و حمل و نقل یا حتی مراکز پذیرایی) برای فلای مدی درنظر گرفته شده است. بنابراین فلای مدی هزینه‌هایش را با استفاده از قراردادهایی که با مراکز یاد شده منعقد کرده دریافت می‌کند به این ترتیب برای هر دو طرف معادله امتیازاتی ایجاد شده که قطعا مناسب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.