رشد ۲۴ درصدی سود بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات گردشگری پزشکی تایلند

وزارت گردشگری تایلند هفته گذشته اعلام کردند با توجه به افزایش تقاضای گردشگری پزشکی در این کشور، بزرگترین توراپراتور ارایه دهنده خدمات گردشگری پزشکی سرزمین لبخندها سال گذشته ۲۴ درصد سود بیشتر از سال ۲۰۱۷ میلادی به دست آورده است.

به گزارش مدتور پرس، خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، شرکت گردشگری سلامت Bangkok Dusit Medical Services یا به اختصار BDMS به عنوان بزرگترین شرکت ارایه دهنده خدمات گردشگری پزشکی تایلند که در بیش از ۵۰ شهر بزرگ دهکده جهانی مشغول به بازاریابی و ارایه خدمات گردشگری پزشکی و سلامت برای جذب حداکثری گردشگران است توانسته با استفاده از سیاست‌های دقیق اقتصادی رشد قابل توجهی را طی سال مالی گذشته تجربه کند.

این شرکت که دفتر مرکزی آن در شهر بانکوک است دارای ۴۷ بیمارستان بین المللی داخل و خارج از تایلند بوده و سال گذشته ۷۹٫۳ میلیارد بت معادل ۲٫۵ میلیارد دلار گردش مالی را به خود اختصاص داده است.

اجایگاه تایلند در صنعت گردشگری سلامت آسیا و جهان

مسئولان بخش مالی شرکت یاد شده در گزارش‌های مالی خود آورده‌اند طی سه ماهه چهارم سال گذشته با اجرای سیاست‌های اقتصادی خود خارج از مرزهای تایلند توانسته‌اند به این سود دست یابند، به عنوان مثال فقط از سرمایه‌گذاری‌های خارجی این شرکت سودی معادل ۲۰ میلیارد بت به دست آمده که نسبت به سال گذشته از این محل ۹ درصد افزایش یافته است.

شرکت BDMSیکی از مدیران ارشد شرکت یاد شده که نخواست نامش در این گزارش قید شود گفت: سرمایه‌گذاری‌های خارجی این شرکت شامل ۷ بیمارستان خارجی در بازارهای هدف بزرگ اروپایی و آمریکایی است که توانسته سهم بالایی در افزایش سود شرکت داشته باشد.

به گفته وی رشد قابل توجه گردشگری سلامت و تندرستی طی یک دهه گذشته باعث شده تا ایجاد مراکز درمانی زنجیره‌ای در سایر کشورها نیز اقتصادی بوده و برای ارایه خدمات سریعتر و ارزان‌تر قابل قبول است.

وی تاکید کرد مراکز درمانی خارجی این شرکت در کشورهایی مثل کامبوج، لهستان، مکزیک، ترکیه احداث شده که بتوانیم با توجه به شبکه بازارایابی جهانی خودمان و استفاده از خدمات ارزان‌قیمت مراکز خودمان در کشورهای مطرح شده سریعا به متقاضیان ارایه خدمات کنیم.

این مقام ارشد شرکت گردشگری سلامت BDMS در ادامه اظهار کرد: انعقاد قراردادهای سالانه با ایرلاین‌ها، هتل‌ها برای ارایه خدمات ارزان‌تر جزو سیاست‌های شرکت بوده که سال گذشته توانست کمک شایانی به افزایش سود شرکت داشته باشد. به عنوان مثال سال گذشته قراردادی با شرکت هواپیمایی تایلند به مبلغ ۱۶ میلیون دلار برای خدمات درجه یک به مسافران شرکت منعقد شد

وی تصریح کرد: برای سال جاری برنامه‌ریزی کرده‌ایم سهام شرکت‌های بومی ارایه دهنده خدمات گردشگری سلامت و پزشکی بومی در کشورهای یاد شده را خریداری کرده و به مراکز زنجیره‌ای خودمان بیافزاییم تا بتوانیم در هرگوشه از جهان سهم بالاتری از جذب گردشگران پزشکی و سلامت داشته باشیم.

لازم به یادآوری شرکت یاد شده در زمینه ارایه خدمات تندرستی، یوگا، هتل‌های جنگلی و گردشگری پزشکی (جراحی‌های زیبایی، سرطان، IVF و دندانپزشکی) فعالیت دارد.

منبع: بانکوک پست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.