رویداد بین‌المللی اسپا و ماساژ world spa contest اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار می‌شود

شرکت گلدن رامااسپای ترکیه در شهر آنتالیا میزبان این رویداد جهانی است

رویداد جهانی World Spa Contest در بازه زمانی ۵ الی ۱۱ اردیبهشت‌ماه امسال (۱۴۰۲) در آنتالیا توسط شرکت گلدن رامااسپا ترکیه برگزار می‌شود. پس از برگزاری اولین مسابقه‌ی برون‌مرزی ماساژ ایرانیان در آذرماه سال گذشته توسط کمپانی  GRS-به عنوان نماینده انحصاری انجمن جهانی ماساژ ima در شهر آنتالیا- فعالان ماساژ کشور وارد فصل جدیدی در حیطه‌ کار خود شدند؛ به طوری‌که شاهد برگزاری چندین رویداد برون‌مرزی، ورود اساتید و فعالین حرفه ماساژ ایران به عرصه بین‌المللی بودیم.

این مهم بی‌شک بستر مناسبی را به عنوان زیرساخت اولیه فراهم آورده است و جا دارد بر این حرفه درآمدزا، فعالیت‌های گسترده‌تری صورت پذیرد. امسال شرکت گلدن رامااسپای ترکیه به مدیریت پانته‌آ ضیمران از پیشکسوتان صنعت اسپا و ماساژ و دانش‌آموخته و محقق گردشگری سلامت و اسپا در سطح بین‌المللی، بار دیگر خالق و برگزار‌کننده رویدادی نوین با محوریت اسپاها در سطح جهانی به نام world spa contest خواهد بود که به جرئت می‌توان ادعا کرد این رویداد به نوع خود بی‌نظیر و غیر‌قابل رقابت است.

 

فرصت شرکت در رویداد تمدید شد (بیشتر بخوانید)

 

بخش‌های مختلف رویداد بین‌المللی اسپا و ماساژ آنتالیا

در این رویداد که به مدت یک هفته در شهر آنتالیا و یکی از هتل‌های مطرح برگزار می‌شود، شاهد ۵بخش مجزا و بسیار جذاب خواهیم بود.

بخش اول رقابت بین اسپاها و مراکز ماساژ است درحالی‌که تا به امروز هیچ مرکز ماساژی از ایران در رقابت‌های بین‌المللی حضوری پررنگ نداشته، تنها بیش از ۲۰ اسپا و مرکز ماساژ در این رویداد از ایران شرکت خواهند کرد و همراه با اسپاهای شرکت‌کننده از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازند.

در این فرصت بی‌نظیر تمامی اسپاهای شرکت‌کننده با استانداردهای جهانی ارزیابی شده و گواهی‌نامه دریافت می‌کنند. ضمن اینکه توسط تیم داوری متخصص، نقاط قوت و ضعف هر اسپا به صورت مکتوب اما محرمانه به اسپاها ارائه می‌شود تا فرصتی برای ارتقا کیفیت اسپاهای ایران حاصل شود. علاوه بر این، در این فرصت مدیران این اسپاها علاوه بر معرفی مرکز خود وارد تعامل بین‌المللی شده و قادر خواهند بود از بین قهرمانان و بهترین‌های ماساژ دنیا، نیروهای متخصص را استخدام کنند.

بخش دوم این رویداد، ۸کارگاه تخصصی و آموزشی خواهد بود که توسط مدرسین بین‌المللی برگزار خواهد شد و برای تمامی کارگاه‌ها گواهی مجزا به حاضرین تعلق می‌گیرد. از بین کارگاه‌ها می‌توان به «نقش اسپا در صنعت گردشگری»، «راه‌های افزایش درآمد در اسپاها»، «منابع انسانی»، «خدمات ماساژ بایوانرژیک»، «ماساژ آیورودا» و … اشاره کرد.

در این رویداد بین‌المللی بیش از ۲۰ اسپا و مرکز ماساژ در این رویداد از ایران شرکت خواهند کرد و همراه با اسپاهای شرکت‌کننده از سراسر دنیا به رقابت می‌پردازند.

سومین بخش این رویداد مسابقه گروهی بین ماساژورها خواهد بود. که این بخش برای اولین‌بار در جهان اتفاق می‌افتد. هر تیم حدود بیست دقیقه فرصت دارد که تکنیک‌ها و تاکتیک‌های خود را به نمایش بگذارد. در این بخش علاوه بر داوران تماشاچی‌ها نیز به شرکت‌کنندگان امتیاز می‌دهند. این بخش، فرصت بی‌نظیری برای برندسازی تیم‌های ماساژ و حتی افراد خواهد بود. از طرفی مدیران هتل‌ها و اسپاهای مطرح و … از نزدیک با تکنیک‌ها آشنا شده و فرصت انتخاب بهترین تیم‌های همکار را برای اسپا یا هتل خود در تمام کشورها خواهند داشت .

چهارمین بخش مسابقه انفرادی است که طبق روال مسابقات جهانی و با همان پروتکل‌ها در چند فیلد تخصصی مثل ماساژ سوئدی، ورزشی، تای، رفلکسولوژی، ماساژ صورت و … برگزار می‌شود. این مسابقه در دو بخش مجزا برای خانم‌ها و آقایان برگزار خواد شد و رتبه‌های اول تا سوم به طور جداگانه برای هر بخش تعیین می‌شود.

بخش پنجم و آخرین بخش این رویداد حضور اسپانسرها و نمایشگاه جانبی است. که به دلیل تنوع حضور اسپانسرها بسیار جذاب طراحی شده است. انواع محصولات مرتبط با اسپا، داروهای گیاهی، شرکت‌های مرتبط با گردشگری، آژانس‌های برگزارکننده تورهای سلامت، مراکز تندرستی، آموزشگاه، انواع تجهیزات و ملزومات اسپاها و هتل‌ها در این بخش حضور دارند؛ و به ارائه محصولات خود خواهند پرداخت. علاوه بر این بخش‌ها، سخنرانی‌های بسیار متنوعی توسط افراد متخصص و صاحب‌نظر از کشورهای ایران، تایلند، مونتنگرو، فیلیپین و … انجام خواهد شد.

رویداد بین‌المللی اسپا و ماساژ آنتالیا فرصت بی‌نظیری برای برندسازی تیم‌های ماساژ و حتی افراد خواهد بود. از طرفی مدیران هتل‌ها و اسپاهای مطرح و … از نزدیک با تکنیک‌ها آشنا شده و فرصت انتخاب بهترین تیم‌های همکار را برای اسپا یا هتل خود در تمام کشورها خواهند داشت .

 

فرصت‌های جذاب رویداد بین‌المللی اسپا و ماساژ آنتالیا

در این رویداد یک هفته‌ای، فرصت‌های متنوعی برای جلسات B2B و مذاکرات و بستن قراردادهای بین‌المللی برای تمامی شرکت‌کنندگان محیا خواهد بود. همچنین به دلیل انتخاب هتلی بی‌نظیر برای پذیرایی از تمامی شرکت‌کنندگان تمام مدت همایش پذیرایی ویژه به عمل خواهد آمد.

 

 

 

راه‌های ارتباطی رویداد:

09204180024

www.instagram.com/spacontest

 

همچنین اسپاها می‌توانند از طریق لینک زیر در رویداد ثبت‌نام کنند:

https://worldspacontest.com/nominatespa.php

ماساژورهای محترم نیز جهت ثبت‌نام و حضور در رویداد به لینک زیر مراجعه فرمایند:

https://worldspacontest.com/nominatemas.php

 

 

 

کنداکتور (سین) برنامه
World Spa Contest 1402

 

 

 

 

 

 

همکاران و حامیان رویداد

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.