بازاریابی تایلند در کشورهای خارجی

سرزمین لبخندها، بهشتی برای طول عمر

اداره گردشگری تایلند TAT اخیرا اعلام کرد، برای افزایش تعداد گردشگران سلامت این کشور اقدام به بازاریابی هدفمند در کشورهای هدفش خواهد کرد.

به گزارش مدتورپرس، خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، اداره گردشگری تایلند در این زمینه اعلام کرده است با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف از توانمندی‌های پزشکی، هتلداری و گردشگری در بازارهای هدفش با شعار «تایلند: بهشتی برای طول عمر» قصد دارد روند افزایش توریست‌های سلامت ورودی به این کشور را افزایش دهد.

این اداره در بیانیه‌ای که منتشر کرده است عنوان می‌کند: «بازارهای هدف مورد نظر در این برنامه برای جذب حداکثری گردشگران سلامت خارجی منطقه اروپا، آمریکای شمالی و آفریقای جنوبی است و برهمین اساس نمایشگاه‌های دوره‌ای با رویکرد ارایه توانمندی‌های پزشکی در آن مناطق برگزار خواهد شد.»

این اداره با اشاره به وجود ۵۸ بیمارستان فوق تخصصی بین‌المللی فعال در تایلند اعلام می‌کند درطول برگزاری نمایشگاه‌های یاد شده در ۳۰ کشور منتخب نزدیک به ۵۰ متخصص بسیار مشهور تایلندی که در این مراکز فعالیت می‌کنند، حضور دارند تا بتوانند مشاوره‌های تخصصی به متقاضیان احتمالی و همچنین شرکت‌های ارایه خدمات گردشگری محلی بدهند.

    مطالب مرتبط:

براساس برنامه منتشر شده از سوی اداره گردشگری تایلند TAT همزمان با افتتاح هر یک از این نمایشگاه‌ها یک دفتر بازاریابی و ارایه خدمات مشاوره‌ای برای گردشگران بومی کشور مورد نظر نیز کارش را آغاز می‌کند که پس از پایان کار نمایشگاه همچنان فعال خواهد ماند.

این اداره همچنین اعلام کرده با توجه به افزایش تقاضای گردشگری تندرستی و سلامت در سراسر دهکده جهانی نزدیک به ۵۰۰ مرکز بهداشت روانی (مدیتیشن) در این کشور فعالیت می‌کنند که همگی آنها براساس طب سنتی تایلند و با دریافت گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی به متقاضیان خارجی و داخلی خدماتی مثل مقابله با افسردگی، آلزایمر، پارکینسون و تقویت حافظه ارایه می‌دهند.

نکته قابل توجه در اقدامات این مرکز برای جذب حداکثری گردشگران پزشکی خارجی در مراکز درمانی و سلامتی تایلند دریافت مجوزهای قانونی از سوی وزارت امور خارجه برای ارایه خدمات ویزا به متقاضیان است به صورتی که اکنون دارندگان پاسپورت ۱۴ کشور ژاپن، استرالیا، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ، سوئد، سوئیس، انگلستان، کانادا ، دانمارک و ایالات متحده می‌توانند برای استفاده از خدمات درمانی تایلند ویزای بلند مدت با کمترین بروکراسی اداری تقاضا کنند.

این درحالی است که اتباع کشورهای کامبوج، لائوس، میانمار، ویتنام و چین نیز می‌توانند برای همین شرایط ویزای ۹۰ روزه مخصوص تقاضا کنند.

لازم به یادآوری است براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی وزارت بهداشت تایلند سال گذشته میلادی این کشور پذیرای دو میلیون و چهارصد هزار نفر گردشگر پزشکی خارجی بوده که نسبت به سال ۲۰۱۶ میلادی رشدی معادل ۲۰ درصد داشته است.

منبع: TAT

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.