تاثیر اعتبارنامه و مجوز بیمارستان در جذب بیماران بین الملل

آیا داشتن مجوز، بیماران بیشتری را به سوی بیمارستان شما روانه می‌کند؟ این مطلب ترجمه‌ای است از یک مطلب خارجی در ارتباط با گرفتن اعتبارنامه‌های ویژه گردشگری سلامت و به طور کلی اعتبارنامه و مجوز بیمارستان که در برخی کشورها رایج است. از این‌رو…

قدرت نشان «حلال» در جذب گردشگران مسلمان

در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی کشورهای گردشگرپذیری که جمعیت غالب آنها مسلمان نیست، نقش نشان حلال در جذب گردشگر بسیار تعیین کننده است. به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، گستره محصولات با نشان حلال، فقط مختص مواد غذایی نیست، بلکه این…

استارتاپ دکتر تو در فکر تبدیل شدن به یک پلتفرم ملی است

گفت‌وگو با بهرنگ البرزی درباره کسب‌وکار دیجیتال‌شان در اکوسیستم سلامت ایران استارتاپ دکتر تو استارتاپی است که در حوزه نوبت‌دهی آنلاین پزشکان، توسط بهرنگ البرزی و بهراد آزادی بنیانگذاری شده است. هر دو ۳۸ساله و متولد شیراز هستند و در رشته…

تمرکز بر کشورهای همسایه؛ مسیر توسعه گردشگری سلامت

بیشترین گردشگران سلامت از کدام کشورها وارد ایران می‌شوند؟ این پرسشی تعیین کننده و راهبردی در صنعت گردشگری سلامت ایران است که رئیس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت به آن پاسخ می‌دهد. به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، دکتر سعید…

مراقب باشیم شرکت‌های تخصصی توسط آژانس‌ها حذف نشوند!

گفتگو با مسعود سپهری‌نیا مدیرعامل شرکت گردشگری سلامت نور طب اهواز دکتر مسعود سپهری نیا موسس و مدیرعامل شرکت گردشگری سلامت نور طب اهواز است. او مدرک دکترای مدیریت استراتژیک در زمینه خدمات بهداشتی و درمانی را از دانشگاه صنایع و معادن ایران…

بیماران به دنبال کدام فناوری‌ها مسافرت می‌کنند؟

نگاهی به تکنولوژی‌های پزشکی که موجب رونق گردشگری سلامت شده است از جراحی‌های روباتیک پیشرفته از راه دور، ویرایش ژنتیکی و نانوبات‌های سرطان‌کش گرفته تا اپلیکیشن‌های مانیتورینگ از راه دور مسمومیت عفونی بیمار و تصویربرداری از سرطان به کمک…

استراتژی های بازاریابی در گردشگری پزشکی

چطور می‌توانیم بیماران خارجی را به بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خود بکشانیم؟ جذب بیماران بین‌المللی هسته اصلی بازار گردشگری پزشکی است. همزمان با رقابتی‌تر شدن این صنعت، بازیکنان اصلی نیز به واسطه توانایی شان در جذب مسافران پزشکی خارجی مشخص و…

آیا «مهر برند» می‌تواند رونق‌بخش صنعت گردشگری باشد؟

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از ثبت برند و لوگوی گردشگری ایران با کمک دیگر ارگان‌ها از جمله وزارت خارجه خبر می‌دهد  خلا برندسازی در صنعت گردشگری ایران، موجب شده است که جاذبه‌های گردشگری کشور ما برای بسیاری از گردشگران…

ویزای M هندی‌ها همان ویزای T خودمان است اما…

هند می‌خواهد با تسهیل ورود بیماران خارجی از طریق ویزای M تا ۱۰درصد به حجم اقتصاد گردشگری سلامت خود اضافه کند هندوستان به عنوان یکی از کشورهای مطرح در گردشگری پزشکی اینبار برای دستیابی به درآمدهای بالاتر از این صنعت پرسود سیاست نوینی برای…

دولت کمتر دخالت کند!

‌گفت‌وگو با حامد حسنی، مدیرعامل شرکت سلامت رهاورد هستی شرکت سلامت رهاورد هستی یکی از شرکت‌های فعال در حوزه گردشگری سلامت است که کار خود را از سال ۹۴ آغاز کرده است. حامد حسنی مدیرعامل این شرکت ۲۹ ساله و کارشناسی اورژانس دارد. او ارشد خود…