وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی ویژه مراکز درمانی

دوشنبه 20 بهمن ماه برگزار می‌شود

آگهی| با هدف آشنا کردن مراکز درمانی از جمله بیمارستان‌های دارای واحد IPD وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی ویژه مراکز درمانی می‌شود. بنا به گفته هادی شجاری، مدیر اجرایی استارتاپ سیتوسا موضوع این وبینار تخصصی بازاریابی و جذب بیمار خارجی است که به‌صورت اختصاصی برای مراکز درمانی و پزشکان، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها در نظر گرفته شده است.

به گفته شجاری در این وبینار به این موضوع پرداخته خواهد شد که مراکز درمانی و فعالان و متخصصان حوزه سلامت، چطور استراتژی‌های بازاریابی را برای گردشگری سلامت طراحی کنند.

این وبینار با حضور هادی شجاری، محمد نصری مدیرعامل آریامدتور و دکتر محمد جهانگیری رییس انجمن خدمات بین‌المللی سلامت و در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود. شجاری درخصوص ترکیب مدرسان این وبینار هم گفت: «آقای دکتر جهانگیری، خودشان مدیریت چندبیمارستان را برعهده داشته‌ و در زمینه گردشگری سلامت دارای تجربه هستند. همچنین ریاست انجمن برعهده ایشان است و با ادبیات مختلف این حوزه آشنا هستند. ایشان از تجربه‌های خود می‌گویند و در ادامه با پرسش وپاسخ در خدمت‌شان خواهیم بود. زمان این وبینار دوساعت است. در یک ساعت اول دو ارائه داریم و یک ساعت دوم به صورت پرسش‌وپاسخ برگزار می‌شود.»

سرفصل‌های وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی

شجاری در گفتگو با مدتورپرس تاکید کرد در این وبینار در درجه اول به این موضوع خواهند پرداخت که چرا بازاریابی و جذب مهم‌ترین بخش گردشگری سلامت است و چرا این موضوع نقطه ضعف ایران در این صنعت به شمار می‌رود.

شجاری درخصوص دیگر سرفصل‌های این وبینار هم گفت: «روش‌های بازاریابی چیست؟ روش‌هایی سنتی مثل شعبه‌زدن و یا حضور در مرز و روش‌های دیجیتال مثل طراحی سایت و سئو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات؟ از کدام یک باید استفاده کرد؟ هرکدام چه فیدبک‌هایی دارند و چطور باید بازار هدف را سگمنت‌بندی بکنیم؟ تلاش می‌کنیم در این وبینار تمام این موارد را مبتنی بر تجربه افراد ارائه کنیم. یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که قرار است ارائه شود «قیفِ فروش» است. اینکه قیف فروش یا همان Sales funnel در گردشگری سلامت چه تعریفی دارد؟ تعریف lead چیست؟ تعریف مشتری چیست؟ روش‌های افزایش نرخ تبدیل چه چیزهایی هستند و مواردی از این دست. آقای دکتر نصری مدیرعامل شرکت آریا مدتور هستند و سه،چهار‌سالی می‌شود که بر روی گردشگری سلامت تمرکز دارند.»

مخاطبان وبینار بازاریابی و جذب بیمار خارجی

شجاری همچنین درمورد نخاصبان هدف این وبینار هم گفت: «وبینار برای مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و پزشکان رایگان است و برای شرکت‌ها و آژانس‌ها چندان توصیه نمی‌شود. اما اگر تمایل به حضور داشته باشند می‌توانند با پرداخت هزینه ۲۹۷ هزارتومان در آن شرکت کنند. درهرصورت محتوای این وبینار طوری تنظیم شده که بیشتر به درد بیمارستان‌ها بخورد.»

برای ثبت‌نام در این وبینار اینجا را کلیک کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.