نگاهی به بهترین هتل های تهران

در هنگامی که قصد انتخاب هتل برای اقامتتان در طول سفر را دارید علاوه بر کیفیت اتاق‌ها آن‌‌چه که باید به آن توجه داشته باشید امکانات رفاهی تفریحی است که هتل در اختیار مهمانان قرارمی‌دهد. خواه با هزینه خواه رایگان باشد زیرا در بعضی اوقات شما تمایل دارید به جای خروج از هتل در اتاق و محل اقامت خود استراحت یا ریلکس کنید. پس خاطرتان باشد که برای رفاه و سرگرمی بیشتر باید هتلی را انتخاب کنید که در فضای داخلی خود امکانات رفاهی متعددی را برای شما مهیا کرده است.

با مطالعه این مطلب می‌توانید با بهترین هتل های تهران آشنا شوید و هتل مناسب با نیازهایتان را رزرو کنید.

معرفی بهترین هتل‌های شهر تهران

شهر تهران یکی از کلان شهرهای ایران است که به‌واسطه موقعیت سیاسی، تفریحی و ورزشی که دارد در تمامی روزهای سال شلوغ و یکی از مقاصد اصلی سفرهای داخلی و خارجی است. به همین خاطر با گسترش صنعت گردشگری و افزایش مسافر در این شهر خدمات رفاهی بی‌شماری مانند هتل و اقامتگاه در آن مهیا شده است. مهم‌ترین این هتل‌ها و امکانات رفاهی آن‌‌ها به شرح زیر است.

هتل استقلال تهران

بزرگ‌ترین هتل پنج ستاره در منطقه شمالی تهران به نام هتل پارسیان استقلال تهران است که بیش از 60 سال قدمت دارد. این هتل که در سال‌های ابتدایی از فعالیت خود رویال هیلتون نام داشت یکی از هتل‌های زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون به شمار می‌آمد. موقعیت جغرافیایی ساختمان این هتل به گونه‌ای است که با اقامت در آن بهترین دسترسی را به خیابان ولیعصر که بزرگ‌ترین خیابان در سطح خاورمیانه است را خواهید داشت.

مجموعه هتل استقلال تهران در یک زمین به مساحت 70 هزار متر مربع به صورت دو برج شرقی و غربی 30 طبقه بنا شده‌اند. این هتل‌ها در درون خود 552 واحد اقامتی لوکس و بسیار مجلل را جای داده‌اند. البته این نکته شایان ذکر است که ابتدا برج شرقی تاسیس سپس چند سال بعد از فعالیت برج اول این مجموعه، برج دوم در کنار آن بنا شد به صورتی که این هتل در دهه چهل به عنوان نماد تهران مدرن قرار گرفته‌است.

این هتل نهایتا بعد از چندین سال فعالیت در سال 1376 در جهت بهبود کیفیت و ارتقاء امکانات اتاق‌ها متناسب با زمان خود مورد بازسازی قرار گرفت. از این‌رو هتل پنج ستاره استقلال تهران همچنان بعد از سال‌ها‌ی طولانی در رده هتل‌های پنج ستاره این شهر قرار دارد.

اتاق‌های هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یک مجموعه پنج ستاره با 552 واحد اقامتی به صورت اتاق و سوئیت و با ظرفیت بیش از 1000 نفر مهمان است. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده است از چشم‌اندازهای متفاوتی مانند رشته کوه‌های زیبای البرز، محوطه هتل و خیابان‌های تهران برخوردار است.

اتاق‌های هتل استقلال علی‌رغم قدمت زیاد آن، تمامی امکانات رفاهی ضروری و مدرنی که یک شخص برای یک اقامت کوتاه مدت نیاز دارد را ارائه می‌دهد. از جمله این امکانات می‎توان یخچال، بالکن، روم سرویس، چای‌ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون LED، اینترنت رایگان و نامحدود، سیستم اطفاء حریق، حمام و پکیج لوازم بهداشتی، کد لباس و رخت آویز، قفل کارتی درب اتاق، صندوق امانات، صبحانه و آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع و… را نام برد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل استقلال تهران

این هتل با فراهم آوردن برخی امکانات تفریحی مانند سونا بخار و خشک، استخر، جکوزی، اتاق ماساژ، فضای سبز، شبکه پخش فیلم، وسایل بدنسازی، سالن ورزشی، زمین ورزشی، زمین تنیس و فروشگاه شرایطی را در فضای هتل آماده کرده است که در صورت لزوم برای از بین بردن خستگی بتوان از آن‌‌ها استفاده کرد.

از جمله این خدمات تفریحی، یک‌‌سری خدمات و امکانات رفاهی دیگری نیز برای استفاده عمومی در هتل وجود دارد که با توجه به کیفیت و اهمیت آن‌‌ها باعث صرفه جویی در زمان مسافران می‌شود. از جمله این امکانات می‌توان به صرافی، خدمات تهیه بلیط، تاکسی سرویس، لاندری، آژانس مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، کافی‌نت (دستگاه فکس، کپی و پرینتر)، کافی‌شاپ، رستوران، پارکینگ، آرایشگاه، خودپرداز و… اشاره کرد.

هتل ارم تهران

هتل ارم تهران یک هتل چهار ستاره است که مشرف به تپه‌های عباس آباد در منطقه ونک (شمال تهران) در سال 1382 افتتاح شده است. این هتل یک ساختمان دو طبقه با 72 واحد اقامتی با موقعیت مکانی بسیار عالی در کنار مهم‌ترین بزرگراه‌های تهران (همت، حقانی و مدرس) بنا شده که به دلیل همین موقعیت خود دارای فاصله بسیار کمی با مناطق تفریحی و گردشگری مانند پل طبیعت، پارک وی، باغ فرودس، سعد آباد و دربند است. از آن‌‌جایی که این هتل یکی از بناهای موقوفه تهران به شمار می‌آید از زمان تاسیس خود تا به امروز بخش مهمی از درآمد آن نیز صرف امور خیریه و نگهداری و تحصیل ایتام می‌شود.

اتاق‌های هتل ارم تهران

هتل ارم تهران یک بنای دو طبقه دارای 72 واحد اقامتی اتاق و سوئیت‌های لوکس و مجلل با چشم‌انداز خیابان و محوطه هتل است. تمامی این واحدهای اقامتی یکبار در سال 1394 در جهت ارتقاء کیفیت مورد باسازی قرار گرفته‌اند. بنابراین همه این واحدها از امکانات رفاهی مدرن و لوکسی تجهیز شده‌اند تا رفاه و آسایش را برای مهمانان خود به ارمغان آورند.

شما با اقامت در هر کدام از اتاق‌های هتل ارم می‌توانید به امکانات و خدمات رفاهی مانند یخچال، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش، کمد لباس و رخت آویز، حمام و پکیج لوازم بهداشتی، بالکن (ضلع جنوبی هتل) و … دسترسی داشته باشید.

امکانات و خدمات رفاهی هتل ارم تهران

هتل ارم یکی از هتل‌های چهار ستاره تهران است که با فراهم کردن برخی امکانات رفاهی لوکس و مدرن سعی بر آن دارد شرایطی را آماده کند تا مسافران بعد از گذراندن یک روز سخت و پرفراز و نشیب بتوانند با خیال آسوده در آ‌‌ن‌‌جا استراحت کنند. از جمله این امکانات رفاهی می‌توان به سونا، جکوزی، استخر، اتاق ماساژ، فضای سبز، سالن ورزشی، پارک کودک، وسایل بدنسازی، سالن ورزشی، و مینی بار با هزینه اشاره کرد.

علاوه بر این هتل ارم از خدمات رفاهی دیگری مانند خدمات باربری و بیدارباش، لاندری، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، رستوران بام، کافی‌شاپ، اتاق چمدان، ترانسفر فرودگاهی و بسیاری از خدمات دیگر را برخوردار است.

بهترین روش رزرو بهترین هتل‌های تهران

اکنون که با مطالعه این مطلب به اطلاعات کامل و جامعی مربوط به دو مورد از بهترین هتل‌های چهار و پنج ستاره تهران آشنا شده‌اید، می‌توانید با خیال راحت و متناسب با نیاز خودتان برای رزرو هر کدام از این هتل‌ها اقدام کنید. مجموعه اسنپ تریپ یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید با کمک وب سایت و اپلکیشن آن، اتاق خود را رزرو کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.