تاریخ برگزاری نمایشگاه گردشگری پزشکی ۲۰۱۹ عمان اعلام شد

کشور عمان در سال‌های اخیر به دلیل برون‌سپاری میلیاردها مورد از خدمات مراقبت سلامتی به طور سالانه، در نقطه اوج خود از نظر پتانسیل‌های گردشگری پزشکی قرار گرفته است. بازیگران بین‌المللی عرصه صنعت پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی درحال حاضر می‌کوشند تلاش‌های خود را برای بهره‌برداری از بازار پر رونق گردشگری پزشکی عمان متمرکز کنند. شهر مسقط، پایتخت عمان، هرساله میزبان یگ گردهمایی بین‌المللی در قالب نمایشگاه گردشگری پزشکی IMTEC عمان است. این رویداد قرار است از ۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۱۹ در این شهر و در مرکز گردهمایی‌ها و نمایشگاه‌های عمان برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، در نمایشگاه گردشگری پزشکی IMTEC عمان محصولاتی نظیر اندام‌های مکانیکی، دستگاه‌های تراپی و شفا، آمبولانس و وسایل حمل‌ونقل پزشکی، محصولات تندرستی و اسپا، تسهیل‌کننده‌های گردشگری پزشکی، راه‌حل‌های انحراف‌سنج برای بیمارستان‌ها و تمامی چیزهایی که به این صنعت مربوط می‌شود زیر یک سقف گرد هم خواهند آمد.

نمایشگاه گردشگری پزشکی IMTEC عمان
نمایندگانی از ایران نیز در نمایشگاه گردشگری پزشکی IMTEC 2018 عمان حضور داشتند.

پزشکان متخصصان و سهام داران این عرصه که در سیستم‌‌های عمومی مراقبت سلامتی سرمایه‌گذاری می‌کنند از سراسر جهان به این رویداد می‌آیند تا آخرین و نیز نوآورترین محصولات را تأمین کنند و نیز بهترین چیزها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با دستی پر از ایده‌های سود ده به خانه بازگردند.

برگزار کننده نمایشگاه گردشگری پزشکی IMTEC عمان، شرکت عمانی East Expo LLC است و مهمانانی از لبنان، اوکراین، ایران، هند و کامرون در آن حضور خواهند داشت. به گفته مدیر کل این شرکت «ما خوشبین هستیم که از رهگذر این نمایشگاه و کنوانسیون، بسیاری از مردم عمان و امارات در مورد مراقبت‌های پزشکی و سلامت مطلع‌تر شوند.»

گفتنی است، کشور عمان در سال جاری نیز میزبان شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف نظیر ایران، هند، ترکیه، مالزی و تایلند در نمایشگاه عمان هلث نیز بود.

منبع: Medical Tourism Fair، ۱۰ times

نظرات بسته شده است.