روسیه؛ میزبان یازدهمین نمایشگاه گردشگری پزشکی

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پزشکی روسیه با عنوان «گردشگری پزشکی از روسیه» و با موضوع «درمان در خارج» ۲۶ و ۲۷ اکتبر ۲۰۱۸ برگزار می‌شود. این نمایشگاه تخصصی و پیشگام در روسیه مستقیماً مخاطبان خود را بیماران و نیز آژانس‌های گردشگری و مسافرتی و همچنین تسهیل گران مسافرت‌های پزشکی در نظر گرفته است. Moscow MedShow رویدادی تخصصی است که بیش از هرچیز تبلیغات هدفمند را برای کلینیک‌ها و تأمین‌کنندگان گردشگری پزشکی به ارمغان می‌آورد. نمایشگاه گردشگری پزشکی روسیه فرصت بی‌نظیری برای برقراری تماس مستقیم و نیز شبکه‌سازی با بیماران بالقوه روسی و آزانس‌های حرفه‌ای است.

در یازدهمین نمایشگاه گردشگری پزشکی روسیه ۲۰ کشور از جمله آلمان، سوئیس و کره جنوبی شرکت دارند. همچنین تاکنون ۳ هزار بازدیدکننده برای بازدید از این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.

نمایشگاه گردشگری پزشکی روسیه

یکی از شرکت کنندگان از کلینیک بین المللی Lumbago در ژاپن در مورد نمایشگاه گردشگری پزشکی روسیه در سال گذشته می گوید: نمایشگاه March Medshow 2018 به خوبی پیش رفت. همه نوع بازدیدکننده آنجا حضور داشت: هم B2B و هم B2C. البته که بخش اعظم افراد بیمارهایی بودند که به خاطر کمر درد خفیف یا بیماری های دیگر با پای خودشان به غرفه ما آمدند. از سمت کارگزاران هم بازدیدکننده هایی وجود داشت که می‌خواستند با کلینیک ما در ژاپن همکاری کنند.

درمان در خارج؛ موضوع نمایشگاه گردشگری پزشکی روسیه

بیش از ۷۰ هزار نفر از مردم روسیه هر سال برای درمان‌های پزشکی به خارج از کشور سفر می کنند و سالانه یک میلیارد یورو هزینه می کنند. این موضوع دلایل متعددی دارد. اول از همه اقتصاد روسیه به رشد خود ادامه می‌دهد و در نتیجه آن، طبقه متوسط درحال توسعه و طبقه بالای این کشور از مازاد درآمد برخوردار هستند. بنابراین مشتاق هستند تا وضعیت سلامت خود را بهبود ببخشند. طبابت در روسیه به وابستگی خود به تجهیزات پزشکی غربی و نیز تجربه غرب ادامه می‌دهد. به طوری که برآوردها نشان داده است حدود ۴۰ هزار پزشک در روسیه وجود دارند اما نتایج نظر سنجی مرکز Levada نشان می‌دهد که ۶۱ درصد از مردم نسبت به سطح درمان پزشکی در روسیه رضایت ندارند.

از سوی دیگر مردم روسیه از اینکه پزشکان روسی چندان صمیمی برخورد نمی‌کنند و در مورد دوره مصرف داروهای تجویزی توضیح نمی‌دهند خسته و گله مند هستند. با توجه به سطح درمان‌های خارج از کشور، مردم روسیه بر این باور هستند که شما برای احترام و تخصص گرایی ویژه حین درمان در خارج از روسیه پول می‌پردازید.

نمایشگاه گردشگری پزشکی روسیه روزهای ۲۶ و ۲۷ اکتبر سال جاری در میدان شینسکایا، مسکو برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به Moscow Medshow مراجعه کنید.

نظرات بسته شده است.