دومین همایش گردشگری سلامت اکو در اردبیل برگزار می‌شود

دومین همایش گردشگری سلامت اکو روزهای ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۹۸ با حمایت کامل شورای راهبری گردشگری سلامت در اردبیل برگزار می‌شود. مجری برگزاری این رویداد انجمن خدمات بین‌المللی سلامت است.

وزارت امور خارجه کشور از کلیه وزیران بهداشت و گردشگری عضو کشورهای اکو برای شرکت در این همایش دعوت کرده است.

همایش گردشگری سلامت اکو در دو بخش اجلاس و نمایشگاه و به‌صورت موازی برگزار می‌شود. بخش اجلاس این رویداد دارای چهار پنل توسعه خوشه‌های گردشگری سلامت، برندیگ و بازاریابی، استارتاپ‌ها و تسهیل‌گران گردشگری سلامت و موضوعات فرهنگی و توسعه‌ای میان کشورهای اکو است.

در قسمت نمایشگاه شرکت‌های گردشگری سلامت، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دارای واحد IPD، آژانس‌های فعال در گردشگری سلامت و استارتاپ‌ها حضور دارند و به معرفی خود می‌پردازند.

در خلل برگزاری این رویداد کارگاهی با حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت بهداشت و انجمن خدمات بین المللی سلامت برگزار خواهد شد که درآن مجوزهایی از سوی این سه ارگان برای شرکت‌کنندگان  دراین کارگاه‌ها ارائه می‌شود. همچنین در این رویداد مقاله‌هایی با محوریت گردشگری سلامت پذیرفته و داوری خواهد شد و در انتها مقاله‌های برگزیده در قالب یک نشریه به چاپ خواهند رسید.

دیاکو عباسی، عضو انجمن گردشگری سلامت هدف از برگزاری این همایش را ایجاد و توسعه روابط بین‌الملی میان کشورهای عضو اکو در گردشگری سلامت عنوان کرد و گفت: «کلیه کشورهای عضو اکو باید بتوانند از این صنعت نفع ببرند و موضوعاتی مانند بیمه، پورتال‌های مشترک مارکتینگ و بازاریابی بین این کشورها در همایش مطرح خواهد شد. این موضوعات تسهیل‌گر رشد گردشگری سلامت در این کشورها خواهد بود.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.