۳ دیدگاه

  1. ايمان مدرس غروي

    فراهم کردن این زیرساخت ها برای گردشگران خارجی ، برای مردم ایران هم مفید فایده خواهد بود و نهایتن آن ها هم از این خدمات گردشگری سلامت استفاده خواهند…
    برای رسیدن و دستیابی به این مطلوب نیازمند ایجاد علاقه در بین سرمایه گذاران هست که بیایند و در این حوزه سرمایه گذاری کنند به دلیل این که در انتها به نظر میاد بازگشت سرمایه قابل توجهی هم داشته باشند.

    پاسخ
    1. شیدا رمزی

      بهترین راهکار معرفی پتانسیل‌ها و امتیازات است چون بدون تردید سرمایه راه خود را پیدا خواهدکرد البته ایران دارای پتانسیل‌های گسترده‌ای در این بخش بخصوص در گردشگری پیشگیرانه است چون دارای ۴ فصل است و می‌توان هر ۴ فصل را تنها در یک روز تجربه کنیم کویر خود امتیازی است که می‌توان از آن استفاده گسترده کرد ولی متاسفانه تاکنون نادیده گرفته شده است امروز غارهای نمکی منبع درآمد گسترده‌ای برای درمان بیماری‌های تنفسی در آلمان شناخته می‌شود که اتفاقا نمکش از استان هرمزگان ایران می‌رود ولی آیا چنین سرمایه‌گذاری در ایران ثبت شده است یا اینکه گل درمانی و حمام‌های نفت خام که در جمهوری آذربایجان رونق گرفته و اتفاقا ما هم در این زمینه امکاناتی مثل گل‌افشان‌های سیستان یا چشمه‌های نفت طبیعی در استان خوزستان داریم ولی…

      پاسخ
      1. miem ghalam

        به نظر میرسد رسانه در این زمینه وظیه ی بسیار خطیری دارد. رسانه ها باید به میدان بیایند و به خوبی این ظرفیت ها را در کانال های خودشان معرفی کنند . در مرحله ی اول برای مردم ایران که این اطلاعات میتواند به زبان فارسی باشد و در مرحله دوم شناساندن این جاهای بکر و مغفول مانده به زبان های دیگر نظیر انگلیسی، اسپانیولی، فرانسوی، عربی، روسی و … باشد. مساله اصلی عدم وجود تصویر مشخص از ایران در دنیاست.

        پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمام حقوق برای سایت مدتورپرس محفوظ است