لاس‌وگاس می‌خواهد قطب گردشگری پزشکی آمریکا شود

رسیدن به درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری یکی از هدف‌گذاری‌های این شهر است

با توجه به اهمیت افزایش درآمدهای صنعت گردشگری در سراسر جهان، ایالت متحده آمریکا طرح جدیدی برای سهم بیشتر درآمدهای گردشگری پزشکی خود در لاس وگاس تدوین کرده است.

به گزارش مدتور‌پرس، خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، طبق برنامه توسعه‌ای استراتژیک منطقه لاس وگاس دولت آمریکا به تازگی اعلام کرده این منطقه در آینده نزدیک به قطب گردشگری پزشکی ایالات متحده تبدیل خواهد شد.

تدوین کنندگان برنامه توسعه گردشگری سلامت لاس وگاس برآورد کرده‌اند تا شش سال آینده این منطقه باید با رقمی معادل ۱۰۰ میلیارد دلار بالاترین نرخ درآمد در صنعت گردشگری ایالات متحده را به خود اختصاص دهد.

داگلاس گاینزر، مدیراجرایی پروژه توسعه گردشگری سلامت لاس‌وگاس در این زمینه می‌گوید: لاس‌وگاس به عنوان پایلوت اجرایی این طرح انتخاب شد به این دلیل که اولین مقصد گردشگری عمومی در سراسر ایالات متحده است، به همین دلیل کارشناسان و تدوین‌کنندگان طرح یادشده براین باورند که روند رشد گردشگران ثانویه در این منطقه قابل توجه خواهد بود.

گاینزر در ادامه می‌افزاید: اجرای پروژه یادشده از نیمه‌های سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز شده است و براین باوریم که براساس برنامه تدوین شده سال ۲۰۲۴ میلادی در قله موفقیت پروژه ایستاده باشیم.

وی تاکید می‌کند: تمرکز پروژه افزایش سهم درآمدهای گردشگری سلامت و تندرستی لاس وگاس بر ارائه خدمات درمانی نیست بلکه بیشتر در بخش تندرستی و سلامت سرمایه‌گذاری شده است سوژه‌هایی که دقیقا مربوط به گردشگران ثانویه بوده و می‌توانیم بیشترین درآمد را از آنها داشته باشیم.

رزن کِر نسخه‌ای آمریکایی برای کاهش سفر‌های پزشکی

به گفته گاینزر پروژه توسعه‌ای لاس‌وگاس در زمینه گردشگری سلامت با احداث ۴۵ سالن استخر، بیمارستان‌های جراحی‌های محدود، زمین‌های ورزشی، انواع SPA آغاز شده و در نهایت یک مرکز درمانی تخصصی برای جراحی‌ قلب و سرطان خاتمه خواهد یافت.

مدیراجرایی پروژه توسعه گردشگری سلامت لاس‌وگاس معتقد است براساس برآوردهای انجام شده از سال جاری که بخش‌های عمده‌ای از این برنامه تکمیل شده انتظار داریم مجموع درآمدهای صنعت گردشگری منطقه از ۵۰ میلیارد دلار فعلی سال آینده به ۶۰ میلیارد دلار و نهایتا سال ۲۰۲۴ به رقم ۱۰۰ میلیارد دلار برسد.

وی تصریح می‌کند: لاس‌وگلاس بالقوه دارای جاذبه‌های فراوانی برای گردشگران خارجی است و سالانه میلیون‌ها نفر را از داخل یا خارج مرزهای ایالات متحده به خود جلب می‌کند بنابراین براورد کرده‌ایم ارائه خدمات گردشگری سلامت و تندرستی می‌تواند تکمیل‌کننده جاذبه‌های این منطقه از نوادا باشد.

گاینزر درپایان می‌گوید: سیستم حمل و نقل بسیار دقیق و زیرساخت‌های اقامتی درکنار مراکز درمانی احداث شده بدون تردید عاملی خواهد بود که تا سال ۲۰۲۴ لاس وگاس به عنوان اولین مقصد گردشگری در آمریکای شمالی شناخته شود.

مترجم: عماد عزتی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.