محدودیت تبلیغات بازار را بزرگ نمی‌کند

یادداشتی از آمنه حسینی مدیرعامل شرکت رویا سیاحت شیراز

تیم گردشگری سلامت شرکت رویا سیاحت شیراز متشکل از پزشکان نامدار شیراز است که دکتر رهام پولادی متخصص ارتوپدی و دکتر علی رادمهر فوق‌تخصص پیوند دست و عروق از این نمونه‌ها هستند. هدف ما از ابتدا ارائه خدمات به بیماران اعم از هم‌وطنان و بیماران خارجی بود تا آنان بتوانند از امکانات و خدمات درمانی و گردشگری شیراز استفاده کنند. تاکنون بیماران بسیاری برای درمان داشته‌ایم و استقبال از مراکز درمانی این شهر در میان گردشگران درمانی بسیار خوب است. زیرا نه‌ تنها ما در بخش درمان که در بخش گردشگری نیز به‌صورت تخصصی فعالیت می‌کنیم.  خدمات درمانی ما شامل امور زیبایی، ارتوپدی و ناهنجارهای مادرزادی ، پیوند عروق که بسیار نادر است، جراحی‌های عمومی و جراحی‌های پلاستیک است. خدمات گردشگری‌مان نیز با همکاری گروه حقاگشت در شیراز ارائه می‌شود. بیماران می‌توانند با همراهان خود برای جاذبه‌های دلخواه‌شان تور گردشگری انتخاب کنند.

اخبار اکوسیستم گردشگری سلامت را در تلگرام مدتورپرس دنبال کنید

میزان مراجعه به مراکز درمانی شیراز از کشورهای حوزه خلیج فارس بیشتر از کشورهای حوزه قفقاز، عضو اکو و همسایگان شمالی است و ما باید بتوانیم بازار خود را در این کشورها و در میان همسایگان شمالی گسترش دهیم. ولی گسترش بازار با مشکلات جدی مواجه است. یکی از چالش‌های بزرگ شرکت‌های تسهیل‌گر گردشگری سلامت این است که عرصه تبلیغات برای آنان بسیار کم و محدود است. به‌عبارت بهتر در کشورهای هدف فضای تبلیغات نداریم. چالش دیگر این صنعت وجود دلالانی است که در این فضا کار می‌کنند و مانع شکل‌گیری چرخه درست درآمدزایی برای کشور هستند و فعالیت گسترده آنان باعث عدم اطمینان کشورهای همسایه به کشور و سیستم درمانی ما می‌شود. از این‌رو، چنانچه به دنبال گسترش برنامه‌های تبلیغاتی باشیم، باید با گسترش خدمات شرکت‌ها و مهار دلالان، شاهد اثربخشی تبلیغات باشیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.