حضور مدیر منطقه‌ای ژورنال بین‌المللی سفرپزشکی در ایران

ژورنال بین‌المللی سفر پزشکی (imtj.com) ، اولین پلتفرم گردشگری پزشکی در دنیا است. این پلتفرم جهانی، کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو اردبیل را در رویدادهای بین‌المللی خود به ثبت رسانده است. این پلتفرم همچنین ماریا دی جرجیا مدیر منطقه‌ای خود را به‌طور رسمی به‌عنوان مدرس و سخنران در این کنفرانس معرفی کرده است.

ماریا جرجیا در این رویداد بین‌المللی در تاریخ ۲۹ خرداد از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح در کارگاه آموزشی دوم برای فعالین گردشگری پزشکی، به‌عنوان یکی از مدرسین حضور خواهد داشت. موضوع این کارگاه برندینگ و بازاریابی گردشگری سلامت در سطح کشورهای اکو است. او همچنین در همان روز از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ در نشست بازاریابی و برندینگ گردشگری سلامت همراه با دکتر محمد جهانگیری رئیس انجمن خدمات بین‌المللی گردشگری سلامت ایران و امین حقیقت دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت ایران شرکت کرده و درباره این موضوع با آنها به گفت‌وگو خواهد نشست.

دومین همایش گردشگری سلامت اکو از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۹۸ با حمایت کامل وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اردبیل برگزار خواهد شد. مجری برگزاری این رویداد انجمن خدمات بین‌المللی سلامت است. همایش گردشگری سلامت اکو دارای ۴ قسمت اصلی جلسات B2G با رهبران صنعت و مقامات عالی رتبه در کشورهای اکو، جلسات B2B و حضور NGOs گردشگری، نمایشگاه گردشگری سلامت با حضور بیمارستان‌ها، شرکت‌های گردشگری سلامت و آژانس‌ها و کارگاه آموزشی برای فعالین گردشگری پزشکی (CFMTA) با همکاری انجمن خدمات بین المللی سلامت ایران (IHA) است.

هر آنچه که می‌خواهید از رویداد اکو بدانید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.