حامیان پوشش رسانه‌ای رویداد گردشگری سلامت اروپا

European Medical Tourism Confrence با محوریت بررسی آخرین ترندهای روز گردشگری در حوزه‌های تندرستی، پزشکی و سلامت ۱۶ و ۱۷ نوامبر در منطقه توسکانی ایتالیا در حال برگزاری است

 

رویداد بزرگ گردشگری سلامت اروپا (European Medical Tourism) با محوریت بررسی آخرین ترندهای روز گردشگری در حوزه‌های تندرستی، پزشکی و سلامت ۱۶ و ۱۷ نوامبر در منطقه توسکانی ایتالیا در حال برگزاری است. این رویداد که امسال هفتمین دوره آن در حال برگزار شده است یکی از بزرگترین گردهمایی‌هایی فعالان و کسب‌وکارهای حوزه گردشگری و تندرستی است که افراد و برندهای مختلفی از سراسر دنیا در آن حضور پیدا کرده‌اند.
مهم‌ترین محورهای رویداد هفتم گردشگری سلامت اروپا شامل آینده گردشگری پایدار، مقاصد جذاب تندرستی و اسپا در اروپا و آمریکا و آسیا، آب‌درمانی و نقش آن در توسعه کسب‌وکارهای گردشگری سلامت‌محور، دیجیتالی شدن گردشگری و نقش پلتفرم‌ها و… است. همچنین سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها و مسترکلاس‌های مختلف بخش دیگری از رویداد EMT 2023 را شکل می‌دهند.
کسب‌وکارهای مطرح گردشگری و تندرستی از کشورهایی چون آمریکا، آلمان، ایتالیا، ترکیه، پاناما، انگلستان، اسلونی، کرواسی، عراق، فرانسه، الجزایر و… در بخش نمایشگاهی و B2B این رویداد حضور داشتند.
طب‌مدتوریسم، آمیتیس و فلایتیو در راستای توجه به ترندهای آینده گردشگری حامیان پوشش رسانه‌ای رویداد گردشگری سلامت اروپا هستند.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.