با کسب اعتباربخشی بین‌المللی به استقبال پساکرونا برویم

یادداشتی از دکتر ساسان مومنی دندان‌پزشک و فعال گردشگری سلامت ایران

در چند سالی‌ که گردشگری سلامت در ایران رونق پیدا کرد، شاهد روی کار آمدن شرکت‌های تسهیل‌گر بسیاری هستیم، شرکت‌هایی که بدون هیچ سازوکار، برنامه‌ریزی و ریشه‌ای در این حوزه فعالیت کرده‌اند. شرایط به‌وجود آمده و تعلیق گردشگری در کل دنیا باعث حذف این شرکت‌ها شد. در این بین اما شرکت‌های ورزیده و با برنامه توانستند با کمی تعدیل نیرو روی پای خود بایستند و برای سرپا ماندن تلاش کنند.

مطالب مرتبط:

اعتباربخشی بین‌المللی شرکت‌ها از مهمترین عوامل رشد در صنعت گردشگری سلامت است. اکنون فرصت آن است تا شرکت‌های جا مانده بر راس کار، به‌دنبال دریافت و پیاده‌سازی آن در همه امور خود باشند؛ زیرا براساس برآوردهای بین‌المللی دوران پسا کرونا دوران بسیار طلایی برای کشورهای فعال در حوزه گردشگری سلامت است و کشورها با موج زیادی از بیماران در حوزه‌های مختلف درمانی غیر از زیبایی مواجه خواهند شد. بنابراین کشورها و شرکت‌هایی موفق خواهند بود که استاندارهای بین‌المللی را داشته و آن‌ها را رعایت می‌کنند.

با توجه به این مهم شرکت‌ها باید با شرکت در دوره‌های آنلاین کسب اعتباربخشی بین‌المللی و دریافت مدرک آن با دانش بیشتر و شهرت بهتری در دنیا بیماران خارجی را جذب و به آن‌ها خدمات ارائه دهند.

با لینکدین مدتورپرس همراه شوید

مورد دیگری که باید در این دوران به آن توجه شود، هم‌افزایی بین شرکت‌ها از طریق برگزاری وبینار است. درحال حاضر زمان خروج از بحران مشخص نیست. اما این موضوع نباید باعث عدم ارتباط فعالان گردشگری سلامت با یکدیگر شود. درواقع باید مشابه دورهمی‌هایی که مدتورپرس به‌صورت حضوری در سال گذشته برگزار کرده است، وبینارهایی برگزار گردد تا بتوان با ارتباط و هم‌افزایی میان شرکت‌ها و فعالان این حوزه شرایط بهتری را برای وضعیت کنونی و دوران پساکرونا ایجاد کرد.

مطالب مرتبط:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.