بازاریابی هوشمند ابزار ماست (پاسخ به کمپین)

یادداشتی از سهیل مهرزاد، مدیرعامل شرکت تریتا باستان

امروز ترکیه رقیب بسیار قدرتمندی برای صنعت گردشگری سلامت ایران است و اگر حالا فکری برای آن نکنیم ممکن است فردا دیر شود. من معتقد هستم اگر ابزار کارآمد بازاریابی دراختیار باشد، می‌توان با آن سهم بیشتری از بازار را از آن خود کرد. چرا که ابزارها به ما ایده داده و توان ما را مضاعف می‌کنند. ایده‌هایی که در گذشته نمی‌توانستیم اجرا کنیم و برایمان آرزو بود را با کمک ابزارهای مدرن می‌توان به واقیعت تبدیل کرد.

ما باید با ابزارهای مدرن بازاریابی از جمله بازاریابی هوشمند در شبکه‌های اجتماعی کارهای مهمی را در حوزه بازاریابی و جذب حداکثری بیماران برای درمان در کشور، به‌خصوص آن دسته از بیمارانی که قصد سفر به بازار رقبای ما مانند ترکیه را دارند، انجام دهیم.

مطالب مرتبط:

اگر می‌خواهیم سهم‌مان را از ترکیه پس بگیریم باید در زمینه بازاریابی دست به چنین کارهایی بزنیم. آن‌هم به فوریت و با همکاری یکدیگر:

۱- با ابزاری که در اختیار داریم می‌توان گردشگران پزشکی و یا سلامتی که در گذشته به ترکیه سفر کرده‌اند را شناسایی و به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد که از این پس برای انجام امور درمانی و سلامت به ایران سفر کنند.

۲- می‌توان گردشگرانی که هنوز به ترکیه سفر نکرده‌ اما این کشور را به‌عنوان مقصدی برای درمان انتخاب کرده‌اند را به‌راحتی پیدا کرده و مزایای سفر به ایران را به اطلاع آن‌ها خواهیم رساند. آن‌ها متقاعد می‌کنیم تا مقصدشان از ترکیه را به ایران تغییر دهند.

۳- همچنین در کشورها و مناطقی خاص که احتمال سفرشان به ترکیه به‌عنوان مقصد درمانی بسیار زیاد است، بازاریابی را هدف‌گذاری و متمرکز خواهیم کرد.

۴- با این ابزار می‌توان توریست‌های درمانی مقیم و ساکن کشور ترکیه را برای دریافت خدمات پزشکی و سلامت به ایران جذب کرد. تنها کافیست توان و ظرفیت درمانیمان را به آن‌ها معرفی کنیم.

با وجود این ابزار از این به بعد دیگر نگران تعداد جذب بیماران از اقصی نقاط دنیا برای هر بخش درمانی و برای هر نقطه از کشورم  نخواهیم بود. با استفاده از این ابزار همه مراکز درمانی کشور و شرکت‌های گردشگری، کارگزار و تسهیل‌گر و یا استارتاپ‌ها می‌توانند ظرفیت‌های خالی‌شان را پر کنند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.