معرفی امکانات هتل عباسی اصفهان

یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره اصفهان، هتل عباسی است. این هتل به‌دلیل برخورداری از معماری بی‌نظیر به‌عنوان یک هتل و موزه تاریخی شناخته می‌شود. قدمت هتل موزه عباسی اصفهان به 400 سال می‌رسد. این هتل یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل های اصفهان بوده و شهرت آن به قدری است که نه‌تنها در میان ایرانی‌ها، بلکه توریست‌های دیگر کشورها نیز محبوبیت بسیاری داشته و آن را برای اقامت خود برمی‌گزینند. در هتل موزه عباسی اتاق‌‌‌های متعددی با معماری‌های خاصی به‌چشم می‌خورند که در نگاه مسافران بسیار خارق‌العاده جلوه می‌دهند. اگر شما هم قصد رزرو هتل را دارید، بهتر است در ابتدا با امکانات و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

اتاق‌ های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در 3 طبقه بنا گردیده و دارای 225 باب واحد اقامتی است که در مجموع در این اتاق‌‌ها در حدود 500 تختخواب جای گرفته‌اند. در هر یک از اتاق‌های این هتل طراحی‌های مخصوصی به‌کار رفته که اقامت مسافران را برای آن‌ها خاطره‌انگیز می‌سازد. لیست اتاق‌های هتل عباسی اصفهان به شرح زیر است.

اتاق‌های استاندارد: شما می‌توانید از پنجره‌های این اتاق‌ها، شهر زیبای اصفهان را تماشا کنید. این اتاق‌ها اغلب یک‌تخته یا دوتخته هستند و برای مهمانان با تعداد کم در نظر گرفته ‌شده‌اند. سرویس چای و قهوه، اینترنت پرسرعت، مینی‌بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی و… از امکانات این اتاق‌ها محسوب می‌شوند.

اتاق‌های روبه باغ هتل: از طریق پنجره‌های این اتاق‌های دوتخته شما می‌توانید باغ زیبای هتل را مشاهده کنید. این اتاق‌ها نیز از امکاناتی مانند سرویس چای و قهوه، مینی‌بار، اینترنت پرسرعت و… برخوردار هستند.

اتاق‌های پردیس: از اتاق‌های سنتی؛ اما با امکانات مدرن هتل عباسی می‌توان به اتاق‌های پردیس اشاره کرد. این اتاق‌ها فضایی خیره‌کننده و معماری اصیلی دارند و از امکانات مدرنی برخوردار هستند.

سوئیت پردیس: این سوئیت‌ها برای دو نفر و یک نفر اضافه در نظر گرفته شده‌اند. شما از طریق پنجره‌های آن نمای زیبای باغ هتل را مشاهده خواهید کرد. برای این سوئیت‌ها امکاناتی نظیر اینترنت پرسرعت، کمد دیواری، میز آرایش، نهارخوری کوچک، مبلمان و… در نظر گرفته ‌شده‌اند. در حین سنتی بودن؛ اما امکانات مدرن و به‌روزی در این واحدهای اقامتی به‌چشم می خورند.

سوئیت قاجار: یکی از پرطرف‌دارترین اتاق‌های هتل عباسی اصفهان، سوئیت‌های قاجار هستند. معماری قاجاری، نقاشی‌های زیبا روی دیوارهای اتاق، مقرنس‌های تزیئنی معماری و رنگ‌هایی که در طراحی آن به‌کار رفته‌اند، فضای اتاق را جذاب‌تر کرده‌اند. این اتاق‌ها برای دو نفر در نظر گرفته ‌شده؛ اما وسعت آن‌ها زیاد است و می‌توانید اقامت به‌یاد‌ماندنی را در این واحدهای اقامتی تجربه نمایید.

سوئیت صفوی: در این سوئیت‌های 8 نفره معماری دوره صفوی به‌چشم می‌خورد. سوئیت صفوی نیز یکی از پرطرف‌دارترین سوئیت‌های هتل عباسی اصفهان است. با ورود به این سوئیت شما در هر گوشه‌ای از آن، نشانه‌ای از دوره صفوی را مشاهده خواهید کرد. اینترنت پرسرعت، میز نهارخوری 8 نفره، مبلمان، سرویس چای و قهوه و… از امکانات این سوئیت هستند.

امکانات هتل عباسی اصفهان

علاوه‌بر اتاق‌های زیبا و ویژه از امکانات هتل عباسی می‌توان به پارکینگ روباز و سرپوشیده، آسانسور، فروشگاه صنایع دستی، روم سرویس شبانه‌روزی، سالن ورزشی، ماهواره و اینترنت پرسرعت، سونا، جکوزی، دستگاه خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات و… اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را دارد. وجود این امکانات و همچنین معماری‌های متفاوت و زیبایی که در این هتل به‌کار رفته‌‌اند، موجب شده تا این هتل چشم‌نواز در بین اکثر جهانگردان دنیا محبوب باشد. از امکانات رفاهی و تفریحی آن که برای مهمانان خود در نظر گرفته می‌توان به خدمات تورگردی، سالن بدنسازی، مرکز خرید، فروشگاه، سونای خشک و بخار، جکوزی، استخر، سالن ماساژ و… اشاره کرد. افزون بر این هتل عباسی از چندین سالن بزرگ و مجلل برای برگزاری جشن‌ها، کنفرانس و سمینار نیز برخورداراست. سالن سیمین، مرمر، نقش جهان، تالار آیینه، فیروزه، تالار عالی ‌قاپو، تالار سیما چند نمونه از این سالن‌ها هستند.

رستوران‎‌ های هتل عباسی اصفهان

شما می‌توانید در رستوران‌ها و سالن‌های غذاخوری که در هتل عباسی وجود دارند ضمن تناول کردن غذای مورد علاقه حپخود، از فضای سنتی و نقش‌ و نقارهای دیوارهای آن نیز لذت ببرید.

رستوران چهلستون: رستوران اصلی هتل عباسی اصفهان، چهلستون نام دارد. این رستوران با ظرفیتی بیش از 400 نفر انواع غذاهای سنتی، ایرانی، دریایی و فرنگی را برای مهمانان سرو می‌کند. در این رستوران معماری دوره صفویه و قاجاریه و تزئینات موجود ضمن این‌که جلوه‌ای زیبا و مجلل به آن بخشیده‌اند، صرف غذا را بدای افراد خاطره‌انگیزتر می‌نمایند.

رستوران چشم‌انداز: این رستوران با ظرفیت 250 نفری خود که روی پشت‌بام هتل عباسی اصفهان قرار دارد،نمایی زیبا از شهر اصفهان را در تمامی ساعات به نمایش می‌گذارد.

کافه تریا: در طبقه همکف هتل کافه تریا قرار دارد که مخصوص صرف نوشیدنی، چای، قهوه و کیک سه شیر و… است.

موقعیت مکانی هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی در مرکز شهر اصفهان قرار دارد. در نزدیکی این هتل جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی بسیاری قرار گرفته‌اند که شما تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید در این مکان‌ها به گشت‌وگذار بپردازید. کاخ عالی قاپو، سر در قیصریه، سی و سه پل، میدان نقش جهان، عمارت هشت بهشت، پل خواجو، بازار قیصریه از جمله جاهای دیدنی اصفهان هستند که پس از تماشای جذابیت‌های هتل های اصفهان، می‌توانید به این مکان‌ها رفته و از آن‌ها نیز بازدید نمایید.

سخن پایانی

هتل عباسی اصفهان یکی از مدرن‌ترین و در عین حال سنتی‌ترین هتل‌های 5 ستاره اصفهان است که به‌دلیل برخورداری از معماری‌های قدیمی دوره صفویه و قاجاریه در میان جهانگردان ایرانی و خارجی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست یافت. این هتل در 3 طبقه بنا گردیده و 255 اتاق دارد. از بین اتاق‌های آن اتاق‌هایی که با معماری صفویه و قاجاریه ساخته ‌شده‌اند همواره از استقبال بیشتری برخوردار هستند. علاوه‌بر آن اتاق‌های دیگری نیز در این هتل به‌چشم می‌خورند که چشم‌انداز زیبایی به باغ هتل یا شهر اصفهان دارند. امکانات رفاهی و تفریحی در کنار نقش و نگارهایی که در دیوارهای هتل به‌کار رفته‌اند مهمانان را مجذوب خود می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به اصفهان را دارید، پیشنها می‌شود برای یک‌بار هم که شده اقامت در این هتل را تجربه نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.