۱۰ اپلیکیشن و پلتفرم‌ هوش مصنوعی پزشکی را بشناسید!

آيا فناوری هوش مصنوعی با پزشکی رقابت می‌کند یا مکمل آن است؟

بیماران می‌توانند با کمک این برنامه که مبتنی بر هوش مصنوعی است علائم خود را گزارش کنند و توصیه‌های درمانی دریافت کنند. این برنامه می‌تواند به بیماران کمک کند تا تشخیص دهند که آیا نیاز به مراقبت‌های پزشکی دارند یا خیر.

 

3. Prognos

این پلتفرم از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌های پزشکی و پیش‌بینی پیشرفت بیماری برای بیماران مبتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت یا سرطان استفاده می‌کند. این پلتفرم می‌تواند به پزشکان کمک کند تا پروتکل‌های درمانی مؤثرتری ایجاد کنند.

4. Viz.ai

 

 

این نرم‌افزار از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تصاویر پزشکی مانند سی.تی.اسکن یا ام.آر.آی و شناسایی علائم سکته استفاده می‌کند و می‌تواند بلافاصله به پزشکان هشدار دهد تا بتوانند در اسرع وقت درمان را آغاز کنند.

5. Buoy Health

 

 

 

۷. Babylon Health

Babylon Health

یک چت ربات مجهز به هوش مصنوعی است که مشاوره مجازی با پزشکان و پرستاران ارائه می دهد. این چت‌ربات می‌تواند در تشخیص، برنامه‌ریزی درمان و مدیریت دارو به بیماران کمک کند.

 

۸. PathAI

PathAI

یک پلت‌فرم مجهز به هوش مصنوعی است که به متخصصان نمونه‌برداری و پاتولوژیست‌ها کمک می‌کند تا سرطان را با دقت بیشتری تشخیص دهند. این پلت‌فرم از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل نمونه‌های بافت و ارائه بینش به پاتولوژیست‌ها استفاده می‌کند.

 

۹. Zebra Medical Vision

 Zebra Medical Vision

 

زبرا یک پلت‌فرم مجهز به هوش مصنوعی است که به رادیولوژیست‌ها کمک می‌کند تا تصاویر پزشکی را با دقت بیشتری آنالیز کنند. این پلتفرم از الگوریتم‌های یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل تصاویر پزشکی و ارائه بینش به رادیولوژیست‌ها استفاده می‌کند.

 

10. Healx

Healx

 

Healx یک شرکت کشف دارو مبتنی بر هوش مصنوعی است که از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی اهداف دارویی جدید برای بیماری‌های نادر -بسیا سریع‌تر و کارآمدتر از روش‌های سنتی- استفاده می‌کند.

 

***

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.