نکات مهم برای خرید لباس زیر زنانه

 

خرید لباس زیر شاید مانند سایر پوشاک به‌خصوص لباس‌های بیرونی جذاب نباشد اما قطعا مهم‌تر است. چرا که این لباس به‌طور مستقیم با پوست شما در ارتباط بوده و می‌تواند تاثیرات مثبت یا منفی روی آن بگذارد.

امروزه بیشتر افراد از اهمیت استفاده از لباس زیر باکیفیت آگاه هستند و می‌دانند این لباس تا چه حد می‌تواند روی سلامت آنها تاثیر بگذارد اما با نکات مهمی که حین خرید این محصول باید به آنها توجه کرد آشنا نیستند. به همین دلیل نیز قصد داریم در این مطلب تمام نکات لازم را برای شما بازگو کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

برای خرید لباس زیر زنانه چه مواردی اهمیت دارند؟

 

اولین موضوعی که در خرید لباس زیر زنانه اهمیت دارد راحتی آن است. از آنجایی‌که بید این لباس را باید به‌طور شبانه‌روز یا حداقل در تمام طول روز به تن کرد، داشتن حس راحتی حین استفاده از آن را می‌توان مهم‌ترین این موارد به‌حساب آورد.

یکی از ویژگی‌هایی که در نهایت یک محصول راحت به شما هدیه می‌دهد جنس لباس زیر است. الیاف این محصول بهتر است نخی باشند تا از عرق کردن زیاد جلوگیری کند و رطوبت را از خود عبور دهد.

سایز لباس زیر باید کاملا متناسب باشد تا حس راحتی لازم را برای افراد به‌وجود بیاورد. از این دسته لباس‌های زیر می‌توان به دانتلی با خاصیت انعطاف‌پذیری بالایی که دارد اشاره کرد. جنس و بافت این محصولات باعث می‌شود حین استفاده از آنها اذیت نشوید.

اگر لباس زیر خیلی تنگ یا بددوخت باشد آثاری روی کمر و ران افراد برجای می‌گذارد که تا ساعت‌ها حس خارش یا حتی درد به‌همراه دارد. همچنین این نوع لباس اگر الیاف نامناسبی داشته باشد به‌راحتی مشکلات پوستی مختلفی ایجاد می‌کند.

لباس‌های تولیدشده از الیاف مصنوعی می‌توانند حساسیت‌های پوستی ایجاد کنند یا حتی در برخی موارد باعث بروز عفونت شوند. پس اگر لباس زیر را برای خانه و استفاده مداوم می‌خواهید حتما الیاف گیاهی و نخی را انتخاب کنید.

برای خرید لباس زیر به چه نکاتی دقت کنیم؟

موارد مختلفی وجود دارد که به شما در انتخاب و خرید لباس زیر مناسب کمک می‌کند. اینکه لباس را برای کجا می‌خواهید در انتخاب الیاف و شکل آن تاثیر می‌گذارد. همچنین باید گفت توجه به کش این محصول نیز تا حد زیادی مهم است. در ادامه به شرح این موارد می‌پردازیم:

میزان استفاده ما از لباس زیر چقدر است؟

برخی لباس زیرها که از جنس نخ تولید شده‌اند معمولا ظاهر ساده‌ای دارند و بهترین انتخاب برای استفاده روزمره به‌حساب می‌آیند اما نمونه‌های دیگری از این نیز محصول وجود دارد که به شرح زیر هستند:

لباس زیر عروس

افرادی که به‌تازگی می‌خواهند ازدواج کنند معمولا به‌دنبال خرید لباس زیر عروس هستند. البته پیشنهاد ما به این افراد تنها انتخاب چند مدل محدود از این لباس است. همچنین برای حفظ سلامتی فرد نباید در پوشیدن آنها افراط کند.

طراحان معمولا بیش از هر چیزی در تولید این نوع لباس زیر به زیبایی آنها توجه می‌کنند و الیاف مورد استفاده در آنها نیز معمولا پلاستیک یا نایلون و مواردی از این قبیل است. پس پوشیدن مرتب آنها پوست را مستعد عفونت خواهد کرد.

لباس زیر فانتزی

خرید لباس زیر فانتزی نیز مانند لباس‌ زیرهای عروس تنها باید با هدف استفاده کوتاه‌مدت انجام شود. این محصولات معمولا طرح‌های خیلی زیبا و دوست‌داشتنی دارند اما با توجه به استفاده از الیاف مصنوعی در تولید آنها نمی‌توانند گزینه خوبی برای استفاده بلندمدت باشند.

برخی لباس زیرهای فانتزی دارای یک لایه نخ هستند تا سطح ارتباطی آنها با پوست، الیاف مصنوعی نباشد. برای حفظ سلامت خود بهتر است از این مدل محصولات استفاده کنید.

لباس زیر ورزشی

با توجه به فعالیت شدید و تعریق زیاد باید در خرید لباس زیر ورزشی دقت زیادی داشته باشید. این محصول باید قابلیت حفاظت از پوست در برابر عرق کردن زیاد را داشته باشد.

لباس زیری که حین انجام فعالیت‌های ورزشی می‌پوشید همچنین باید سایز متناسبی داشته و تنگ یا خیلی گشاد نباشد. از دیگر ویژگی‌های آن باید به انعطاف‌پذیری بالا، جذب رطوبت، قابلیت تنظیم بندها، سبکی و تنفس‌پذیر بودن پارچه لباس زیر اشاره کرد.

به کش کمر لباس زیر توجه کنید

در کنار توجه به نوع و مدل لباس زیر، برای خرید آن باید به کش کمر محصول نیز توجه کنید. کش کمر تاثیر مستقیمی بر راحتی شما می‌گذارد و ازاین‌رو می‌توانید بدون دغدغه برای ساعت‌های طولانی از لباس استفاده کنید.

کش‌های نایلونی یا اسپندکس که به‌صورت الاستیک تولیدشده‌اند می‌توانند حس راحتی مطلوبی برای شما ایجاد کنند. به همین دلیل نیز معمولا خرید لباس زیر با کش پهن برای افرادی که زود دچار حساسیت می‌شوند مناسب‌تر است.

به اندازه لباس زیر دقت کنید

لباس زیر نباید خیلی تنگ باشد. لباس زیر‌های تنگ می‌توانند مانع از گردش خون صحیح شوند و با ایجاد آثار آزاردهنده روی پوست، احساس ناراحتی برای فرد به‌وجود بیاورند. از سوی دیگر این محصولات با افزایش تعریق باعث ایجاد خارش، سوزش یا حساسیت در اندام‌های جنسی خواهد شد.

کدام فروشگاه را انتخاب کنیم؟

انتخاب لباس زیر دغدغه بزرگی است که همه خانم‌ها با آن در گیر هستند. اینکه لباسی انتخاب کنید که علاوه‌بر ظاهر با بهترین الیاف تولید شده باشد کمی دشوار است. اما فروشگاه لباس زیر نیواستایل این مسیر را برای شما هموار کرده تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در فروشگاه لباس زیر نیو انواع متنوعی از لباس زیرهای فانتزی، ورزشی، نخی، مخصوص بارداری و نیم‌تنه موجود است تا همه افراد با توجه به سلیقه یا نیاز خود بتوانند نوع مناسبی را خریداری کنند.

جمع‌بندی

برای خرید لباس زیر زنانه باید به چه نکاتی توجه کرد؟ لباس زیر یکی از مهم‌ترین بخش‌های پوشاک به‌حساب می‌آید که به‌طور مستقیم با پوست در ارتباط است. به همین دلیل نیز کیفیت آن از سایر محصولات مهم‌تر خواهد بود.

در انتخاب لباس زیر باید به نوع آن که می‌تواند فانتزی یا ورزشی باشد دقت کنید. البته بهترین گزینه برای استفاده روزمره لباس زیرهایی هستند که از جنس نخ تولید شده باشند و جلوی تعریق زیاد را بگیرند.

اندازه لباس زیر اگر خیلی گشاد باشد جلوه نامطلوبی ایجاد می‌کند و اگر خیلی تنگ باشد باعث ایجاد اختلال در گردش خون و افزایش تعریق خواهد شد. پس لازم است اندازه‌ای متناسب با بدن خود انتخاب کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.