گردشگری سلامت، محور اصلی دهمین نمایشگاه پارس

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس بیست و یکم تا بیست و چهارم آذرماه ۹۷ در شیراز برگزار می‌شود که محور اصلی آن گردشگری سلامت است.

به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، مصیب امیری در نشست هم‌اندیشی ستاد برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری شیراز، افزود: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای ارایه و معرفی ظرفیت‌های متعدد این استان در حوزه گردشگری است و برپایی هدفمند آن، موجب رونق و توسعه بیش از پیش گردشگری فارس خواهد شد.

وی بیان کرد: ظرف ۲ سال گذشته برنامه ریزی‌هایی در حوزه گردشگری سلامت فارس، انجام شده و در این نمایشگاه تیم اجرایی، برای هر سالن رویکرد ماموریت محور برنامه‌ریزی کرده است.

امیری گفت: از آنجا که موضوع گردشگری سلامت یکی از اولویت‌های اصلی گردشگری استان به شمار می رود، تلاش شده تا عوامل تاثیرگذار بر توسعه گردشگری سلامت از جمله خدمات بیمارستان‌ها، خطوط هوایی (ایرلاین‌ها) و اقدامات معاونت صدور روادید وزارت خارجه در یک سالن برای آشنایی تقاضاکنندگان و حتی عرضه‌کنندگان به صورت تخصصی به نمایش گذاشته شود.

وی ادامه داد: همچنین در یکی دیگر از سالن‌ها، نمایشگاهی با محوریت صنایع دستی و سوغات با طراحی متفاوت در نظر گرفته شده تا نمایندگان هر استان و شهرستان به صورت تخصصی، به معرفی محصولات شاخص و شناخته شده شهر خود بپردازند.

امیری بیان کرد: استان فارس با دارا بودن شرایط آب و هوایی چهار فصل، قابلیت پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی را در هر موقعیتی از سال دارد از این رو یکی دیگر از اهداف برپایی دهمین نمایشگاه گردشگری پارس، نمایش توانمندی‌های تاسیسات اقامتی به ویژه اقامتگاه‌های بوم گردی متنوع استان و فرصت های سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس همچنین از حضور ویژه دست‌اندرکاران آژانس‌های مسافرتی، رستوران‌ها، تامین‌کنندگان خدمات حمل و نقل گردشگری (هوایی- ریلی- زمینی) در سطح ملی و استانی در این نمایشگاه نام برد.

امیری، ضمن دعوت از فعالان حوزه گردشگری بخش خصوصی و دولتی برای حضور موثر در این نمایشگاه، اظهار داشت: دهمین نمایشگاه گردشگری پارس به مدت چهار روز از بیست و یکم تا بیست و چهارم آذرماه ۹۷ از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

همچنین آیین رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس با حضور مدیران و فعالان گردشگری دولتی و خصوصی کشور و استان در هتل هویزه تهران برگزار شد.

نظرات بسته شده است.