نمایشگاه عمان هلث؛ فرصتی برای توسعه گردشگری سلامت

نمایشگاه عمان هلث ؛ فرصتی برای توسعه گردشگری سلامت در ایران و نمایش توانمندی های کشور ما در این صنعت است.
رایزن بازرگانی ایران در عمان نیز گفت: شرکت های ایرانی امسال در سه نمایشگاه بین المللی تخصصی نمایشگاه عمان هلث، مواد غذایی و زیر ساخت های عمان مشارکت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری گردشگری سلامت ایران، عباس عبدالخانی با اشاره به اینکه سالانه بیش از ۵۰ هزار عمانی جهت معالجه و درمان(توریسم سلامت) به ایران و به ویژه شهر شیراز سفر می‌کنند، گفت: نمایشگاه عمان هلث و پزشکی، یکی از مهم ترین رویدادهای نمایشگاهی عمان است که تعدادی از بیمارستان های تخصصی کشورمان جهت معرفی توانمندی های خود در عرصه درمان و پزشکی به منظور بازاریابی جهت جذب بیماران عمانی برای درمان حضور دارند.

وی با تاکید بر سهولت حمل و نقل محصولات غذایی با هزینه رقابتی به واسطه راه اندازی اخیر بندر السویق و نزدیکی فاصله آن به بندر جاسک ایران، افزود: در حوزه محصولات غذایی با توجه به ذائقه و علاقه مردم عمان به محصولات غذایی حلال ایران، طی سال‌های گذشته شاهد حضور بیش از ۱۵ برند محصولات غذایی در فروشگاه های زنجیره ای عمان بودیم.

وی عنوان کرد: در همین راستا در نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد غذایی نیز تعدادی از شرکت های صاحب برند ایرانی در این رویداد مهم تجاری مشارکت خواهند داشت که انتظار می رود تعداد برندهای ایرانی بیش از گذشته بیشتر شود.

عبدالخانی اظهار داشت: سومین نمایشگاه تخصصی عمان که در مهرماه سالجاری و با مشارکت تعدادی از شرکت های ایرانی برگزار می گردد، نمایشگاه زیر ساخت های عمان است که با توجه به توسعه و رشد زیر ساخت های زیربنایی عمان بخصوص در مناطق آزاد این کشور و دسترسی به بازارهای پیرامونی آن از جمله یمن و آفریقا، می توان عمان را سکوی پرتاپ برخی از محصولات ایرانی از جمله سیمان و محصولات آهن و فولاد به سایر کشورها قلمداد کرد.

ثبات، امنیت و حسن روابط سیاسی عمان و ایران، فرصت مناسبی برای شرکت های توانمند و معتبر ایرانی فراهم آورده تا عمان را به عنوان پایگاهی مناسب جهت دسترسی به بازارهای بزرگ جهانی در نظر بگیرند.

نظرات بسته شده است.