نمایش ظرفیت‌ های گردشگری سلامت شیراز در عمان

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به مراودات گسترده بین فعالان گردشگری کشور عمان و استان فارس در یکساله گذشته و همچنین با اشاره به ظرفیت‌‌ های گردشگری سلامت شیراز گفت: فعالان حوزه درمان و پزشکی شیراز با هدف جذب گردشگران سلامت به فارس در نمایشگاه گردشگری سلامت کشورعمان شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، مصیب امیری افزود: در سفری که فعالان گردشگری حوزه خدمات مسافرتی و جهانگردی و رسانه عمان به فارس داشتند، فرصت های گردشگری فارس در حوزه های تاریخی، فرهنگی و به ویژه سلامت مورد توجه این هیات قرار گرفت و تصمیم بر آن شد تا همکاری های دو جانبه بین کشور عمان و فعالان گردشگری استان فارس و اعزام تورهای گردشگری صورت پذیرد.

امیری ادامه داد: به منظور نمایش ظرفیت‌‌ های گردشگری سلامت شیراز و معرفی ظرفیت های مطلوب درمانی شیراز، بیمارستان اردیبهشت شیراز به نمایندگی از استان فارس در این نمایشگاه که به عنوان هشتمین نمایشگاه سلامت عمان با حضور وزیر بهداشت عمان، سفیر ایران در عمان و فعالان حوزه گردشگری سلامت برگزار شد، شرکت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری فارس با اشاره به ظرفیت‌‌ های گردشگری سلامت شیراز اظهار داشت: این نمایشگاه از دوم تا چهارم مهرماه ۹۷ در فضایی به وسعت سه هزار مترمربع و با حضور کشورهای ایران، هند، ترکیه، مالزی و تایلند در کشور عمان برگزار شد.

نظرات بسته شده است.