طراحی سایت دندانپزشکی + ویژگی ها و قیمت

مشاغل امروز بیشترین تعامل با مشتریان را به صورت آنلاین تجربه می‌کنند و این شامل مطب ‌های دندانپزشکی نیز می‌شود. شما قطعا نمی‌خواهید شانس مراجعه بیشتر بیماران به مطب خود را از دست بدهید؛ بنابراین حتما باید به فکر طراحی سایت دندانپزشکی باشید. در ادامه به اهمیت طراحی سایت برای دندانپزشکان و ویژگی‌هایی که این سایت‌ها باید داشته باشند، می‌پردازیم.

اهمیت طراحی سایت برای دندانپزشکان

وب سایت‌ها به مطب‌های دندانپزشکی کمک می‌کنند تا یک هویت آنلاین قدرتمند داشته باشند و در اینترنت به طور موثری بازاریابی کنند. داشتن یک وب سایت دندانپزشکی با طراحی خوب و حرفه‌ای، منجر به افزایش قدرت شما در میان رقبا شده و همینطور حس اعتماد بیشتری در بین مشتریان ایجاد می‌کند. سئو سایت دندانپزشکی نیز یکی از مولفه‌های مهم برای موفقیت این وب سایت‌ها است.

در این بخش به مواردی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد در حال حاضر طراحی سایت چقدر برای دندانپزشکان حائز اهمیت می‌باشد:

·        رقابت در صنعت دندانپزشکی

امروزه رقابت در صنعت دندانپزشکی سخت تر شده و روش‌های قدیمی بازاریابی دیگر کارساز نیست. اغلب دندانپزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که داشتن یک وب سایت زیبا، دسترسی آنها به مشتریان را آسان‌تر می‌کند.

البته سال‌هاست که طراحی وب سایت به عنوان یک استراتژی بازاریابی ثابت شده، برای بهبود شهرت و افزایش مشتریان مورد توجه پزشکان قرار گرفته‌است. بنابراین اگر هنوز برای یک حضور آنلاین قدرتمند تصمیم نگرفته‌اید؛ شک نکنید که بخش زیادی از بیماران بالقوه خود را از دست داده‌اید!

·        همسو شدن با نیازهای جدید بیماران

در دنیای امروز، اکثر بیماران نیازهای پزشکی و دندانپزشکی خود را به صورت آنلاین جستجو می‌کنند. خیلی از آنها وقت یا حوصله تماس گرفتن با مطب‌ها را ندارند و ترجیح می‌دهند در عرض چند دقیقه یک نوبت آنلاین رزرو کنند.

در چنین شرایطی داشتن یک وب سایت پزشکی خوب که به راحتی قابل پیمایش باشد و تمام اطلاعات مورد نیاز آنها را ارائه دهد؛ به شما کمک می‌کند تا از رقبا متمایز شوید.

·        بهبود ارتباط با بیماران فعلی

طراحی سایت دندانپزشکی به شما کمک می‌کند تا با بیماران فعلی خود ارتباط قوی تری داشته باشید. آنها می‌توانند اطلاعات مورد نیازشان را به راحتی از طریق وب سایت شما به دست آورند. همچنین از نکات آموزشی مفیدی که برای حفظ  بهداشت دهان و دندان در وب سایت شما منتشر شده است؛ بهره‌ مند گردند.

·        معرفی به مشتریان بالقوه جدید

وب سایت دندانپزشکی اطلاعات مفیدی را درباره تحصیلات، سوابق، خدمات، ساعات کار و مکان مطب شما در اختیار طیف وسیعی از کاربران در سراسر وب قرار می‌دهد. بنابراین مهارت و تخصص شما نه تنها به مردم محله و شهر خود، بلکه به سراسر ایران و حتی جهان معرفی می‌شود.

از طرفی وب سایت یک ابزار بازاریابی 24 ساعته است و به شما کمک می‌کند که حتی در ساعات غیر اداری نیز به بیماران جدید دسترسی پیدا کنید.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای برای دندانپزشکان

یک طراحی حرفه‌ای برای سایت دندانپزشکی شامل ویژگی‌های مختلفی است که در نهایت به ایجاد یک تجربه کاربری بهبود یافته کمک می‌کند. به خاطر داشته باشید که وب سایت‌های دندانپزشکی با دیگر سایت‌های تجاری متفاوت هستند.

آنها علاوه بر ویژگی‌های اصلی هر وب سایت موفق که شامل طراحی ریسپانسیو، ناوبری آسان و سرعت بالای بارگذاری است؛ از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند که برای بیماران دندانپزشکی جذاب و کاربردی به نظر می‌رسد.

به طور مثال در این وب سایت‌ها از قابلیت‌هایی نظیر امکان رزرو آنلاین نوبت استفاده می‌شود. در اینجا به چند مؤلفه ضروری برای وب سایت‌های دندانپزشکی اشاره می‌کنیم.

·        معرفی سوابق و خدمات پزشکی:

یکی از مهم‌ترین ویژگی وب سایت‌های دندانپزشکی معرفی سوابق، گواهی نامه‌ها و خدمات برتر پزشکان است تا به جلب اعتماد مشتریان جدید کمک کند. انتشار نظرات بیماران قبلی و همینطور استفاده از گالری تصاویر قبل و بعد از درمان؛ همگی نکات مثبتی هستند که اعتبار شما را نزد مشتریان جدیدی که هنوز به مطب شما نیامده‌اند، افزایش می‌دهد.

·        ادغام با رسانه‌های اجتماعی:

خیلی از مشتریان شما در شبکه‌های اجتماعی حضور فعالی دارند. بنابراین ادغام وب سایت شما را با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند تا محتوای خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید.

·        طراحی سیستم رزرو نوبت آنلاین:

برای بیمارانی که دوست دارند بدون معطلی و با خیال راحت یک نوبت ویزیت مطب دندانپزشکی رزرو کنند؛ سیستم رزرو آنلاین نوبت بسیار جذاب است. این سیستم به بیماران امکان رزرو نوبت، در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز را می‌دهد.

سئو در سایت های دندانپزشکی

برنامه‌ریزی برای سئو در وب سایت‌های دندانپزشکی، بعد از طراحی سایت باید در راس اقدامات بازاریابی دیجیتال شما قرار بگیرد. زیرا داشتن یک سایت حرفه‌ای و به روز که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد؛ برای هر کسب و کاری ضروری است. سئو وب سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار می‌دهد؛ در نتیجه افراد بیشتری می‌توانند آن را پیدا کنند.

بعلاوه کمک می‌کند تا در جستجوهای محلی که بیشترین اهمیت را برای کسب و کارتان دارند، رتبه بالاتری کسب کنید. بنابراین شما حتما به خدمات سئو و به ویژه سئو محلی نیاز دارید. این تکنیک‌ها به موتورهای جستجو کمک می‌کنند تا مکان مطب شما را پیدا کنند؛ سپس به نوبه خود وب سایت شما را به افرادی نشان دهند که به دنبال خدمات دندانپزشکی در منطقه شما هستند.

قیمت طراحی سایت دندانپزشکی

قبل از طراحی وب سایت‎های دندانپزشکی، یکی از سوالاتی که معمولا برای پزشکان محترم مطرح می‌شود؛ هزینه طراحی این وب سایت‌ها است. برای برآورد این هزینه باید گفت که علاوه بر هزینه‌های معمول مانند هزینه ثبت دامنه، خرید هاست و غیره؛ ویژگی‌ها و قابلیت‌های مورد نظرتان نیز بیشترین تاثیر را بر روی قیمت نهایی وب سایت می‌گذارند.

برخی از این قابلیت‌ها ساده هستند اما برخی دیگر نیاز به طراحی سفارشی و کدنویسی اختصاصی دارند. مسلما طراحی سایت اختصاصی هزینه بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد؛ چرا که هم زمان‌بر بوده و هم تخصص بیشتری می‌طلبد.

در مقابل طراحی سایت با قالب‌های آماده وردپرس ارزان تر تمام می‌شود اما خب انعطاف پذیری محدودی در سفارشی کردن خواهد داشت. این در حالی است که اگر خدمات طراحی وب اختصاصی را انتخاب کنید؛ می‌توانید هر قابلیت منحصر به فردی را به وب سایت خود اضافه کنید.

در نهایت می‌توانید بر اساس اهداف و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید؛ با یک متخصص طراحی سایت‌های دندانپزشکی در مورد هزینه‌های پروژه مشورت کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.