مسقط میزبان نمایشگاه سالانه گردشگری سلامت IMTEC عمان

ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت عمان موسوم به (IMTEC) برگزار خواهد شد

کشور عمان یکی از بازارهای هدف گردشگری سلامت است و هرساله گردشگران سلامت بسیاری از این کشور به منظور درمان و انجام کلیه کارهای پزشکی به کشورهای مختلف سفر می‌کنند، به همین سبب برای شناخت خدمات پزشکی و درمانی کشورهای فعال در گردشگری سلامت هرساله این نمایشگاه در عمان برگزار می‌شود. لازم به‌ذکر است که کنفرانس تخصصی گردشگری سلامت همزمان با این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصت‌هایی جهت آشنایی و هم‌افزایی درخصوص گردشگری سلامت کشورهای فعال این حوزه و همچنین تکنیک‌ها و روش‌های مدیریتی در این حوزه برگزار خواهد شد.

امسال نیز شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف نظیر ایران، هند، ترکیه، مالزی و تایلند در آن حضور خواهند داشت. این نمایشگاه مدت ۳ روز از تاریخ ۲ الی ۴ اردیبهشت در مسقط برقرار است.

پاویون ایران در این نمایشگاه به ده دسته بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها، وزارت بهداشت، وزارت گردشگری، انجمن گردشگری سلامت، شرکت‌های بیمه، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی و دستگاه‌های تصویربرداری پزشکی، شرکت‌های تسهیل‌گر در حوزه گردشگری سلامت، فراهم کنندگان خدمات درمانی و سلامت، ارائه دهندگان خدمات تندرستی و آب‌درمانی و کلینیک‌های دندانپزشکی تقسیم شده‌اند.

    مطالب مرتبط:

۴ نظرات
  1. N A 1985 می گوید

    پارسال حضور ایرانی ها در این نمایشگاه مسقط بسیار بسیار کم رنگ بود و هندی ها نمایشگاه رو کامل قرق کرده بودن . امید میره امسال ایرانی ها حضور پر رنگی داشته باشن و از این بازار بکر گردشگری سلامت در این منطقه سهمی بدست بیارن

  2. مهدی سلیمی می گوید

    تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه عمان هلث چیست؟

    1. افروز کریمی می گوید

      سلام. روز شما بخیر
      لطفا این مطلب مطالعه کنید.
      http://ow.ly/rSgx30o0DVD

    2. نیلوفر بیاتی می گوید

      با سلام.نمایشگاه ایمتک نمایشگاه تخصصی گردشگری سلامت هست و تمامی بیمارستان ها و فعالین این حوزه از سرتاسر دنیا در این نمایشگاه حضور دارن و مخاطب خاص خودش را دارد و اما نمایشگاه عمان هلث مربوط به خدمات سلامتی و تجهیزات پزشکی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.