در دوره جامع آموزش کسب‌وکار گردشگری سلامت شرکت کنید/ درآمدزایی دلاری را یاد بگیرید

صفرتاصد ورود به یک صنعت دلاری با کمک آموزش‌ها و تجربه‌های کاربردی

در چهار سال گذشته که مدتورپرس در بازار مدیکال توریسم ایران فعالیت می‌کند بارها مخاطبان این مرجع تخصصی گردشگری سلامت و علاقمندان به این صنعت از ما درخواست برگزاری دوره های تخصصی کسب‌وکاری را داشته‌اند. حالا و در یک همکاری مشترک با استارتاپ سیتوسا و با حضور چهره‌های نام‌آشنای این صنعت و بعد از صرف یک سال کار فنی و نرم‌افزاری و محتوایی تخصصی؛ دوره جامع آموزش کسب‌وکار گردشگری سلامت آماده شده است.

در این چهار سال مدتورپرس بیش از 2 هزار مقاله تخصصی و تحلیلی به شکل رایگان برای علاقمندان این صنعت فراهم کرده و تلاشش بر این بوده تا دانش و تجربه فعالان این صعت در ایران و جهان را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. حال این دوره گام تازه‌ای است برای غنا بخشیدن به دانش، تجربه و فرصت‌های کسب‌وکاری مدیکال توریسم در ایران آن‌هم با یک نگاه کاملا کاربردی و نه صرفا تئوری.

دوره‌ای که  علاقمندان می‌توانند با ثبت نام در آن هم دانش و داشته‌های فعلی خود در این صنعت را ارتقا دهند و هم تازه‌واردها می‌توانند برای ورود به این بخش از اقتصاد کشور یک راهنمای مطمئن داشته باشند.

پس اگر به دنبال یادگیری مفاهیم تئوری و آشنایی با مبانی گردشگری سلامت هستید این دوره مناسب شما نیست! این دوره به طور ویژه روی کسب و کار گردشگری سلامت متمرکز است. نگاه ما در طراحی این دوره این است که بعد از حضور در دوره و دریافت آموزش‌ها شما بتوانید درآمد بیشتری برای کسب و کار خود در بیمارستان یا شرکت تسهیلگرتان ایجاد کنید یا اگر قصد ورود به این صنعت را دارید از مسیر درست آن قدم بردارید.

چر این دوره جامع آموزش کسب‌وکار گردشگری سلامت؟

  • یک دوره راهبردی و کاربردی که متناسب با مسیر شکل‌گیری و رشد کسب‌وکار، تعریف و تدوین شده است.
  • دوره‌ای که به همه سوالات شما تا پیش از داشتن یک کسب‌وکار بزرگ گردشگری سلامت پاسخ خواهد داد.
  • دوره‌ای که برآمده از دانش و تجربیات کاربردی متخصصانی است که سال‌هاست در این صنعت فعالیت دارند.
  • پرهیز از توصیه‌ها و محتواهای ترجمه‌محور و کتابی و تاکید بر نیازهای بومی این صنعت در ایران
  • امکان یادگیری فصل‌به‌فصل و ترمیک
  • امکان استفاده از مشاوره و منتورشیپ در طول دوره
  • امکان استفاده از محتواهای آتی و به‌روزرسانی‌های دوره
  • امکان استفاده از کتاب‌ها و هندبوک‌های رایگان در طول دوره

ساختار محتوایی دوره جامع آموزش کسب‌وکار گردشگری سلامت

مبنای این دوره بر مثلث گردشگری سلامت بنا شده است. این مثل شامل سه ضلع زیر است:

  • بازاریابی و جذب بیمار خارجی
  • خدمات سفر و لجستیک
  • خدمات پزشکی و درمان

در هنگام طراحی سیلابس‌های دوره به این فکر کردیم که اگر یک بیمارستان یا شرکت تسهیلگر بخواهد در زمینه گردشگری سلامت فعالیت خود را شروع کند و یا فعالیت قبلی را توسعه دهد به چه نکاتی نیاز دارد؟ این دوره به طور فشرده به این سوال‌ها پاسخ خواهد داد. این دوره شامل ترکیبی از مباحث آکادمیک و خلاصه دوره‌های بین‌المللی و تجربه عملیاتی مدرسین در بازار گردشگری سلامت ایران است.

ساختار کلاس‌ها و برنامه‌های دوره جامع آموزش کسب‌وکار گردشگری سلامت

اجرای این دوره به شکل پویا و تعاملی است. هر هفته ۲ جلسه درس جدید ارائه می شود و هر درس شامل تمرین و پروژه های مرتبط است. از شما به عنوان دانشجو خواسته می شود که با مباحث مطرح شده همراه شوید و سعی کنید موضوعات آموزشی را در بیمارستان و شرکت خود به صورت پروژه واقعی پیاده کنید و از پشتیبانی دوره برای رفع اشکال و مشاوره استفاده کنید.

دوره در قالب ۴ ترم ارائه می‌شود و پس از پایان هر ترم یک آزمون تستی شامل ۱۰ سوال از مباحث آن ترم از دانشجو اخذ می‌شود و پس از قبولی در آن آزمون دسترسی به دروس هفته بعد باز خواهد شد. چنانچه در آزمون نمره قبولی را اخذ نکنید لازم است مجدد ویدئوهای ترم قبل را مشاهده و در آزمون شرکت کنید تا به ترم بعد بروید.

ترم‌های دوره جامع آموزش کسب‌وکار گردشگری سلامت

  • ترم اول: مفاهیم پایه
  • ترم دوم: بازاریابی و فروش
  • ترم سوم: اجرا و خدمات
  • ترم چهارم: نکات تکمیلی و جمع بندی

این دوره شامل گواهی‌نامه مشترک سیتوسا و مدتورپرس است و به افرادی که تمرین‌ها و آزمون‌های هر ترم را انجام دهند ارائه خواهد شد. ضمنا اسامی فارغ‌التحصیلان این دوره جهت تسهیل در کاریابی در یک بخش ویژه در سایت مدتورپرس نمایش داده می‌شود و این افراد به شرکت‌های بزرگ و بیمارستان‌های فعال کشور در بخش مدیکال توریسم معرفی خواهند شد.

حضور رایگان در وبینارهای ماهانه

حضور در این دوره محدود به این ۱۵ هفته و ۲۱ سرفصل اولیه نیست بلکه محتوای دوره تا یک سال بعد آپدیت خواهد شد. دانشجوهای دوره به وبینار‌های ماهانه و مباحث تکمیلی این دوره دسترسی دارند. همچنین یک گروه اختصاصی برای بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات و درس ها و پرسش و پاسخ در نظر گرفته شده است.

این دوره به شکل ویدئویی و روی نرم‌افزار خاص دوره‌های آموزشی راه دور برگزار می‌شود. توضیحات فنی این بخش را می‌توانید در صفحه ثبت‌نام بیشتر بخوانید.

 

ثبت‌نام کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.