کشورهای متقاضی عمل زیبایی در جهان کدام‌اند

کشورهای بسیاری در دنیا وجود دارند که بیشترین عمل جراحی را انجام می دهند که آمریکا در صدر جدول قرار دارد. کشورهای آمریکا لاتین نیز بیشتر جراحی را انجام می دهند و از انواع جراحی های موجود بهره می برند. برزیل در جایگاه دومی قرار دارد و توانسته انواع عمل جراحی نظیر کاشت مو، تزریق چربی، عمل بینی و… را در میان مردم خود رواج دهد. کشورهای آسیایی و اروپایی نیز در این جدول قرار دارند؛ اما جایگاهی پایین تر را به خود اختصاص داده اند. برای آنکه بتوانید بهترین عمل را انجام دهید، فارغ از هزینه های جراحی باید برخی کشورها را در نظر بگیرید و اگر تمایل به جراحی با بودجه کم، اما کیفیت بالا دارید باید به سراغ برخی از کشورهای دیگر بروید.

لیست کشورهای متقاضی عمل زیبایی

کشورهای مختلفی وجود دارند که مردمان آن ها اقدام به انواع جراحی های زیبایی می نمایند. زیبایی در طبقات اجتماعی مختلف جایگاهی ویژه پیدا کرد و افراد در صدد آن هستند تا بتوانند به زیبایی دست یابند. افراد زیادی ایران را در صدر جدول عمل های جراحی می دانند؛ اما باید بگوییم که کشورهای دیگری وجود دارند که جایگاهی بالاتر از ایران دارند.

قاره آمریکا

  • کشور آمریکا در رتبه اول: کشور آمریکا در صدر جدول عمل های زیبایی قرار گرفته و توانسته جایگاه نخست را فتح کند. انواع جراحی ها و عمل های زیبایی در این کشور انجام می گیرد و هر فرد به نوبه خود به سراغ جراحی خاصی می رود.
  • کلمبیا: این کشور جزو کشورهای آمریکا لاتین به حساب می آید و جایگاهی بالا در میان کشورهای متقاضی عمل زیبایی دارد.
  • برزیل: در کشور برزیل نیز می توانید متقاضیان بسیاری را ببینید که تمایل دارند تا در کشور خود یا دیگر کشورهای جهان به انجام عمل های زیبایی بپردازند.

قاره آسیا

  • هند: هندوستان نیز توانسته جزو کشوهای صدر جدول قرار گیرد و مردمان این کشور تمایل به انجام انواع عمل های زیبایی را نشان دهند.
  • کره جنوبی: در قاره آسیا می توانید کره جنوبی را ببینید که در این کشور افراد متمایل به انجام انواع عمل های جراحی نظیر حجیم کردن سینه، پروتز باسن و… هستند.

قاره اروپا

  • فرانسه: در قاره اروپا باید به سراغ فرانسه برویم؛ چراکه این کشور در قاره اروپا توانسته جایگاهی بالا در جدول کشورها با بیشترین عمل های جراحی را از آن خود کند.
  • آلمان: شاید کمی عجیب باشد؛ اما آلمانی ها نیز از این رقابت تنگاتنگ عقب نمانده اند و توانسته اند جایگاهی را در این جدول از آن خود نمایند.

جراحی زیباییانواع عمل زیبایی

عمل های زیبایی بسیاری وجود دارد که افراد به سراغ آن ها می روند تا تغییراتی را در بدن خود ایجاد نمایند. در ادامه گریزی مختصر به انواع عمل های زیبایی می زنیم.

  • انواع جراحی زیبایی برای صورت: لایه برداری شیمیایی، جراحی چانه، درم آبریژن، جوان سازی ابرو و پیشانی (لیفت ابرو)، بلفاروپلاستی (جراحی پلک)، لیفت صورت، کانتورینگ صورت (زاویه سازی صورت)، استفاده از پرکننده های صورت، رفع چین وچروک صورت، لیفت گردن، رینوپلاستی (جراحی بینی)، لیفت گونه، بوتاکس و…
  • انواع جراحی های زیبایی برای بدن: کوچک کردن شکم (تامی تاک)، لیفت بازو، لیپوساکشن (چربی کشی)، بزرگ کردن سینه، لیفت سینه، جراحی کوچک کردن سینه، لیفت باسن (لیپکتومی کمربند)، بالاآوردن دور بدن و…

پرطرف دارترین عمل های زیبایی

تنوع عمل های زیبایی بسیار زیاد است و هر یک از آن ها برای بخشی از صورت یا بدن مورداستفاده قرار می گیرد؛ اما برخی از آن ها طرف داران بسیار زیادی دارد که توانسته نظر بسیاری از افراد را جلب نماید. برای مثال عمل بینی، جوان سازی صورت، پروتز سینه و باسن و… از پرطرف دارترین عمل ها به حساب می آیند. فیشیال صورت نیز جزو پرطرف دارترین اقدامات زیبایی به شمار می آید که به منظور پاک سازی پوست صورت انجام می گیرد. این اقدام در شرق مورداستفاده قرار می گیرد. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر مقاله ” هنگام سفر به این کشورها، مرطوب کننده نبرید” را مورد بررسی قرار دهید.

جراحی بینیبهترین کشور برای عمل زیبایی

برای آنکه بتوانید بهترین کشور را برای انجام عمل جراحی پیدا کنید باید به چند فاکتور مهم توجه نمایید. بودجه و موقعیت جغرافیایی شما در تعیین بهترین مکان برای انجام عمل زیبایی بسیار تعیین کننده است. اگر جزو افرادی هستید که بدون توجه به هزینه تمایل به انجام جراحی دارید باید به سراغ آمریکا، سوئیس، کره جنوبی و ایتالیا بروید. اگر تمایل دارید تا با بودجه کم به عمل زیبایی بپردازید و نتیجه قابل قبولی را دریافت کنید باید به کشورهای ایران، ترکیه، هند، تایلند، مکزیک و… بروید. افرادی که در اروپا زندگی می کنند بهتر است تا به کشورهای جمهوری چک، لهستان، ترکیه و ایران بروند و آمریکایی ها بهتر است در برزیل و مکزیک به جراحی بپردازند. عرب ها معمولاً ایران را برای انجام جراحی انتخاب می کنند و دلیل این موضوع نزدیکی ایران، پایین بودن هزینه های عمل، انجام تفریح و مسافرتی عالی، وجود تجهیزات مناسب و متبحر بودن پزشکان و… از انواع دلایلی است که باعث انتخاب ایران برای عمل جراحی از سوی اعراب شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.