نمایشگاه مشترک گردشگری سلامت آلمان-ترکیه برگزار شد

نگاهی تصویری به یک نمایشگاه

هرچقدر ایران و گردشگری سلامت آن برای حضور در بازارهای جهانی و رقم زدن همکاری‌های بین‌المللی بدون برنامه و غیرمتحد است، همسایه غربی ایران با یک برنامه منسجم و هماهنگ در این مسیر قدم برمی‌دارد.

 

گزارشی ویدیویی از نمایشگاه مشترک گردشگری سلامت آلمان-ترکیه

شرکت‌ها و بیمارستان‌ها و کلینیک‌های ترکیه‌ای با یک هماهنگی و استراتژی درست در حال فتح بازار گردشگری سلامت اروپا هستند. هیچ نمایشگاه و رویدادی در اروپا در حوزه سلامت نیست که آن‌ها پرقدرت در آن حضور پیدا نکنند و ظرفیت‌های مدیکال توریسم خود را به نمایش نگذارند.

حالا در یک گام جلوتر آن‌ها نمایشگاه‌های تخصصی و مشترک با کشورهای اروپایی برگزار می‌کنند تا صرفا مدیکال توریسم ترکیه را به فعالان حوزه سلامت و گردشگری اروپا معرفی کنند. نمایشگاه برلین که همین چند روز پیش در آلمان برگزار شد با چنین هدفی برپا شده بود. نمایشگاهی که در آن ترکیه با همکاری برندهای آلمانی تلاش داشت مسیرهای ورود مبادله بیمار بین خود و آلمان را گسترش دهد.

نگاهی تصویری انداخته‌ایم به این نمایشگاه از طریق تصاویری که شرکت سفیران سلامت برای ما ارسال کرده است. شرکتی که اگرچه بیشتر برندی آلمانی است اما می‌توان آن را تنها نماینده ایران در این نمایشگاه دانست.

آیا فکر می‌کنید شرکت‌های ایرانی می‌توانند در یک نمایشگاه مشترک مشابه ظرفیت‌های خود در بازار بین‌الملل و نه صرفا ورود بیمار به ایران را به نمایش بگذارند؟ پیشنیاز چنین حضور قدرتمندی را چه می‌دانید؟ چقدر می‌توان در این مسیر با شرکت‌ها و بیمارستان‌های ترکیه همکاری کرد؟ حالا که موانع ورود بیمار و سفر به ایران زیادتر از همیشه است چقدر می‌توان از زیرساخت شرکت‌ها برای ارسال بیمار سلامت به مقاصد مختلف استفاده کرد؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.